Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
iemand bekend met dit probleem ?
10:39:00 Synchronizer Version 11.0.8200
10:39:00 Synchronizing Mailbox '***********************
10:39:00 Synchronizing local changes in folder 'Inbox'
10:39:00 Uploading to server **************************
10:39:01 Error synchronizing message 'Re: '
10:39:01 [80040119-20010C01-0-1390]
10:39:01 Microsoft Office Outlook Offline Folders
10:39:01 For more information on this failure, click the URL below:
10:39:01 http://www.microsoft.com/(...)0119-20010c01-0-1390
10:39:01 Moved a message that failed synchronization to 'Local Failures'. Message subject -> 'Re: '. You can view this message in your offline folder file only.
10:39:02 1 item(s) changed read-state in online folder
10:39:02 Done
heb nu al 2 man ermee
Zekerz, daar ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge duck , mogge p00p... alles wel aan die kant van de switches?
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef Aho het volgende:
[..]
Misschien heb je al gecheckt maar heb je naar een corrupte OST file gekeken,
op de exchange?
Dat valt wel tegen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heilige poep! Dat is zeker ernstigNog even en... je bent uitgerust!!!
De tijd heb ik wel, werk maar 4 uur per dag hequote:Op dinsdag 2 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pff ik zou willen dat ik de tijd had om lang te slapen..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen hoor
Gisteren zat het niet echt mee, vandaag al helemaal niet... vanmiddag weer slapen
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb helaas geen toegang tot de exchange mailserver.
dus heb het maar doorgegeven aan onze belgische vrienden
mja moet ik me nog registreren en betalen ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon nietquote:
ja een fout doorgeven aan belgische collega'squote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Aho het volgende:
[..]
waar je ook naar zou kunnen kijken is deze site:
http://www.experts-exchan(...)ange/Q_23143680.html
en helemaal dan beneden scrollen voor de mogelijke oplossing
hoop dat je dit helpt..doorgeeft aan je belgische collega's
gevalletje teveel hooi op de vork enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
mja we zijn helaas onderdeel van GTI belgiequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja een fout doorgeven aan belgische collega'snee dat gaat helpen
gastquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja moet ik me nog registreren en betalen ook
ach, die gasten daar lossen t wel op.
merk het vanzelf
Mogguh Rossquote:
balen man! Ik hoop dat het snel beter gaat met je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net overleg met baas gehad, ik kan naar huis als ik wil, roken als ik wil.... ik MOET nog rustigeren aan doen... want dit trek ik gewoon niet
chillquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
Nicequote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
yeah
wordt net gebeld door een webdevelopment bedrijf voor een sollicitatiegesprek
en nog in de buurt ook
nou nog een prettige dag mensen..ik ga er zometeen vandoorquote:
ben je een review aan het schrijven ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Mogguh mannen. Pff echt niets te doen officieel gezien, dus zit maar wat zooi voor FOK! te doen hier. Wel een dieptepunt hoor
Erg rustig hier trouwens
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je een review aan het schrijven ?![]()
* WhiteLightning fluistert l4d![]()
dat zeg ik...quote:
Opzich valt dat wel mee, maar blijkbaar toch te veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gevalletje teveel hooi op de vork enzo
ja je mist alle fun zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat ben ik inderdaad, helaas niet voor l4dEA faalt gigantisch en heeft de game nog steeds niet naar ons opgestuurd
Nee ik ben een review van Lips aan het tikken
Oh ik dacht is het topic nou al vol ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
JIj komt toch altijd rond 10:30 binnenvallen?
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoeningquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je mist alle fun zo![]()
maar EA faalt wel meer.
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik heb net Lips afgekraakt. Dat geeft ook voldoening
L4D wil ik nog wel graag spelen, maar die haal ik over een paar weekjes ofzo wel eens denk ik. Ik heb nog zoveel games die ik eerst uit wil spelen. iig Far Cry 2 en Cod: World at war eerst. Maar die heb ik gelukkig allebei al bijna uit. Daarna Brothers in Arms nog eens afmaken, daar was ik ook al op 80% dacht ik
En dan wil ik Fable 2 eens ergens vandaan gaan plukken
Moggûh Sm0keZ! Heb je vandaag een vrije dag dan? of ook gewoon weer hardcore aan't werk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
*heeft zowaar een paar uurtje geslapen vannacht
Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb me volledig gestort op l4d. fc2 codwaw,bia hh, heb ik al uitgespeeld
komen wel steeds meer spellen bij. Steam heeft belachelijk goeie deals elk weekend![]()
fable2 kan ik niet spelen, heb geen xdoos
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Steam...Op zich een goed concept, alleen mijn steam-account is gehackedHad een maand of 3 niet gespeeld en daarna kon ik ineens niet meer inloggen
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet de tijd voor om ze fatsoenlijk uit te spelenElke keer als ik er lekker inzit ploft er wel weer een nieuwe game op de mat die gereviewd moet worden.
Ik ga me deze maand eens voor weinig inschrijven en eens lekker alles wat ik nou nog op stapel heb eens op het gemakje uitspelen.Fallout 3 en Gears2 wil ik ook nog ergens op gaan pikken
mja zo krijg je nooit spellen uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb meestal 1 a 2 vrije avonden per week. Daarin probeer ik te gamen en reviews te tikkenAlhoewel ontspannend , zijn dat dus ook niet echt vrije avonden. Voor de rest rust ik een beetje uit op mijn werk nu. Alleen heb ik me voorgenomen om me in januari bij mijn nieuwe job wel wat meer in te zetten
Ik heb na de 12e ook heerlijk 3 weken vakantiequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja fallout3 is erg tijdrovend ook!
ik heb gelukkig vanaf 19dec vrij, dan ga ik ff een paar dagen hardcore gamen![]()
kutspellen ook héh
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je een ticket aanmaken. kopie van je serial nr van een spel doormailen , en hij wordt weer geactiveert.
ik vind het echt een wereld systeem. heb al meer spellen gekocht dan ik wou haha
Wies datquote:
Vandaag ontmoet mooz?quote:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008quote:De afgelopen maand zaten de volgende 10 topics het snelst vol:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:16:25 (18.34 posts p/m) F1 Brazilie deeltje 4!!!
002. 0:18:12 (16.59 posts p/m) Ajax - PSV #4
003. 0:22:12 (13.56 posts p/m) [JORAN] #3 I'm from Holland
004. 0:22:55 (13.13 posts p/m) HSV - AJAX #4
005. 0:24:52 (12.14 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #68
006. 0:26:02 (11.68 posts p/m) FC Volendam - Ajax #3 Waar ze PSV even laten wachten.
007. 0:26:13 (11.52 posts p/m) Mooi! Weer de Leeuw #32 - De marathon IV
008. 0:27:45 (10.85 posts p/m) Ajax - PSV #3
009. 0:28:14 (10.66 posts p/m) Live eredivisieverslagen #59: Met veel goals.
010. 0:28:51 (10.50 posts p/m) Amerikaanse Presidentsverkiezingen #70
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef Maringo het volgende:
Valt me tegen...
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Creditcard nummer dacht ik. Probleem is alleen, wanneer je account is gehacked en ze hebben 't gebruikt om mee te cheaten en ze zijn geband, dan krijg je je account ook niet terug. Dunno of mijn account dus voor die doeleinden is gebruiktquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
Tijd om daar eens wat aan te doen Eendquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet best, dat dit topic er niet tussen staat...
Hoi jijquote:
ik heb alleen de hl2 serial door moeten mailenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat nu als je alle spellen via steam hebt gekocht?
24 uur per week, opletten jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Oh ja, jij was die parttimer die eens in de 2 weken werkte ofzo, toch?
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?quote:
nu dat jij er bent zekerquote:
Oh, je hebt het over werken. Ik over 'aanwezig zijn'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte buiquote:
* Da_p00pb0x steekt de BBQ aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Hee, ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Kijk das nou een strak plan!quote:
Tegen wie moet ik aan schoppen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte bui
Als Burdie dan voor 't vlees zorgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk das nou een strak plan!
dat wordt even een Bob regelen danquote:
Ik ben wel de Bobquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt even een Bob regelen dan
whahahaha, ik zat in eerste instantie aan heel iets anders te denkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als Burdie dan voor 't vlees zorgt
*edit* ok ik realiseer me net dat dat best wel fout klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |