Tsssssk, niets tegen lynda ja, lynda is tof, nee, sterker nog, lynda is puik, en veel leuker dan jijquote:
Doe eens liefquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens lief
En ik wou je nog wel ten huwelijk vragen
Ga jij nou maar weer lekker in dat andere topic spelenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens lief
En ik wou je nog wel ten huwelijk vragen
Ladidadida 4 President.quote:Op maandag 1 december 2008 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
De inschrijving is gesloten lieve popjes. Jullie rollen komen eraan.
Kan hij niet, dus stem op mij...quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Etcetera het volgende:
-SG- (1) DuTank
timmmmm (1) Etcetera
Silentalarm(0)
Clesar03 (0)
Ben benieuwd of je het kan waarmaken
overtuig mequote:
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.quote:
hmm, zal het weerwoord van timmm afwachtenquote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.
Ja je kan ook gewoon het vorige topic kijken of timmmm ooit een zinnig antwoord heeft gegevenquote:Op maandag 1 december 2008 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmm, zal het weerwoord van timmm afwachten
ik ben luiquote:Op maandag 1 december 2008 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je kan ook gewoon het vorige topic kijken of timmmm ooit een zinnig antwoord heeft gegeven.
Ja en timmmm zal dan zeggen dat hij 10 zinnige antwoorden heeft gegeven en jij gelooft hem op zijn maffia woord natuurlijk en stemt op hem.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer hints zitten oplossen hij niet.
als je nou al zoveel vertrouwen in me stelt hoef ik blijkbaar niet van stem te veranderenquote:Op maandag 1 december 2008 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en timmmm zal dan zeggen dat hij 10 zinnige antwoorden heeft gegeven en jij gelooft hem op zijn maffia woord natuurlijk en stemt op hem.
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Will the mafia please stand up
of dit is weer een nasty poging om iemand nodeloos verdacht te makenquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.
Hara is altijd dorp hoorquote:Op maandag 1 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh kijk, verdachte nummer 1 meldt zich.
Of is dit een poging van een maffialid om een dorpsbewoner zwart te maken die een maffialid aanwijst?quote:Op maandag 1 december 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of dit is weer een nasty poging om iemand nodeloos verdacht te maken
Als de roulettetafel 10x rood is. Ga je dan weer op rood inzetten? Of toch een keer op zwart?quote:
Impliceer jij daarmee dat dat nu ook het geval is?quote:Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nietus... Hara en ik zijn al eens maffia-maatjes geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |