nu dat jij er bent zekerquote:
Oh, je hebt het over werken. Ik over 'aanwezig zijn'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja das toch 1 dag per 2 weken werken?
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte buiquote:
* Da_p00pb0x steekt de BBQ aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Hee, ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu dat jij er bent zeker![]()
* WhiteLightning pakt gelijk de biertap
Kijk das nou een strak plan!quote:
Tegen wie moet ik aan schoppen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over 't algemeen is 't hier wel te doen, soms zijn er gewoon wat mensjes in een slechte bui
Als Burdie dan voor 't vlees zorgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk das nou een strak plan!
dat wordt even een Bob regelen danquote:
Ik ben wel de Bobquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt even een Bob regelen dan
whahahaha, ik zat in eerste instantie aan heel iets anders te denkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als Burdie dan voor 't vlees zorgt
*edit* ok ik realiseer me net dat dat best wel fout klinkt
ja ik denk herhaal het ff , om het even duidelijker te maken.quote:
MOeten we maar een keer in al onze drukke bezigheden een half uurtje vrij maken, dan moeten we de nummer 1 en twee worden van die lijst denk ik...quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijd om daar eens wat aan te doen Eend
Ben ik blij dat ik op de fiets ben... ;Dquote:
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...quote:
Yep en Burdie is de Bob!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoor ik BBQ?
maakt niet uit BBQ is altijd lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbij komen... waar, wanneer?? Binnen of buiten...
primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |