Jammer jonge, je kan niet alles hebben hequote:Op maandag 1 december 2008 15:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1
wie dan?quote:
omfg waarom is p00p concurrentie?quote:
Hij post het topic steeds dichtquote:Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg waarom is p00p concurrentie?
tja dan moet je meer je best doen mooz...quote:
wbquote:Op maandag 1 december 2008 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bent ik weer
Vermoeidheid atmquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vermoeidheid atm![]()
Voor de rest goed he
Debbie was eerder naar huis gegaan...ze had een orienterend gesprek voor 1 of andere vacature...quote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey \P heb je onderhand alweer geslapen?
weet iemand waar debbie is?
* Runx kijkt onder de tafelquote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Runx: Debbie...niet Dollyquote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx kijkt onder de tafel
nee niks te zien , niet hiero
ohhhh heb ik weer verkeerd gelezenquote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Runx: Debbie...niet Dolly
[ afbeelding ]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
nog minder dan een half uur... dan zit het er alweer op voor vandaag, heb ik toch veel gedaan valt niet tegen...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Runx: Debbie...niet Dolly
[ afbeelding ]
pff part time tijdenquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?
Ik werk van 7.15 - 15.45, tenminste dat is meestal de bedoeling... Maar heb flextijden dus kan zelf weten, zolang ik maar 8 uur werk...quote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Was je ook vroeg begonnen dan? Of heb je altijd lekkere korte werkdagen?
Ik zou er niks tegen hebben om parttime tijden te maken, als ik maar als fulltime betaald kreegquote:
Ah kquote:Op maandag 1 december 2008 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik werk van 7.15 - 15.45, tenminste dat is meestal de bedoeling... Maar heb flextijden dus kan zelf weten, zolang ik maar 8 uur werk...
quote:Op maandag 1 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx kijkt onder de tafel
nee niks te zien , niet hiero
Tja, als ik naar huis ga, hoor ik ook vaak de vraag: werk jij maar halve dagen, maar dat zijn gasten die pas na 9-en aan komen kakken...quote:
tja ik moet tussen de 7 en 9 uur werken op een dag, het is dus niet zo dat ik 4 dagen 10 uur kan werken en dan de vrijdag thuis kan blijven, jammergenoeg...quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah kflextijden zijn ook wel relaxed idd
Ik weet niet hoelang jouw regels zijn...quote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef t-8one het volgende:
Sow, na de drie regels code die ik vandaag geproduceerd heb, kom ik ook maar eens hier neuzen.
ik zal straks even reageren.quote:
Tja dan zou ik fulltime gaan werken, om nog meer uitbetaald te krijgenquote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zou er niks tegen hebben om parttime tijden te maken, als ik maar als fulltime betaald kreeg
omleiding?quote:Op maandag 1 december 2008 15:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zal straks even reageren.
ik ga zo naar huis
met geluk hoef ik maar 10 minuutjes te lopen.
met wat pech moet ik 8km lopen
doe je het een stuk beter dan mij.quote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als ik naar huis ga, hoor ik ook vaak de vraag: werk jij maar halve dagen, maar dat zijn gasten die pas na 9-en aan komen kakken...
Nee dat begrijp ik, maar tis wel lekker dat je dan zelf kan bepalen om vroeg te beginnen, zodat je ook vroeg naar huis kan gaanquote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja ik moet tussen de 7 en 9 uur werken op een dag, het is dus niet zo dat ik 4 dagen 10 uur kan werken en dan de vrijdag thuis kan blijven, jammergenoeg...
geslapen... ja ergens dit weekend ook nog wel geloof ik.. niet bijster veel.. en afgelopen nacht helemaal niet.. maar jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allenquote:Op maandag 1 december 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar tis wel lekker dat je dan zelf kan bepalen om vroeg te beginnen, zodat je ook vroeg naar huis kan gaan
laterzquote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allen
weet niet zeker of m`n busje komt gezien er een weg afgesloten is.quote:
Laters, fijne avond!quote:Op maandag 1 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu naar huis, werkse nog allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |