quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat is je afkomst dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:43 schreef drumstickNL het volgende:
Hey ik dacht laat ik me ook maar ff melden ook al ben ik niet van turkse afkomst.
Vulling? Euh, alles wat op een normale brood ook kan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Qunix het volgende:
Jullie kunnen me wel helpen denk ik!
Ik wil een keer Turks brood kopen, maar wat voor vulling kan ik het beste erin doen?
Wat had je gegeten? Misschien was het Turkse yoghurt... Deze verschilt van de Nederlandse yoghurt.quote:Ook heb ik een keer in een Turks restaurant gegeten, maar met een fris yoghurt achtig sausje... Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand wat recepten?
Zou je misschien kunnen posten in het Nederlands? Kan iedereen gezellig meepraten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef consultant het volgende:
neuriyonguzzzz hanimlar beyfendiler gavurlarin sitelerini de mi fethettiniz
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:53 schreef Qunix het volgende:
Jullie kunnen me wel helpen denk ik!
Ik wil een keer Turks brood kopen, maar wat voor vulling kan ik het beste erin doen? Ook heb ik een keer in een Turks restaurant gegeten, maar met een fris yoghurt achtig sausje... Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand wat recepten?
Natuurlijk hebben ze dat gedaan, als ze per persoon 25k zouden krijgen als ze zouden winnen en 5k per doelpunt dan zou ik ook gaan strijden ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef msnk het volgende:
Bah jammer. Ik gun BJK meer dan dit. Ze hebben gespeeld als echte mannen.
De Marokkanen zijn vrij om er één aan te maken hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet om flauw te doen op zich maar moet er ook niet eigenlijk een soortgelijke topic-reeks komen voor Marokkanen@Fok? Of is die er al?
Niets moet. Als ze een topic willen zullen ze er wel eentje openen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet om flauw te doen op zich maar moet er ook niet eigenlijk een soortgelijke topic-reeks komen voor Marokkanen@Fok? Of is die er al?
Meki heeft in 2006 Mocros op FOK ! - Hier melden geopend. Maar dat topic is niet verder gekomen dan 1 topic, dat trouwens nog steeds open is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht ook aan cacık,quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:01 schreef consultant het volgende:
En ik vermoed dat dat yoghurt achtige waar je het over hebt cacik is.
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je misschien kunnen posten in het Nederlands? Kan iedereen gezellig meepraten.
Maar dat geldt voor beide teams. Besiktas had ook gigantische kansen, inclusief de (terecht) afgekeurde doelpunt. Maar je hebt gelijk, ik kan me twee/drie lege doelkansen herinneren van Guiza die hij niet kon raken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze dat gedaan, als ze per persoon 25k zouden krijgen als ze zouden winnen en 5k per doelpunt dan zou ik ook gaan strijden ja.
Wel jammer dat het bij 2 - 1 bleef, Fenerbahçe had een paar hele grote kansen.
Kunefe is toch dat zoete met beyaz peynir. Waarvan het bordje nog helemaal warm is?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niets moet. Als ze een topic willen zullen ze er wel eentje openen.
Wie weet waar in nederland kun je kunefe halen?
Mjah, zijn beschrijving is nogal karig... Het kan bijna alles zijn wat met yoghurt te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk niet dat het cacik is, dan zou hij het wel over komkommers gehad hebben.
Doen we.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:06 schreef consultant het volgende:
Moet je wel gezellig meepraten hoor anders doe ik het niet.
[..]
Natuurlijk krijgen ze loon en misschien veel ook. Dat is logisch ook voor een speler zoals Roberto Carlos. Maar bijv. als je weinig loon krijgt en dan in eens zo een hoge geldbedrag kan krijgen in 1 wedstrijd dan weet je al op wie het meer invloed heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor beide teams. Besiktas had ook gigantische kansen, inclusief de (terecht) afgekeurde doelpunt. Maar je hebt gelijk, ik kan me twee/drie lege doelkansen herinneren van Guiza die hij niet kon raken.
Bovendien lijkt het mij sterk dat Fenerbahçe niet net zoveel (zo niet meer dan) krijgt als BJK spelers. Anders zouden spelers als Roberto Carlos en Guiza echt niet naar Kadiköy zijn gegaan.
Inderdaad, mij doet het ook aan een sausje denken. Maar kan niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:10 schreef msnk het volgende:
Cacik is helemaal geen yoghurt sausje
Zijn beschrijving doet me denken aan zo'n sausje (dat ik ooit in Turkije had gegeten) wat op knoflooksaus lijkt, maar heel anders (frisser zoals hij dat zegt) smaakt.
Raar is dat hè, een hobbyquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:11 schreef consultant het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo diep bij voetbal betrokken kunnen zijn. Ik geloof eigenlijk niet eens dat ze dat echt zijn, volgens mij doen de mensen het er alleen maar om zodat ze wat te zeggen hebben en zodat ze kunnen meepraten. Maar dat het ze daadwerkelijk zoveel interesseert en boeit..?
Is geen saus inderdaad.quote:
Ja dat kan,quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:11 schreef consultant het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo diep bij voetbal betrokken kunnen zijn. Ik geloof eigenlijk niet eens dat ze dat echt zijn, volgens mij doen de mensen het er alleen maar om zodat ze wat te zeggen hebben en zodat ze kunnen meepraten. Maar dat het ze daadwerkelijk zoveel interesseert en boeit..?
Jij bent vast ook wel ergens in geinteresseerd, waarbij je graag meningen met anderen deelt. Bij de een is dat voetbal, bij de ander eten en sommigen praten graag over computers...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:11 schreef consultant het volgende:
Nee man, dat is lekker! Als ik Turkije ben eet ik het zoveel mogelijk maar ik heb wil het ook hier kunnen eten als ik wil. Zoals vandaagquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Kunefe is toch dat zoete met beyaz peynir. Waarvan het bordje nog helemaal warm is?
Dat is best vies. Maar goed, ik ken geen plek waar je het kan halen.
Daarom, is m'n hobby.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef consultant het volgende:
[..]
Leg is uit. Wat intrigreert jou nou zo, als dat zo het geval is?
quote:
Oef moet weer denken aan de kunefe die ik in istanbul heb gegeten die is zooo lekker daar, hier in nl ben ik het niet tegengekomen maar ik heb het ook niet echt gezocht, denk dat ze dat in de wat grotere of bekendere restaurants zoiets wel verkopen als desert.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man, dat is lekker! Als ik Turkije ben eet ik het zoveel mogelijk maar ik heb wil het ook hier kunnen eten als ik wil. Zoals vandaag
Dit is de beste TT manquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:21 schreef xminator het volgende:
Laatste tijd zijn er echt veel Turkse kloontjes hierzo.
G. Fawkes kon je geen betere TT verzinnen
Inderdaad dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag.quote:
Hmm, ik ga zo een pakje pismaniye opendoenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Vraag mij niet hoe het komt, maar ik heb plotseling enorm zin in pişmaniye gekregen.
Dit smaakt naar kip dürüm. Zo lijkt het tenminstequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef xminator het volgende:
Dat is kipfilet en niet als doner.
Zo hebben we het een keer over een ander onderwerp ipv over muziek .
Zo is het niet, je moet eens in Turkije tavuk sis bestellenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit smaakt naar kip dürüm. Zo lijkt het tenminste
Sowieso heb ik mijn eigenaardigheden. Kip laat ik altijd eerst koken (heel of borst maakt niet uit) en daarna in de koelkast ermee. Na een paar uur is het lekker koud en dan pluk ik stukken eraf en vreten maar
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef msnk het volgende:
Lust ik niet.
Wat deed hij in Turkije? Is hij zakenman?
Ik ben dol op koude kipquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo is het niet, je moet eens in Turkije tavuk sis bestellen. Lekker kipfilet dat gemarineerd en geroosterd is en dan heb je nog rijst en salade erbij, dit kan per plek verschillen.
koude kip, lijkt me niet echt lekker en hygiënisch.
Nee, lopende privé zaken afgehandeld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef msnk het volgende:Lust ik niet.
Wat deed hij in Turkije? Is hij zakenman?
Is het zo raar dat ik geen kastanjes lust?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:50 schreef xminator het volgende:
![]()
Kastanjes warm uit de oven. Maar om het speciaal uit Turkije te halen
Nee, dat je vraagt of hij zakenman isquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik geen kastanjes lust?
Eet smakelijk! En als je kan foto's maken en posten,quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:58 schreef consultant het volgende:
Echt heel toevallig krijg ik straks warme kastanjes uit de oven!!!
Het had toch gekunt!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, dat je vraagt of hij zakenman is.
Dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke eter dus ben al blij dat ik iets lustIk heb nu bijvoorbeeld mezelf een rijst verbod opgelegd van een jaar. Als ik dat nu zie of eet ga ik kokhalzen
Hebben wij appelthee? Me dont know :$ ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de Appie koop ik veelal van die Turkse melange, Pickwick Turkish Apple.
Lijkt die smaak wel wat op de Turkse thee of komt dat niet eens in de buurt?
Volgens mijn zus is het ranzig en komt het niet in de buurt van Turkse thee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de Appie koop ik veelal van die Turkse melange, Pickwick Turkish Apple.
Lijkt die smaak wel wat op de Turkse thee of komt dat niet eens in de buurt?
Ja, je weet wel van die potjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hebben wij appelthee? Me dont know :$ ?
Ouwe.. Citroen is by far most, bij verre de chillste van allemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, je weet wel van die potjes;
[ afbeelding ]
Maar zelf prefereer ik normaal Turkse thee.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ouwe.. Citroen is by far most, bij verre de chillste van allemaal.
Nee man! Als je dat drinkt is het zo zuur, dan krijg je helemaal kwijl uit je mond en allesquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:18 schreef xminator het volgende:
[..]
echt vies is dat uit die potjes.
Koffiequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffiehet zwarte spul, puur, dus zonder de suiker
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:23 schreef zarGon het volgende:
Koffie.!!!
Ik heb tot nu toe 1 kopje koffie Turkse thee gedronken in mijn leven..
He bahquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffiehet zwarte spul, puur, dus zonder de suiker
![]()
Ik heb dat altijd vies gevonden, het heeft zo een rare smaakje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee man! Als je dat drinkt is het zo zuur, dan krijg je helemaal kwijl uit je mond en allesvet lekker
![]()
Lekkerste cay is Papatya. Agreee iemand?
Thee! (l) .. Lekker Turkse thee met suikerklontje in mond (zoals in Erzurum) en dan met je vrienden hele nachtlang praten over iets. Of lekker 's nachts in Turkije als he't nog warm is.. met je vrienden zitten en Turkse thee..quote:
Papatya is lindebloem ofzo.. zoiets. Maar dan zeg maar wel mee laten koken . Dus niet uit zakje. Weet je hoe relaxt!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
He bah![]()
Dat mensen koffie drinken .
[..]
Ik heb dat altijd vies gevonden, het heeft zo een rare smaakje.
Is papatya hetzelfde als dat?
Ohja : orolet
Oeps. Zoveel houd ik dus van koffie, dat ik het verwar met thee.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Thee! (l) .. Lekker Turkse thee met suikerklontje in mond (zoals in Erzurum) en dan met je vrienden hele nachtlang praten over iets. Of lekker 's nachts in Turkije als he't nog warm is.. met je vrienden zitten en Turkse thee..(l)
Gozaaaaa.. gewoon doordrinken! Eerst vond ik het vies! Maar nu is het onmisbaar . Met biscuit erbij en er in dopen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeps. Zoveel houd ik dus van koffie, dat ik het verwar met thee..
1 kopje Turkse thee, dus..
http://www.koffiethee.nl/koffie/htm/geschiedenis.aspquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zie ik hier heel veel gebeuren ja. Veel Turkse theehuizen hier.
Maar hebben jullie in Turkije dan geen eigen koffie? Wordt daar uberhaupt koffie gedronken?
Je hebt Turkse koffie. Lijkt erg op Egyptische koffie (alleen dan zonder mint). Het is zeg maar een heel heel klein kopje. Het is een shot cafeïnequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar hebben jullie in Turkije dan geen eigen koffie? Wordt daar uberhaupt koffie gedronken?
Ik denk altijd aan bejaarde mensen als ik dat zie of hoor, want ik zie ook alleen oude mensen dat drinken .quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gozaaaaa.. gewoon doordrinken! Eerst vond ik het vies! Maar nu is het onmisbaar . Met biscuit erbij en er in dopen.
Jawel, Turkse koffie. Koffie heel wat minder dat thee, maar het wordt gedronken. Thee wordt bij de Turken vaak gedronken, zowat standaard na bijvoorbeeld het avondeten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan me dan ook erg identificeren met oudere. Als ik oud wordt wil ik ook witte/grijze baard met muts en in de moskee zitten thee drinkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan bejaarde mensen als ik dat zie of hoor, want ik zie ook alleen oude mensen dat drinken .
ja ik ken dat vermeende effect. En hoewel ik op kantoor rustig 20 bakken wegtik van 9-5, kan ik ook rustig een week zonder, en dan zonder problemen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Burakius het volgende:
Effect van koffie
Koffie (met name de stof cafeïne) zorgt voor een opwekkend en een verslavend effect. Mensen die dagelijks grote hoeveelheden koffie drinken en hier ineens mee stoppen kunnen ontwenningsverschijnselen krijgen die in de meeste gevallen vijf tot tien dagen kunnen duren. Vooral hoofdpijn en concentratieproblemen kunnen zich voordoen. Talrijke wetenschappelijke studies hebben de relatie onderzocht tussen het gebruik van koffie en gezondheid. Geen duidelijke positieve, noch negatieve effecten konden hierbij aangetoond worden. De dominante visie in de wetenschappelijke literatuur is dan ook dat matig gebruik van koffie (vb 3 koppen van 200-250 ml per dag) geen belangrijke gezondheidseffecten heeft[1]. Een epidemiologisch onderzoek wijst uit dat nuttigen van minstens drie koppen filter- of automatenkoffie per dag het risico op diabetes type 2 verlaagt met 40%.
wikipedia.nl
Vroeger had je "Bizimkiler", was eigenlijk de enige Turkse serie waar ik echt om kon lachen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:22 schreef xminator het volgende:
Ik kijk af en toe naar Turkse series die humor bevatten, maar laatste tijd heb je geen leuke meer.
Gouwe ouwe:
Cicek Taksi![]()
![]()
In de zomer heb je altijd herhalingen en die kijk ik altijd, sommige afleveringen heb ik al meer dan 3x gezien
![]()
En son babalar duyar![]()
![]()
Cocukler duymasin![]()
En vaak kijk ik als ik in Turkije ben en niets anders te doen heb idd ook e2 en cnbc-e. Alle bekende engelstalige series zijn daar.
Bizimkiler, haha. Nostalgie. Toen ik klein was keek ik altijd mee met me moederquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vroeger had je "Bizimkiler", was eigenlijk de enige Turkse serie waar ik echt om kon lachen.
Heb ook even moeten glimlachen bij de gedachte aan die tijd. Met "Dumkupf"quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizimkiler, haha. Nostalgie. Toen ik klein was keek ik altijd mee met me moeder.
Ikquote:
Hahaha, "de horozci"quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:46 schreef xminator het volgende:
Dumkupf![]()
Wat ik me ook nog herinner is die ene man altijd met zijn tavuk
Allemaal Rotterdammers hierquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe kan een Rotterdammer nou van amsterdam houden
Ahh, je voelt je toch niet buiten gesloten?quote:
Ik behoor zowiezo tot de oppositie hierquote:Op zondag 30 november 2008 00:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh, je voelt je toch niet buiten gesloten?
sowiesoquote:Op zondag 30 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik behoor zowiezo tot de oppositie hier
Opositie? Niye, wat heb je gedaanquote:Op zondag 30 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik behoor zowiezo tot de oppositie hier
Jullie doen maar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:52 schreef Min-e het volgende:
MSNK, gaan we de fanclub opgericht voor onze idool IHVK maar weer ontbinden??
Hij vertelde niet van Amsterdam te houden, sindsdien is mijn liefde voor hem niet meer als voorheen....
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe kan een Rotterdammer nou van amsterdam houden
Rotterdamquote:
Ik? Vrij weinigquote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Opositie? Niye, wat heb je gedaan
In een zuidelijk deel. Maar niet echt Rotterdam Zuid, iets zuidelijker dan dat, beetje richting barendrecht.quote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Rotterdamjewaitz
Waar in Rotterdam woon je eigenlijk
Sarcasmequote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik? Vrij weinig![]()
Begeef me nu een maandje onder de "forummers" en niets dan pure liefde
Gewoon hartje rotterdamquote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
In een zuidelijk deel. Maar niet echt Rotterdam Zuid, iets zuidelijker dan dat, beetje richting barendrecht.
jij?
Tof, ik was daar net.quote:Op zondag 30 november 2008 00:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon hartje rotterdampaar honderd meter van de schouwburg
Gezelligquote:
Weltrusten!quote:Op zondag 30 november 2008 00:27 schreef IHVK het volgende:
En nu moet ik slapen, want ik moet morgen vroeg op en heel hard werken.
Fijne avond.
Trusten, je blijft toch een schatje hoorrrquote:Op zondag 30 november 2008 00:27 schreef IHVK het volgende:
En nu moet ik slapen, want ik moet morgen vroeg op en heel hard werken.
Fijne avond.
Huh, wut?!quote:Op zondag 30 november 2008 00:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen!
Toen ik zei: "heej Zargon", had jij moeten zeggen: "wat Min-e?" En dan had ik "niks" kunnen zeggenquote:
Wat bewaak je zoal? Bekende werken?quote:Op zondag 30 november 2008 00:59 schreef Burakius het volgende:
Nachtwaker in een kunstacademie. Eenmalig hoor daar niet van. Gister gedaan en vandaag. En dan volgend jaar weer waarschijnlijk.
Oh, pfieuw. Ik dacht dat ik wat had gedaan ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 01:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen ik zei: "heej Zargon", had jij moeten zeggen: "wat Min-e?" En dan had ik "niks" kunnen zeggen
Slecht geweten, huh?!quote:Op zondag 30 november 2008 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, pfieuw. Ik dacht dat ik wat had gedaan ofzo.
Nou ja, uhm, het is dat ik weet dat jij tegen zowat alles kan... Anders zou ik daar wel last van hebben, ja.quote:
Wat heb je gedaan? Is het zo erg?!quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, uhm, het is dat ik weet dat jij tegen zowat alles kan... Anders zou ik daar wel last van hebben, ja.
Jammer....wat een teleurstellingquote:Op zondag 30 november 2008 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, ik ben onschuld in menselijk vorm.
En wat werd er opeens duidelijk?quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jammer....wat een teleurstelling![]()
Werd net plotseling weer wakker
Ga je weer slapen! Welterusten.quote:Op zondag 30 november 2008 01:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat het tijd wordt om mijn bed op te zoeken. Trusten allemaal
Watskeburt?quote:Op zondag 30 november 2008 01:32 schreef saban het volgende:
tyfus gore kut belgisch politie
quote:
Hey mede Tataar. Ik heb een interessant stuk gevonden over Tataren ( Kazan Tataren in particular). Moet je zeker even lezen!quote:Op zondag 30 november 2008 01:32 schreef saban het volgende:
tyfus gore kut belgisch politie
Kom naar de kunstacademiequote:Op zondag 30 november 2008 02:02 schreef msnk het volgende:
Samenvatting:
FB wint van BJK. Yoghurt saus. Cigi köfte. Thee. Cicek Taksi.
Ik heb geen zin om te slapen
En ik wil vertrekken uit Amsterdam, het is me te druk hier!
Nederland is overbevolkt zeggen ze.quote:Op zondag 30 november 2008 02:02 schreef msnk het volgende:
Samenvatting:
En ik wil vertrekken uit Amsterdam, het is me te druk hier!
Sarphatistraat, nabij Alexanderpleinquote:
Och Zeeland lijkt me wel lekker rustigquote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederland is overbevolkt zeggen ze.
Dan moet ik twee nachtbussenquote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sarphatistraat, nabij Alexanderplein
Of metro naar Weesperplein + 5 minuten in kouquote:
Rijdt de 54 's nachtsquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Of metro naar Weesperplein + 5 minuten in kou
I kinda dont know. 9292 op googlequote:
hahaha jammer. Doordat bus 54 niet rijdt is mijn kans op een hot date wegquote:Op zondag 30 november 2008 02:30 schreef msnk het volgende:
Godverdomme tyfus xminator.
Sta ik mijn kont af te vriezen op het station. Toch maar weer naar huis gegaan.
Faken is not donequote:Op zondag 30 november 2008 02:30 schreef msnk het volgende:
Whehehe.quote:Op zondag 30 november 2008 02:30 schreef msnk het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:32 schreef msnk het volgende:
Metro 54 piemel -> metro naar Weesperplein.
Burakius ik denk dat je moet gaan slapen
Deze is op verzoek te vangen en wordt aangeboden: start 100 euro.quote:
Helaas nietquote:
Zeker weten dat het geen Hindoestaanse Surinamer is?quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Deze is op verzoek te vangen en wordt aangeboden: start 100 euro.
Omschrijving: Surinaamse Hindoestaan.
Is dit een instinker? Ik wil een klinker kopen.quote:Op zondag 30 november 2008 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen Hindoestaanse Surinamer is?
Ja vind het ook maar raar dat schoonmakers rond dit tijdstip schoonmaken.Maar ja het is een KUNSTacademie. Niets is hier logisch en ik voel me behoorlijk zweverig vaak hier.quote:Op zondag 30 november 2008 02:43 schreef xminator het volgende:
Wat doet een schoonmaker eigenlijk om 3 uur in de avond![]()
Aha, jij vangt de schoonmaker op burakies
quote:Op zondag 30 november 2008 02:46 schreef msnk het volgende:
Ik ken iemand uit Afyon
En veel uit Eskisehir ook
Er is een grote groep van koerden in NL dus het is niet verwonderlijk dat 1 daarvan op fok zitquote:
Da's hetzelfde als: "Ik ken iemand afkomstig uit Kayseri".quote:Op zondag 30 november 2008 02:46 schreef msnk het volgende:
Ik ken iemand uit Afyon
En veel uit Eskisehir ook
Waarom ken ik ze dan nietquote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als: "Ik ken iemand afkomstig uit Kayseri".
Hap danquote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Er is een grote groep van koerden in NL dus het is niet verwonderlijk dat 1 daarvan op fok zit
We hebben daar wel een huis staan trouwens. Omdat het dichtbij dorp is. Leuke stad daar niet van.quote:Op zondag 30 november 2008 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prijs je rijk, dude. Kayseri is echt oververtegenwoordigd in Nederland.
Ik ben geen Koerdquote:Op zondag 30 november 2008 02:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Er is een grote groep van koerden in NL dus het is niet verwonderlijk dat 1 daarvan op fok zit
hehheequote:
Konya is precies hetzelfde verhaals als Kayseri. Als je drie mensen tegekomt in Nederland, is er eentje uit Konya en eentje uit Kayseri.quote:Op zondag 30 november 2008 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
We hebben daar wel een huis staan trouwens. Omdat het dichtbij dorp is. Leuke stad daar niet van.
Ik kom echt alleen Konyali tegen hier
OMG.quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef msnk het volgende:
Wacht. Nogay bestaat echt?
Dacht dat je bedoelde dat je geen homo bent, en daarmee de Koerden uitmaakte voor homo's.
*proest* daar ging m'n cola!quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef msnk het volgende:
Dacht dat je bedoelde dat je geen homo bent, en daarmee de Koerden uitmaakte voor homo's.
Nogay bestaat echt. Vaak ook gespeld als Nogai.quote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef msnk het volgende:
bespeurde ik hier trouwens enige jaloezie?quote:
Ik maak onderscheid tussen verschillende Turkse stammen. Waarbij Turken dus de kayalar mee wordt bedoeld of whatever er was rond 1000-1200 na Isa (vzmh)quote:Op zondag 30 november 2008 03:05 schreef zarGon het volgende:
MAAR IN TURKIJE LEVEN ER TURKEN. EN GEEN NOGAYS. HOE BEDOEL JE GAYS IN TURKIJE..
.
Oant moarn brother.... oant moarnquote:
Neem niet alles zo serieus wat ik zeg,quote:Op zondag 30 november 2008 03:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen verschillende Turkse stammen. Waarbij Turken dus de kayalar mee wordt bedoeld of whatever er was rond 1000-1200 na Isa (vzmh)
Neem niet zo serieus dat ik zo serieus benquote:Op zondag 30 november 2008 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus wat ik zeg,.
Ceza yedim in Antwerpen. Bijn alles was afgesloten, had al 10 rondjes gereden, ik dacht fuck it ik rij gewoon door. Tering politie kosede saklanmis.quote:
Roffaquote:Op zondag 30 november 2008 11:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Gunaydin (goede morgen),
Een turk uit Sivas hier. Halis muhlis anadolu cogucu. Geboren in Rotterdam, dat dan weer wel
Mensen die Rotterdam Roffa noemenquote:
Rotterdam is teveel typenquote:Op zondag 30 november 2008 11:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mensen die Rotterdam Roffa noemen
Voor de rest: SivasRotterdam
Dan schrijf je R'dam en niet dequote:
015, maar werk in R'damquote:Op zondag 30 november 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan schrijf je R'dam en niet deerachter vergeten natuurlijk.
Waar woon jij?
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op zondag 30 november 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
015, maar werk in R'dam![]()
Staat allemaal in mijn CV
Voglens mij niet, broer. Ik heb niet gezien. Misschien dat het op de spamfilter is gezetquote:
Tamam yine yollarim o zamanquote:Op zondag 30 november 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij niet, broer. Ik heb niet gezien. Misschien dat het op de spamfilter is gezet
CEO natuulijkquote:
Wat behoort tot je hoofdtaken?quote:Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
CEO natuulijk
business consultant
Atiyoquote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef xminator het volgende:
Wat is een ceo ?
Chief Executive Officerquote:
Banada oyle bisey ayarla, ik ben er heel goed inquote:Op zondag 30 november 2008 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Chief Executive Officer
Ik kijk bij een implementatietraject mee naar het verandertraject en de processen die daarmee gepaard gaan. Daarnaast breng ik eisen en wensen in kaart.
Prutser, bana sorsaydin was het binnen 2 min opgelost.quote:Gelukkig heb ik een vriend die veel weet van ubuntu en webservers.
Als je in de detachering gaat werken hebben ze altijd werk voor je. Intern doen we heel veel met Microsoft dus dan is het Server 2003/2008 met IIS en dat soort spulquote:Op zondag 30 november 2008 12:08 schreef saban het volgende:
[..]
Prutser, bana sorsaydin was het binnen 2 min opgelost.
Zoeken ze niet mensen die af weet van webservers+linux?
Altijd? Dus sen bana 100% is bulcan? Dankjewelquote:Op zondag 30 november 2008 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als je in de detachering gaat werken hebben ze altijd werk voor je. Intern doen we heel veel met Microsoft dus dan is het Server 2003/2008 met IIS en dat soort spul
Hoho. Jij gaat voor een baan voor jezelf zorgen. NIet ikquote:Op zondag 30 november 2008 12:22 schreef saban het volgende:
[..]
Altijd? Dus sen bana 100% is bulcan? Dankjewel
Als jij een gesprek regelt regel ik mn baan welquote:Op zondag 30 november 2008 12:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoho. Jij gaat voor een baan voor jezelf zorgen. NIet ik
Ik wilde een stofzuigerquote:Op zondag 30 november 2008 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ting ting ting ting, jij gaat door voor de koelkast
Nee, stuur maar doorquote:Op zondag 30 november 2008 12:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, dan schenk ik de koelkast aan een goed doel.
Niet hier. Ze is ook geen mod meer. Ik weet het nietquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef skippy22 het volgende:
Waar is emel ?
Ik hoef volgens mij tot 2018 niet het leger inquote:Op zondag 30 november 2008 16:43 schreef msnk het volgende:
Paar weekjes leger of paspoort inleveren. Altijd lastig
Stormloop topic
Mwah bijnaquote:Op zondag 30 november 2008 17:24 schreef msnk het volgende:
Ja uitstellen doe ik natuurlijk ook maar heb het liever gedaan voordat ik veertig ben.
Ben jij al in de dertig?
Het is een droom van mij om in Istanbul te wonen maar dan wil ik wel een net zo goede baan daar vinden, dat is een beetje het probleem. Mijn turks is niet zo goed dat ik zonder problemen het zakelijke leven in Istanbul zou kunnen inschietenquote:Op zondag 30 november 2008 17:30 schreef msnk het volgende:
Dan kan je rekken tot 2025 o.i.d
Zijn er hier trouwens mensen met plannen om terug te keren naar land van herkomst? Ik zeker niet, tenzij het een last resort blijkt te zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef msnk het volgende:.
Maar zakendoen in Turkije moet met Engels prima te doen zijn toch?
Ga er een keer heen zou ik zeggen. Je zult betoverd terugkeren. Istanbul is een magische stad, die je gemakkelijk kunt bestempellen als openluchtmuseum. Je kunt de historie op elke straathoek ruiken.quote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef msnk het volgende:
Ik hoor men altijd zeggen dat in Istanboel wonen helemaal niet zo fijn is als dat het klinkt. Behalve dan voor een paar maanden.
Ik ben er zelf nooit geweest dus ik heb geen idee. Ook niet echt behoefte om het mee te maken eigenlijk.
Ligt eraan in wat voor bedrijf je gaat werken en op welke functie. Maar dan nog zul je die taal wel enigszins moeten kunnen begrijpen.quote:Maar zakendoen in Turkije moet met Engels prima te doen zijn toch?
Jij vindt het leuk om mij uit te lachen hèquote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me wel wat om naar Turkije heen te gaan of met een vaste job of wanneer ik ~45 ben met pensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |