Dat dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef henkdevlieg het volgende:
Mja, als iemand hier 'n script heeft, even PMen dan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:54 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dat dus.
Kan het niet meer opbrengen zelf dagen en nachten lang te ranken.
Ja, het is ook zo'n leuk spelletjequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:52 schreef Gallorini het volgende:
Ehehe, dat deze reeks nog loopt joh
Het enige leuke was kutten op IRC met de smetjen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo'n leuk spelletje
Mij ook graag PMenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef henkdevlieg het volgende:
Mja, als iemand hier 'n script heeft, even PMen dan
HVJquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:36 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Het enige leuke was kutten op IRC met de smetjen.
de smetjen![]()
dat je je teen moge stoten aan een zware kast , lafbekquote:Op maandag 29 december 2008 20:30 schreef Gallorini het volgende:
Ehehe gek, ik heb u gekilled gek!!1!!1eins!1\!1!jemoeder!1!11
Ik had gister zo mn teen gestoten tegen mn bed gekquote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Smetter het volgende:
[..]
dat je je teen moge stoten aan een zware kast , lafbek
Ik zou eerst goed sparen om een familie te joinen, want zodra je thief & modaal aan geld bent poffen ze familielozequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef ElYefe het volgende:
Na jaren ook weer eens geregistreerd, maar welke bescherming is nou het belangrijkst? Wat moet je als eerste kopen.. Geweer, lijfwachten of kogelwerend vest? Heb nu zo'n 80 000 te besteden. En auto's moet je toch altijd verkopen, alleen de goeie auto's met weinig schade niet?
Hmm, dat moeten we natuurlijk niet hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou eerst goed sparen om een familie te joinen, want zodra je thief & modaal aan geld bent poffen ze familieloze
Zorg ten eerste niet dat je alleen een speler bent die alleen "ingame" te vinden is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hmm, dat moeten we natuurlijk niet hebbenHoe vind je een familie, bij recruit heeft iedereen "no" en wat kost het gemiddeld om je binnen een familie te kopen?
Mja, het is puur random die heisten. En autoraces doe ik niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef ElYefe het volgende:
Oke, moet ik me daar maar eens mee gaan bemoeienWat moet je eigenlijk met auto's doen? Welke verkoop je en welke hou je? Heb nu een Bugati Tank van 125.00 in me safehouse. Maar kan ik die beter verkopen of gebruiken voor heist/autoracen? Of gebruik je daar de goedkopere auto's van 10-25.000 voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |