Achjah altijd beter dan metalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet zon klein beetje ookquote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef kabelhaspel het volgende:
Aargh, ik krijg trommelvlieskanker!!
Echt bizar om te zien ja. HET LIJKT VERDOMME WEL EEN ALIEN!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
no.....noooo......NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaisequote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
En dat einde: "Leuk publiek hoor, heerlijk"quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaise
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaise
Het verdient aan de ene kant mijn respect maar aan de andere kant condoleancesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.
Alcohol doet wat met je. Spijtig. Ben net terug van het braakproces.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.
Dat is nog gewoon een lekker nummer in vergelijking met bovenstaandequote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nu we toch bezig zijn kan deze er wel bij:
Deze ook prima!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Had ik speciaal een breedbeeld televisie aangeschaft om de fantastische clips van Zanger Bob te aanschouwen, was hij opeens 140 kilo afgevallen.![]()
Dan koop je toch de dvd van Peter Beensequote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Had ik speciaal een breedbeeld televisie aangeschaft om de fantastische clips van Zanger Bob te aanschouwen, was hij opeens 140 kilo afgevallen.![]()
Wel sympathiek van Bob om vetdonor te zijn voor Christiaan van Veen!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Christiaan van Veen nog, noem het een soort look-a-like. Inclusief Burberry-blousje
Gooi ik er ook nog maar eentje inquote:
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verrek zegquote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
(0:23)
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Godverdomme ik wil doodquote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
Jessica Malfait mag ook niet ontbreken in het Sterrenpaleis!
Ongeveer net als K3 dusquote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over breezersletjes gesproken. Ook weleens van het fenomeen "De meiden uit Leiden" gehoord, zijn drie dozen die in de 40 zijn maar denken dat ze 20 zijn, en elk Hollandse hits-feest aangrijpen om in foute pakjes op het podium een dansje op te voeren.
Zie hier de schokkende beelden
Ja, ik hoor hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
Weet hij zelf wel wat hij zingtquote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Christiaan van Veen nog, noem het een soort look-a-like. Inclusief Burberry-blousje
Jamaar, check eens de beelden op 0:09quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Ietsje ouder, maar nog alijd zo fout/slecht dat er nog een woord moet uitgevonden om dit accuraat te beschrijven.
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Aaaaarghquote:
Wtf. Zolang ie het maar niet in z'n botte kop haalt om te gaan 'zingen' over vleeslollies.quote:
Met het geluid uit is die clip nog best te pruimen.quote:
De fokkers zijn weer bezig hoorquote:hij had eigenlijk die hoer gewoon moeten verkrachten en dan zo op grond gooien en op haar gaan stampen enzo heheheh
en al die mensen zo van 'mijn bitch wat doe je!'
en hij dan zo 'ja ik heb er toch voor betaald whehehhehe'
en al die mensen dan zo :S:S:S wtf lollereins
jeweets negers rutger is baas
Vind dat liedje nog best gezellig klinken ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 23:56 schreef Vandaw het volgende:
Die clip
Zo dom, gewoon voor een dom 'chromakey' wandje.
Het is gewoon een alien als je zo kijkt, kan niet andersquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft die Jordy van Loon tering grote poten
wtf
[ afbeelding ]
Ik vind het een leuk liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die Justin uit de OP komt uit Enschede.
'Malfait' betekent vrij letterlijk vanuit het Frans: "deed het slecht".quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
Jessica Malfait mag ook niet ontbreken in het Sterrenpaleis!
Haha, jij kent hem?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die Justin uit de OP komt uit Enschede.
Ik vind dat stiekem wel een lekker nummerquote:
Jordy is a whole other league.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Urquhart het volgende:
En deze dude dan, was de Gerard Joling van Telekids destijds. Kwam 100x over zijn kat zingen
Maar ik moet toegeven, lang niet zo irritant als Jordyvan
Loon
Preventief ruimen dat 2erangskampvolk.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft die Jordy van Loon tering grote poten
wtf
[ afbeelding ]
Zijn nieuwste reclame is leuk. Hij moet zijn eerste optreden na het herstel van zijn vocale problemen afbreken omdat een paar fans zijn handen 'verbouwden'.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Toempf het volgende:
Wat een faalhaas, "Viva viva Casablanca, viva viva Espanol" zingt ie. Hij heeft blijkbaar nooit geleerd op school dat Casablanca in Marokko ligt
Door J.F.?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef valek het volgende:
oh mijn god. Die kinderen worden toch misbruikt.
Maar waarom nam Chiel Ottink dan een artiestennaam aan?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Enschede heeft hier patent op
Die kwam daar ook al vandaan
Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse marktquote:Op donderdag 27 november 2008 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar waarom nam Chiel Ottink dan een artiestennaam aan?
Loopt hij mooi een doelgroep mis in Duitsland.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse markt
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De dokter zou zijn stembanden moeten verwijderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Wehehehe, Carlo kept him hangin'quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Nu begrijp ik waarom Fritzl zich zijn hele leven frustreert.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wehehehe, Carlo kept him hangin'
Geestelijk wel waarschijnlijkquote:
Die reactie daaronder:quote:
wtfquote:Dit nummer ooit 1x gehoord op regionale readiozender (Radio Oost in mijn geval) en is me altijd bij gebleven:
Omdat het een super nummer is!
Wat een lekkere track.
Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
Die stukje over die salade, whahaquote:
Ik ben wel een liefhebber van de Hollandse hits, maar dit is echt het afvoerputje.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Die stukje over die salade, whahaHOE kunnen mensen zo'n muziek mooi vinden, ik zal het nooit snappen
quote:
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Scuidward het volgende:
Als ik die koters hoor realiseer ik me dat Frans Bauer nodig de baard in zijn keel mag krijgen ...
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.
Wel kunnen we hopen dat hij zijn stembanden verzingt.
kanker wat slechtquote:
We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.quote:
Eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wil dat Jordy Van Loon nummer steeds kijken alleen maar omdat ik hem de tering in wil trappen!
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.
En dat clipje ook he, midden in de nacht bij een stuk steen. 'ik loop op het strand in de volle zon.'quote:
Whehehehehequote:Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
Ah gut, wiens begrafenis?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
WTFquote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
(0:23)
Ik had geen betere win-winsituatie kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!![]()
Omdat je daar nog geen Stinger doorheen krijgt, denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom die vetklep (Bob) nog niet is omgelegd.
jammer dat mijn photoshop skills bar slecht zijn, ik zie hier zoveel moois in..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Bob komt al weer aardig op gewicht
dude, over kansloze mensen gesproken... check dat tweede bericht van mevrouw Buijtendijkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wel sympathiek van Bob om vetdonor te zijn voor Christiaan van Veen!
Dat stukje, 0:56 of zo waar hij opeens opzij rolt is echt hilarischquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef devl1nsect het volgende:
Echt diepe tranen van ontroering van onderstaande video's. Vooral het einde. Tijden niet zo gelachen![]()
Fat Kid Sings Cannibal Corpse, final part: I Will Kill You!!
Fat Kid Sings Cannibal Corpse part II Frantic Disembowelment
whehe rutger, check hem die chickie playenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
niet ouwehoeren met maartenquote:
Hij's tof man!! 14.gif!!!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Synthesist het volgende:
Vroeger keken jongetjes van die leeftijd naar Bassie en Adriaan, tegenwoordig moeten ze mekkeren over "liefde"
bah
Bassie & Adriaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Synthesist het volgende:
Vroeger keken jongetjes van die leeftijd naar Bassie en Adriaan, tegenwoordig moeten ze mekkeren over "liefde"
bah
idd! zeker dit nummer: http://tinyurl.com/bassie-adriaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
WHAT! Is dit fo real?quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong en onschuldig...![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel de meest ernstige.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit vind ik wel de meest ernstige.
En dan dat publiek ook nog zwaaien met die kroketten.
Okeee. wie van hier.?quote:JODEN!
Geplaatst: 16-12-2008 - 17:27
KAMPIOENEN! Wat een kankermongool
quote:Rutger je komt hard brada boxie voor jou ouwes
quote:aidsTV (25 minuten geleden)
Jij, ja jij jij bent het levend bewijs! Abortus moet blijven! ABOTRUS IS WIJS!
En die vent maar zwoegen op z'n hometrainer terwijl de fokking ketting er toch overduidelijk afligt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit vind ik wel de meest ernstige.
En dan dat publiek ook nog zwaaien met die kroketten.
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldigquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Moozze het volgende:
Kan iemand mij uitleggen WAAROM er mensen bestaan die dit leuk vinden...
Wat een zielig excuus! Volgens mij ben je gewoon een proleet met een zeer slechte smaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldig
Ben jij er zo een?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldig
M'n geluid staat uit klootzakquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
idd! zeker dit nummer: http://tinyurl.com/bassie-adriaan
Ja, ik dacht dat dat onderhand wel bekend wasquote:
whehequote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
ZIEDEND WORD IK ERVANquote:
Eerste of tweede pagina van dit topicquote:Op woensdag 17 december 2008 01:05 schreef Wisheh het volgende:
heeft iemand een youtube link van dat kankerkind en paul de leeuw?
OMG!!!!!!!quote:
Check die held bouncen met dat meisjequote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik hoop dat ze dit toch als grap bedoelt hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe ze dat kartonnen ding vasthouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat opblaaspalmboompje![]()
En dit is hem over een jaar of wat:quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong en onschuldig...![]()
[ afbeelding ]
"Ben jij mijn eigendom gewaaaaaaaah!!!"quote:Op woensdag 17 december 2008 08:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zanger Bob en alles wat er mee te maken heeft =quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Vaste Fok-bezoekers weten natuurlijk over welk muzikaal talent we praten als ik de naam Zanger Bob laat vallen. Na zijn deelname aan De Afvallers is het met zijn imago en carriere bergafwaarts gegaan, maar dat terzijde. Bob blijft natuurlijk een cultheld.
Maar nu mijn klacht, tijdens mijn vaste zoektocht in de kelders van Youtube naar filmpjes van artiesten waar de honden doorgaans geen brood van lusten, kwam ik de zanger Justin tegen. Een tienjarig knulletje die zingt over ene Isabelle. Hier het bewuste filmpje:
Klacht 1: Justin probeert Zangert Bob na te doen, maar faalt hopeloos.
Klacht 2: Het nummer blijft in je kop hangen
Heb je dat joch ook weer, wat een ongelofelijke hekel heb ik aan dat jong.quote:
OMG link?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
zanger bob
dat niemand hem terugrolde in die clip waarin hij in de branding spartelt
a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli...quote:
Eigen Don Juan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
"Ben jij mijn eigendom gewaaaaaaaah!!!"
Die videoreactie is ook triest. Huisvrouwen![]()
Ik zou haar wel doen trouwens.
Hahahah hoe simpel hij er ook bij staatquote:
Die komt wel eens op de regionale omroepquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahah hoe simpel hij er ook bij staatgodverdomme
Lijkt net of ie van die stompjes als vingertjes heeftquote:
KUN JE DIE GITAAR EVEN HARD ALS DE ZANGER ZETTEN WANT IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN!quote:
tering , wat slecht , dat wijf ziet er ook lekker uitquote:
Nou da's een hele Petro! Hij heeft wel geniale teksten, onze dikke Einstein.quote:
'Ik wil je wat vraguuuuhnn, vul me lege daguuuuhnnn'quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
tering , wat slecht , dat wijf ziet er ook lekker uit![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
...
Ja die Pedro kan lekker zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:SUNSETRETREATSXM (1 week ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam
Petro, ik zag je vandaag op TV Oranje.
Meteen internet op en luisteren.
Wat een swing, super ritme een echte zomerhit!
Klasse!!!
quote:dbzman99 (3 weken geleden) Toon Verbergen +2 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
keiharde waarheid
dacy43 (3 weken geleden) Toon Verbergen +3 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
een te gek nummer
liefje82 (4 weken geleden) Toon Verbergen -1 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
idd een kei van een nummer gipsy's for life
Tering! Wie heeft hier net een video editting programma gekocht?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een talent toch weer in Nederland
[..]
vetquote:Op woensdag 17 december 2008 08:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pedro is echt een toppertje
Hahhahahahahahha leuke opmerking van je man!!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dag PedroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat stukje, 0:56 of zo waar hij opeens opzij rolt is echt hilarisch
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
[..]
Lol nummer 1 fan van Pedro in het huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je linedanced zeker ook op die muziek?One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Wel lekker nummerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een talent toch weer in Nederland
[..]
quote:Wij snappen er ook geen bal van. Toen Jan Smit het aan zijn keel kreeg dachten we nog 'nu zijn wij aan de beurt, nu zullen ze wel bij ons komen'. Dat dachten we toen met die poliep van Frans Bauer ook al. Maar nee hoor, weer niet.
Leg dat maar eens uit.
Met hartelijke groet van joop en jessica.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:31 schreef Scaurus het volgende:
Zo te zien is oorkanker bij Urquhart in een vergevorderd stadium.
quote:
quote:knull means fuck in Norwegian:P
LMFAO XD
Tering , wat ergquote:
omdat Henkie een topzanger is die in het bovenste segment hoort en niet in categorie "zanger Bob"quote:Op maandag 22 juni 2009 00:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom is Henkie hier nog niet gepasseerd
Zeer terechte schop, kolere wat slechtquote:
Dankjequote:Op maandag 22 juni 2009 01:56 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Zeer terechte schop, kolere wat slecht
Klinkt lekkerquote:
quote:
Omdat Michael Bobson 13 keer op nummertje 1 stondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat een vet nummer is dat zeg
. Waarom staat dit soort muziek nooit in de top 40?
![]()
OMG! WAT EEN BAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom is Henkie hier nog niet gepasseerd
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Nog één prachtnummer, dit keer in het Engels
Waarom zij nog niet zijn door gebroken, ik weet het niet. Zij zelf blijkbaar ook niet![]()
[..]
ik ga kapot hier!quote:
Wil jij mijn kijkdoos even zien en voor een cent of tien kan jij nog meer zien versta ik dat nou goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:59 schreef Urquhart het volgende:
Bob heeft een nieuw nummerOver z'n oma, how sweet
En er is trouwens ook een vrouwelijke zanger Bob opgestaan: Sharon Dee, 11 jaar en zingt over haar doos!Pedobear-alert
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef Gkhn het volgende:
a milli a milli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |