We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.quote:
Eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wil dat Jordy Van Loon nummer steeds kijken alleen maar omdat ik hem de tering in wil trappen!
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.
En dat clipje ook he, midden in de nacht bij een stuk steen. 'ik loop op het strand in de volle zon.'quote:
Whehehehehequote:Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
Ah gut, wiens begrafenis?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
WTFquote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
(0:23)
Ik had geen betere win-winsituatie kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!![]()
Omdat je daar nog geen Stinger doorheen krijgt, denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom die vetklep (Bob) nog niet is omgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |