Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse marktquote:Op donderdag 27 november 2008 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar waarom nam Chiel Ottink dan een artiestennaam aan?
Loopt hij mooi een doelgroep mis in Duitsland.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse markt
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
De dokter zou zijn stembanden moeten verwijderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Wehehehe, Carlo kept him hangin'quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Nu begrijp ik waarom Fritzl zich zijn hele leven frustreert.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wehehehe, Carlo kept him hangin'
Geestelijk wel waarschijnlijkquote:
Die reactie daaronder:quote:
wtfquote:Dit nummer ooit 1x gehoord op regionale readiozender (Radio Oost in mijn geval) en is me altijd bij gebleven:
Omdat het een super nummer is!
Wat een lekkere track.
Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
Die stukje over die salade, whahaquote:
Ik ben wel een liefhebber van de Hollandse hits, maar dit is echt het afvoerputje.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Die stukje over die salade, whahaHOE kunnen mensen zo'n muziek mooi vinden, ik zal het nooit snappen
quote:
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Scuidward het volgende:
Als ik die koters hoor realiseer ik me dat Frans Bauer nodig de baard in zijn keel mag krijgen ...
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.
Wel kunnen we hopen dat hij zijn stembanden verzingt.
kanker wat slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |