Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse marktquote:Op donderdag 27 november 2008 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar waarom nam Chiel Ottink dan een artiestennaam aan?
Loopt hij mooi een doelgroep mis in Duitsland.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou succesvoller zijn voor de Duitse markt
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
De dokter zou zijn stembanden moeten verwijderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Wehehehe, Carlo kept him hangin'quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een KLOTEjong is dat. En dat zeg ik niet vaak! Wát een klotejong!
Nu begrijp ik waarom Fritzl zich zijn hele leven frustreert.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wehehehe, Carlo kept him hangin'
Geestelijk wel waarschijnlijkquote:
Die reactie daaronder:quote:
wtfquote:Dit nummer ooit 1x gehoord op regionale readiozender (Radio Oost in mijn geval) en is me altijd bij gebleven:
Omdat het een super nummer is!
Wat een lekkere track.
Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
Die stukje over die salade, whahaquote:
Ik ben wel een liefhebber van de Hollandse hits, maar dit is echt het afvoerputje.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Die stukje over die salade, whahaHOE kunnen mensen zo'n muziek mooi vinden, ik zal het nooit snappen
quote:
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Scuidward het volgende:
Als ik die koters hoor realiseer ik me dat Frans Bauer nodig de baard in zijn keel mag krijgen ...
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die ontwikkeling kan helaas niet meer.
Wel kunnen we hopen dat hij zijn stembanden verzingt.
kanker wat slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.quote:
Eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wil dat Jordy Van Loon nummer steeds kijken alleen maar omdat ik hem de tering in wil trappen!
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We zouden hem en Sonja Bakker moeten volproppen totdat ze erbij neervallen, een win-winsituatie.
En dat clipje ook he, midden in de nacht bij een stuk steen. 'ik loop op het strand in de volle zon.'quote:
Whehehehehequote:Ik heb 'm net twee keer achter elkaar gedraaid terwijl ik een salade at. Echt tof.
(was een salade met komkommer, zonnebloempitten, cashewnoten, stukjes toast, gedroogde tomaten en reepjes kalkoenfilet.)
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
Ah gut, wiens begrafenis?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga zaterdag de 13de naar die rene esthuis toe
WTFquote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
(0:23)
Ik had geen betere win-winsituatie kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat Bob Sonja opeten!! Da's pas echt Sonja Bakkeren!!![]()
Omdat je daar nog geen Stinger doorheen krijgt, denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom die vetklep (Bob) nog niet is omgelegd.
jammer dat mijn photoshop skills bar slecht zijn, ik zie hier zoveel moois in..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Bob komt al weer aardig op gewicht
dude, over kansloze mensen gesproken... check dat tweede bericht van mevrouw Buijtendijkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wel sympathiek van Bob om vetdonor te zijn voor Christiaan van Veen!
Dat stukje, 0:56 of zo waar hij opeens opzij rolt is echt hilarischquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef devl1nsect het volgende:
Echt diepe tranen van ontroering van onderstaande video's. Vooral het einde. Tijden niet zo gelachen![]()
Fat Kid Sings Cannibal Corpse, final part: I Will Kill You!!
Fat Kid Sings Cannibal Corpse part II Frantic Disembowelment
whehe rutger, check hem die chickie playenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nu we toch bezig zijn kan deze er wel bij:
niet ouwehoeren met maartenquote:
Hij's tof man!! 14.gif!!!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nu we toch bezig zijn kan deze er wel bij:
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Synthesist het volgende:
Vroeger keken jongetjes van die leeftijd naar Bassie en Adriaan, tegenwoordig moeten ze mekkeren over "liefde"
bah
Bassie & Adriaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Synthesist het volgende:
Vroeger keken jongetjes van die leeftijd naar Bassie en Adriaan, tegenwoordig moeten ze mekkeren over "liefde"
bah
idd! zeker dit nummer: http://tinyurl.com/bassie-adriaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
WHAT! Is dit fo real?quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong en onschuldig...![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel de meest ernstige.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit vind ik wel de meest ernstige.
En dan dat publiek ook nog zwaaien met die kroketten.
Okeee. wie van hier.?quote:JODEN!
Geplaatst: 16-12-2008 - 17:27
KAMPIOENEN! Wat een kankermongool
quote:Rutger je komt hard brada boxie voor jou ouwes
quote:aidsTV (25 minuten geleden)
Jij, ja jij jij bent het levend bewijs! Abortus moet blijven! ABOTRUS IS WIJS!
En die vent maar zwoegen op z'n hometrainer terwijl de fokking ketting er toch overduidelijk afligt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit vind ik wel de meest ernstige.
En dan dat publiek ook nog zwaaien met die kroketten.
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldigquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Moozze het volgende:
Kan iemand mij uitleggen WAAROM er mensen bestaan die dit leuk vinden...
Wat een zielig excuus! Volgens mij ben je gewoon een proleet met een zeer slechte smaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldig
Ben jij er zo een?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na een paar biertjes is dit gewoon geweldig
M'n geluid staat uit klootzakquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:09 schreef aardappel het volgende:
[..]
idd! zeker dit nummer: http://tinyurl.com/bassie-adriaan
Ja, ik dacht dat dat onderhand wel bekend wasquote:
whehequote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
ZIEDEND WORD IK ERVANquote:
Eerste of tweede pagina van dit topicquote:Op woensdag 17 december 2008 01:05 schreef Wisheh het volgende:
heeft iemand een youtube link van dat kankerkind en paul de leeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |