quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Godverdomme ik wil doodquote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
Jessica Malfait mag ook niet ontbreken in het Sterrenpaleis!
Ongeveer net als K3 dusquote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over breezersletjes gesproken. Ook weleens van het fenomeen "De meiden uit Leiden" gehoord, zijn drie dozen die in de 40 zijn maar denken dat ze 20 zijn, en elk Hollandse hits-feest aangrijpen om in foute pakjes op het podium een dansje op te voeren.
Zie hier de schokkende beelden
Ja, ik hoor hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
Weet hij zelf wel wat hij zingtquote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Christiaan van Veen nog, noem het een soort look-a-like. Inclusief Burberry-blousje
Jamaar, check eens de beelden op 0:09quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Ietsje ouder, maar nog alijd zo fout/slecht dat er nog een woord moet uitgevonden om dit accuraat te beschrijven.
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Aaaaarghquote:
Wtf. Zolang ie het maar niet in z'n botte kop haalt om te gaan 'zingen' over vleeslollies.quote:
Met het geluid uit is die clip nog best te pruimen.quote:
De fokkers zijn weer bezig hoorquote:hij had eigenlijk die hoer gewoon moeten verkrachten en dan zo op grond gooien en op haar gaan stampen enzo heheheh
en al die mensen zo van 'mijn bitch wat doe je!'
en hij dan zo 'ja ik heb er toch voor betaald whehehhehe'
en al die mensen dan zo :S:S:S wtf lollereins
jeweets negers rutger is baas
Vind dat liedje nog best gezellig klinken ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 23:56 schreef Vandaw het volgende:
Die clip
Zo dom, gewoon voor een dom 'chromakey' wandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |