Achjah altijd beter dan metalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet zon klein beetje ookquote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef kabelhaspel het volgende:
Aargh, ik krijg trommelvlieskanker!!
Echt bizar om te zien ja. HET LIJKT VERDOMME WEL EEN ALIEN!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
no.....noooo......NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaisequote:Op woensdag 26 november 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier bij Life & Cooking, dat knulletje doet verdomme net of hij al 25 jaar in het vak zit
En dat einde: "Leuk publiek hoor, heerlijk"quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaise
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Die teringjosti's @ 1:20 in de polonaise
Het verdient aan de ene kant mijn respect maar aan de andere kant condoleancesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.
Alcohol doet wat met je. Spijtig. Ben net terug van het braakproces.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tering, hoe heb je het kunnen volhouden het filmpje 1:20 te kijken.
Dat is nog gewoon een lekker nummer in vergelijking met bovenstaandequote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nu we toch bezig zijn kan deze er wel bij:
Deze ook prima!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Had ik speciaal een breedbeeld televisie aangeschaft om de fantastische clips van Zanger Bob te aanschouwen, was hij opeens 140 kilo afgevallen.![]()
Dan koop je toch de dvd van Peter Beensequote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Had ik speciaal een breedbeeld televisie aangeschaft om de fantastische clips van Zanger Bob te aanschouwen, was hij opeens 140 kilo afgevallen.![]()
Wel sympathiek van Bob om vetdonor te zijn voor Christiaan van Veen!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Christiaan van Veen nog, noem het een soort look-a-like. Inclusief Burberry-blousje
Gooi ik er ook nog maar eentje inquote:
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verrek zegquote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"Zo gezellig met elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
(0:23)
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Godverdomme ik wil doodquote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
Jessica Malfait mag ook niet ontbreken in het Sterrenpaleis!
Ongeveer net als K3 dusquote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over breezersletjes gesproken. Ook weleens van het fenomeen "De meiden uit Leiden" gehoord, zijn drie dozen die in de 40 zijn maar denken dat ze 20 zijn, en elk Hollandse hits-feest aangrijpen om in foute pakjes op het podium een dansje op te voeren.
Zie hier de schokkende beelden
Ja, ik hoor hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
Weet hij zelf wel wat hij zingtquote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Christiaan van Veen nog, noem het een soort look-a-like. Inclusief Burberry-blousje
Jamaar, check eens de beelden op 0:09quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef zagevent het volgende:
Ietsje ouder, maar nog alijd zo fout/slecht dat er nog een woord moet uitgevonden om dit accuraat te beschrijven.
Kijk bij dat laatste vooral die breezerslet op 1:22 de mist ingaan.
Aaaaarghquote:
Wtf. Zolang ie het maar niet in z'n botte kop haalt om te gaan 'zingen' over vleeslollies.quote:
Met het geluid uit is die clip nog best te pruimen.quote:
De fokkers zijn weer bezig hoorquote:hij had eigenlijk die hoer gewoon moeten verkrachten en dan zo op grond gooien en op haar gaan stampen enzo heheheh
en al die mensen zo van 'mijn bitch wat doe je!'
en hij dan zo 'ja ik heb er toch voor betaald whehehhehe'
en al die mensen dan zo :S:S:S wtf lollereins
jeweets negers rutger is baas
Vind dat liedje nog best gezellig klinken ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 23:56 schreef Vandaw het volgende:
Die clip
Zo dom, gewoon voor een dom 'chromakey' wandje.
Het is gewoon een alien als je zo kijkt, kan niet andersquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft die Jordy van Loon tering grote poten
wtf
[ afbeelding ]
Ik vind het een leuk liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die Justin uit de OP komt uit Enschede.
'Malfait' betekent vrij letterlijk vanuit het Frans: "deed het slecht".quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
Jessica Malfait mag ook niet ontbreken in het Sterrenpaleis!
Haha, jij kent hem?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die Justin uit de OP komt uit Enschede.
Ik vind dat stiekem wel een lekker nummerquote:
Jordy is a whole other league.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Urquhart het volgende:
En deze dude dan, was de Gerard Joling van Telekids destijds. Kwam 100x over zijn kat zingen
Maar ik moet toegeven, lang niet zo irritant als Jordyvan
Loon
Preventief ruimen dat 2erangskampvolk.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft die Jordy van Loon tering grote poten
wtf
[ afbeelding ]
Zijn nieuwste reclame is leuk. Hij moet zijn eerste optreden na het herstel van zijn vocale problemen afbreken omdat een paar fans zijn handen 'verbouwden'.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef Toempf het volgende:
Wat een faalhaas, "Viva viva Casablanca, viva viva Espanol" zingt ie. Hij heeft blijkbaar nooit geleerd op school dat Casablanca in Marokko ligt
Door J.F.?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef valek het volgende:
oh mijn god. Die kinderen worden toch misbruikt.
Maar waarom nam Chiel Ottink dan een artiestennaam aan?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Enschede heeft hier patent op
Die kwam daar ook al vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |