Hahahah hoe simpel hij er ook bij staatquote:
Die komt wel eens op de regionale omroepquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahah hoe simpel hij er ook bij staatgodverdomme
Lijkt net of ie van die stompjes als vingertjes heeftquote:
KUN JE DIE GITAAR EVEN HARD ALS DE ZANGER ZETTEN WANT IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN!quote:
tering , wat slecht , dat wijf ziet er ook lekker uitquote:
Nou da's een hele Petro! Hij heeft wel geniale teksten, onze dikke Einstein.quote:
'Ik wil je wat vraguuuuhnn, vul me lege daguuuuhnnn'quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
tering , wat slecht , dat wijf ziet er ook lekker uit![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
...
Ja die Pedro kan lekker zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:SUNSETRETREATSXM (1 week ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam
Petro, ik zag je vandaag op TV Oranje.
Meteen internet op en luisteren.
Wat een swing, super ritme een echte zomerhit!
Klasse!!!
quote:dbzman99 (3 weken geleden) Toon Verbergen +2 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
keiharde waarheid
dacy43 (3 weken geleden) Toon Verbergen +3 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
een te gek nummer
liefje82 (4 weken geleden) Toon Verbergen -1 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam
idd een kei van een nummer gipsy's for life
Tering! Wie heeft hier net een video editting programma gekocht?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een talent toch weer in Nederland
[..]
vetquote:Op woensdag 17 december 2008 08:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe ze dat kartonnen ding vasthouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat opblaaspalmboompje![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pedro is echt een toppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahhahahahahahha leuke opmerking van je man!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dag PedroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat stukje, 0:56 of zo waar hij opeens opzij rolt is echt hilarisch
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
[..]
Lol nummer 1 fan van Pedro in het huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je linedanced zeker ook op die muziek?One hundred percent independent, I'm the fucking boss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |