quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Subklacht: Dikke vrouwen met een attitude. Heb ik zo'n hekel aan. Zo ben ik op mijn tiende eens loeihard in elkaar gemept door een 8 jarige vetklep die een kop groter dan me was, omdat ze niet tegen grapjes kon. Bah. Dikke vrouwen moeten gewoon timide zijn en vol schaamte een Big Mac bestellen, niet iedereen afbekken als ze raar worden aangekeken als ze snoep scheppen bij de Jamin.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef zquing het volgende:
Edit: reageer dan niet prutser.
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt denk ik, ik hou zelf ook niet van dikke vrouwen. Het ziet er niet uit en ik zie ze meteen als zwakkeren van de samenleving, als je jezelf niet eens kunt bedwingen om niet alles op te eten wat je tegenkomt.
Maar dan heb ik het echt over obesitas he, niet over 2 kg te veel.
Dit dus, kan er zelf ook echt totaal niet tegen. Ook hoe ze dan vaak problemen geven doordat ze in de supermarkt 3/4de van de breedte van het gangpad in beslag nemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt denk ik, ik hou zelf ook niet van dikke vrouwen. Het ziet er niet uit en ik zie ze meteen als zwakkeren van de samenleving, als je jezelf niet eens kunt bedwingen om niet alles op te eten wat je tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor de evolutie, dus ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor de maatschappij, dus ik neuk ook dikke wijven.
Haha indd. Als ik uitga , ga ik eerst lekker gezellig praten met de lelijkste van hun groepje en dan kom ik later weer praten met een van de knappere. Werkt wel vaak. Is ook zo raar dat het lijkt dat een vrouw meer naar het uiterlijk kijkt van een andere vrouw dan naar het uiterlijk van een man. Heel typisch.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dikke/mollige vrouw heeft vaak nog 1 à 2 vriendinnen die er wel goed uitzien. Die goed uitziende vrouwen hebben deze dikke/mollige vrouwen nodig om hun zelfbeeld te verbeteren. Wanneer zij zien dat jij ook normaal met deze dikke/mollige vrouwen omgaat creëer je een win-win situatie.
Natuurlijk, ik snap dat er ook vrouwen zijn die overgewicht hebben door oorzaken waar zij niets of niet veel aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.
Maar...dit is nu het typische alles over een kam scheren...
Wanneer je dik bent, kun je er ook fatsoenlijk uitzien, je goed verzorgen, je leuk kleden etc.
Daarnaast...de meerderheid van de dikke vrouwen (en mannen) kiest er echt niet voor om dik te zijn.
1. Weet je wat diabetes met een lichaam kan doen?
2. Effect van medicijnen?
3. Schildklierproblemen?
4. etc etc
Nee, ik ben zelf niet dik....
Subklacht: Dikke vrouwen met een attitude. Heb ik zo'n hekel aan. Zo ben ik op mijn tiende eens loeihard in elkaar gemept door een 8 jarige vetklep die een kop groter dan me was, omdat ze niet tegen grapjes kon. Bah. Dikke vrouwen moeten gewoon timide zijn en vol schaamte een Big Mac bestellen, niet iedereen afbekken als ze raar worden aangekeken als ze snoep scheppen bij de Jamin.
Haha, jij kent je technieken Ludoquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dikke/mollige vrouw heeft vaak nog 1 à 2 vriendinnen die er wel goed uitzien. Die goed uitziende vrouwen hebben deze dikke/mollige vrouwen nodig om hun zelfbeeld te verbeteren. Wanneer zij zien dat jij ook normaal met deze dikke/mollige vrouwen omgaat creëer je een win-win situatie.
Ik deed ze allemaal, behalve die linkse. Die vloekt bij het meubilair.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
quote:
Hopelijk een dikke, daar heb je tenminste wat aan voor de kar!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Herald het volgende:
Overigens ook weer typisch dat degene die de dikzakbashkar aantrekt een vrouw is
Dikke vrouwen die niet in de schijnwerpers staan doordat ze dik zijn..quote:
Man, die vrouwen ZIJN meubilairquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed ze allemaal, behalve die linkse. Die vloekt bij het meubilair.
Ah, dus je probeert slanke fok dames aan te trekken met een zielig doch gevoelig verhaal over dikke vrouwen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Herald het volgende:
het is trouwens niet mijn bedoeling om er een dikke mensen bash topic van te maken. Ik beweer nergens dat de dikkerds stinken, zich volvreten of geen dsicipline hebben. Ik klaag namens hen dat ze geen aandacht krijgen die andere vrouwen (onverdiend) wel krijgen. Ik laat juist zien hoe gevoelig ik ben
Overigens ook weer typisch dat degene die de dikzakbashkar aantrekt een vrouw is
Het is hard maar ik ben het hier mee eens. Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Meestal is dat een kwestie van:quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik snap dat er ook vrouwen zijn die overgewicht hebben door oorzaken waar zij niets of niet veel aan kunnen doen.
Maar feit blijft dat de meeste vrouwen het gewoon aan zichzelf te danken hebben..
Bovendien vind ik dat vrouwen die echt te dik zijn er nergens goed in uitzien hoordit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Waarom KEN JIJ dit soort vrouwen ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'
So truequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Tip: pap aan met mollige vrouwen wanneer je lang niet geneukt hebt. Die zijn nogal makkelijk omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben.
"OEH IK BEN EEN BEETJE DIK, DE JONGENS KIJKEN NIET NAAR ME, BOEHOEHOEHOEHOE."De enige manier waarop dat soort "meisjes" dat kunnen compenseren is door vriendinnen te laten zien dat ze toch best goed in de markt liggen. M.a.w. ze nemen te pas en te onpas de eerste de beste flirt mee naar huis.
Jij: Blij want je zak is leeg en je hebt geen last van vaste sores.
Zij: Blij want ze heeft vriendinnen laten zien dat ze goed in de markt ligt
Algemene conclusie: Mollige/Dikke vrouwen moeten er ook zijn.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
wat verwacht je dan in een KLB-topic over dikke mensenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bagger verwijderd. Wanneer het jullie niet interesseert: Gewoon wegblijven. Thanks.
Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is hard maar ik ben het hier mee eens. Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'Vrouwen die klagen over pijn in hun knieën, dat het zo lastig is dat de wasmachine bovenstaat want dan moeten ze die trap zo vaak op en af, die beweren nooit te snoepen, hooguit 'zo af en toe een bonbonbloc, moet kunnen toch'
Vrouwen die op zaterdag zeggen 'maandag gaan we er tegenaan!' om vervolgens op dinsdag 'vanavond maar pizza, geen zin om te koken' te zeggen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar wat Breathtaking zegt, in het geval van obesitas zie ik ze ook als 'zwak'.
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staatquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:48 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Meestal is dat een kwestie van:
Ik wil er leuk uitzien als de meute, maar eigenlijk kan het niet en ziet het er niet uit.
Er zijn wel hele mooie merken voor mensen met een maatje meer, maar dan praat je wel over prijzen vergelijkbaar met bijvoorbeeld Gaastra enzo.
Hoe ik dit weet?
Ik heb een moeder die wegens ziekte dik geworden is.
Zij doet haar best er altijd leuk uit te zien.
En ziet er beter uit dan menig slank persoon!!
Hmzz iemand zou het even op moeten zoeken... maar het aantal mensen dat echt door een 'ziekte' te dik is echt verassend klein. Bovendien is de diabetes vaak een gevolg van en niet een oorzaak. Maargoed ik ben geen dokter, zeker weten doe ik het dus niet, en weet ook niet meer waar ik deze info gelezen heb, maar dik zijn is gewoon in zeker meer dan 85% v/d gevallen een gevolg van TE VEEL VRETEN!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.
Maar...dit is nu het typische alles over een kam scheren...
Wanneer je dik bent, kun je er ook fatsoenlijk uitzien, je goed verzorgen, je leuk kleden etc.
Daarnaast...de meerderheid van de dikke vrouwen (en mannen) kiest er echt niet voor om dik te zijn.
1. Weet je wat diabetes met een lichaam kan doen?
2. Effect van medicijnen?
3. Schildklierproblemen?
4. etc etc
Nee, ik ben zelf niet dik....
Ff heel eerlijk he...dikke vrouwen die zeuren, zich belachelijk kleden en ook nog eens denken dat ze hoerig gedrag moeten vertonen....daar heb ik ook een schurfthekel aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.
Maar met dikke vrouwen is het zo dat ze weten dat ze overgewicht hebben, ze weten dat ze er iets aan kunnen doen, maar dat doen ze niet. En wat ze wel doen is er de hele dag over klagen, of op andere vrouwen gaan zeiken.. 'Ooh ja jij kunt dat stuk taart zeker wel eten, komt vast geen grammetje aan bij jou!' Op van die verwijtende manieren :")!
[..]
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staat!
En ik veroordeel jouw moeder natuurlijk op geen enkele manier, het is heel naar om door een ziekte last te hebben van overgewicht, met het zoeken van kleding lijkt dat me vooral vervelend. Al is het dan wel weer een uitdaging voor haar, en leuk dat ze zich toch nog zo goed weet te kleden!
Je hebt gelijk hoor, vaak is diabetes een oorzaak van...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Hmzz iemand zou het even op moeten zoeken... maar het aantal mensen dat echt door een 'ziekte' te dik is echt verassend klein. Bovendien is de diabetes vaak een gevolg van en niet een oorzaak. Maargoed ik ben geen dokter, zeker weten doe ik het dus niet, en weet ook niet meer waar ik deze info gelezen heb, maar dik zijn is gewoon in zeker meer dan 85% v/d gevallen een gevolg van TE VEEL VRETEN!
Wat jij wilt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:06 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Wat een prachtig topic.
Even twee kanttekeningen:
- stevige vrouwen kunnen zeker wel mooi en sexy zijn!
- ziektes zijn vaak gevolg van dik zijn en niet andersom. Verzin eens een ander excuus. Als ik me elke dag vol zou stouwen met snoepgoed zou ik ook gedoe met mijn bloedsuikerspiegel krijgen, vette koe.
je ziet weleens foto's van kinderen die eruit zien als het michelin mannetje. die ouders moeten ze uit hun ouderlijke macht zetten!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, vaak is diabetes een oorzaak van...
Teveel eten...veel mensen weten geen maat te houden.
Maar wanneer je verder gaat kijken; kinderen met obesitas bijvoorbeeld; ligt dan hier niet de oorzaak vooral bij de ouders?
Je zult zo maar opgroeien....
Als kind zijnde heb je niets in te brengen eigenlijk tegen wat er gegeten wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet weleens foto's van kinderen die eruit zien als het michelin mannetje. die ouders moeten ze uit hun ouderlijke macht zetten!
Pijnlijk..quote:En vrouwen weten dondersgoed dat ze instant attention krijgen en zijn daarom gewiekste wezens. Ze kunnen heerlijk naïef doen als ze in de smaak vallen. Ik weet nog hoe ik 4 jaar geleden mijn nieuwe gsm met kleurenscherm, camera, symbian OS had geruild met een leuke collega voor haar versleten Motorola met zwart wit scherm waar je net twee regels tekst in kwijt kon en een lamme batterij. Ik kreeg een boel dankbaarheid terug, maar uiteindelijk mocht een andere collega haar palen (iemand die ze zogenaamd helemaal niet zag zitten).
Die twee rechtse dames zou ik zonder enige aarzeling bespringenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
Dit werkt niet altijd (tenminste voor mij). Ik sprak ook eens een lelijk wijf aan om zo kennis te kunnen maken met haar leuke vriendinnen. Maar kort daarna kwam ik niet meer van haar af, ze was helemaal gek op me en die vriendinnen bleven toen ook op afstand omdat ze blij waren dat er iemand eens op haar afkwamquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Haha indd. Als ik uitga , ga ik eerst lekker gezellig praten met de lelijkste van hun groepje en dan kom ik later weer praten met een van de knappere. Werkt wel vaak. Is ook zo raar dat het lijkt dat een vrouw meer naar het uiterlijk kijkt van een andere vrouw dan naar het uiterlijk van een man. Heel typisch.
Nouja sorry, dat is een kwestie van smaken verschillen denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die twee rechtse dames zou ik zonder enige aarzeling bespringen![]()
Die linkse vind ik behoorlijk ongeïnteresseerd kijken en - eerlijk is eerlijk - ik houd niet van bruin. Je moet tenslotte ook nog tegen haar kop aankijken (en de rest). Dan vergaat me de lust. Sorry. Dan maar racist.
Nummertje twee vind ik dan weer te wit. Alsof ze nooit buitenkomt. Vind ik ook maar niks. En ze heeft heur haar te strak achteruitgebonden.
Maar nogmaals: die andere twee![]()
Correct. En iedereen die zo redeneert als jij is een potentiële rivaal minder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja sorry, dat is een kwestie van smaken verschillen denk ik!
Onthoud dit goed, vrouwen zijn altijd wel 'gevoelig' voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
Het lijkt me meer een geestelijke aandoening wat niet onderkent is. Ik zag een keer een programma dat een vet wijf naar de psych en hypnotiseur ging. En waarempel haar manier van denken veranderde en ze viel vanzelf wel af. Niet dat ze meer super slank werd maar wel neukbaar in iedergeval.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.
Maar met dikke vrouwen is het zo dat ze weten dat ze overgewicht hebben, ze weten dat ze er iets aan kunnen doen, maar dat doen ze niet. En wat ze wel doen is er de hele dag over klagen, of op andere vrouwen gaan zeiken.. 'Ooh ja jij kunt dat stuk taart zeker wel eten, komt vast geen grammetje aan bij jou!' Op van die verwijtende manieren :")!
[..]
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staat!
En ik veroordeel jouw moeder natuurlijk op geen enkele manier, het is heel naar om door een ziekte last te hebben van overgewicht, met het zoeken van kleding lijkt dat me vooral vervelend. Al is het dan wel weer een uitdaging voor haar, en leuk dat ze zich toch nog zo goed weet te kleden!
Je moet haar ook eventjes lozen. En dan later weerkomen als ze met iemand anders praat of even drinken halen is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit werkt niet altijd (tenminste voor mij). Ik sprak ook eens een lelijk wijf aan om zo kennis te kunnen maken met haar leuke vriendinnen. Maar kort daarna kwam ik niet meer van haar af, ze was helemaal gek op me en die vriendinnen bleven toen ook op afstand omdat ze blij waren dat er iemand eens op haar afkwam
Oftewel strike-and-run techniek?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Je moet haar ook eventjes lozen. En dan later weerkomen als ze met iemand anders praat of even drinken halen is.
Werkt keer op keer. Vorige week nog. Eerst dom lullen met andere lelijk wijf (18 en dik). Kwam die andere meid (20) die 2 jaar ouder was als die andere naar me toe van jij bent veels te oud voor haar blabla. Pakt ze me gewoon opeens op de bek haha. Niet geneukt dat nog niet maar deze week nog met haar koffie drinken bij mij.quote:
Dus eigenlijk ben jij wel een typje feeder easy flirt ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Correct. En iedereen die zo redeneert als jij is een potentiële rivaal minder.
Win-win.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die linkse vind ik behoorlijk ongeïnteresseerd kijken en - eerlijk is eerlijk - ik houd niet van bruin. Je moet tenslotte ook nog tegen haar kop aankijken (en de rest). Dan vergaat me de lust. Sorry. Dan maar racist.
Ik weet nog hoe ik 4 jaar geleden mijn nieuwe gsm met kleurenscherm, camera, symbian OS had geruild met een leuke collega voor haar versleten Motorola met zwart wit scherm waar je net twee regels tekst in kwijt kon en een lamme batterij. Ik kreeg een boel dankbaarheid terug, maar uiteindelijk mocht een andere collega haar palen (iemand die ze zogenaamd helemaal niet zag zitten).
Jij kijkt toch alleen naar je vriend toch? Of ben je soms biquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dan pas vergaat je de lust?
Nou val ik op mannen, maar mijn lust zou echt al wel vergaan zijn als ik 1 van hun naakt zou zien
Maar goed ieder z'n eigen ding.
Zoals ik al eerder heb gezegd. Het lijkt me niet dat iemand zich expres overeet maar dat er iets geestelijk aan de hand is. Waarom word er hier nooit naar gekeken en roept iedereen maar dat zo iemand maar moet stoppen met vreten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:06 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Wat een prachtig topic.
Even twee kanttekeningen:
- stevige vrouwen (NB: ik heb het niet over VETTE vrouwen) kunnen zeker wel mooi en sexy zijn!
- ziektes zijn vaak gevolg van dik zijn en niet andersom. Verzin eens een ander excuus. Als ik me elke dag vol zou stouwen met snoepgoed zou ik ook gedoe met mijn bloedsuikerspiegel krijgen, vette koe.
wie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:
Die linker is de zus van Ansswa.
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:20 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kan een heroïne verslaafde zomaar stoppen?
Nee want van heroine wordt je ook lichamelijk verslaafdquote:
Je kan nog steeds stoppen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee want van heroine wordt je ook lichamelijk verslaafd
Aan eten ook denk ik? geen idee eigenlijk. Kan me voorstellen dat als je maar steeds over eet. Je stopgevoel maar steeds later komt. Of laat ik zeggen het volle gevoel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
In principe kan je, met een ijzeren discipline ook zelf stoppen, zonder hulp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vooral het deel over dat mannen hun uiterlijk meer kunnen compenseren met andere dingenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef -Beer- het volgende:
Goed topic, dit illustreert maar weer eens dat er een groot onderscheid is tussen mooi vrouwen en lelijke. Ik wil even ingaan op het punt dat TS maakt over het 'het makkelijk hebben' als vrouw. Ik denk dat TS hiermee gelijk heeft, mits de vrouw in kwestie aantrekkelijk is. Het volgende schema is denk ook relevant in dit topic.
Mooie vrouwen - deze groep heeft het het makkelijkst in het leven, ze hoeven maar met hun ogen te knipperen en de wereld ligt aan hun voeten
Alle mannen - mannen, ongeacht of ze lelijk zijn of niet hebben min of meer dezelfde kansen. Ben je lelijk? Dan kan je compenseren met macht of status, in mindere mate gaat dit ook vice versa op.
Lelijke vrouwen - hebben het het zwaarst. Ze zijn gedoemd tot eeuwige diëten die eigenlijk toch niet werken. Uiteindelijk zullen ze wel baren, maar wel van een man laag op de maatschappelijke ladder. Dit zet een vicieuze cirkel ingang die maar moeilijk te doorbreken is.
Dit is niet mijn mening maar een objectieve analyse van de werkelijkheid.
Groetjes
En toch doe je een verkapte tvp lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik betreur het ten zeerste dat er geen kwaliteit foto's zijn gemaakt om je topic verder te laten ontwikkelen tot een tvp'tje.
Geld ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vooral het deel over dat mannen hun uiterlijk meer kunnen compenseren met andere dingenDat is bij vrouwen toch lastiger.
Misschien ook wel een idee voor verplichte afslankcentra voor mensen met obesitas(120 kilo of meer) en vrijwillige voor mensen met overgewicht. (90 -120)quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan nog steeds stoppen.
Waarom zijn er anders afkickcentra?
Het duurt misschien ff aangezien je eerst moet minderen enz maar het kan wel.
Liever gewoon naar de slager brengen die varkens..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee voor verplichte afslankcentra voor mensen met obesitas(120 kilo of meer) en vrijwillige voor mensen met overgewicht. (90 -120)
Mwoa dat ligt maar aan de persoon. Ik hou wel van geldquote:
*kuche* *kuche* yeah right *kuche* *kuche*quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa dat ligt maar aan de persoon. Ik hou wel van geldmaar dat is niet wat me aantrekt in een man
Die dikke trol kent haar plaats tenminste. Om het helemaal af te maken had ze nog wel even de deur dicht mogen doen.quote:
Nou, nee. Die persoon heeft inmiddels al drie kinderen. En ja, diens vrouw is volslank.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef Magereheinus het volgende:
De gene die zei ze wel te doen is zo'n eeuwige maagd.
Hey ik ben lelijk maar heb toch behoorlijk wat geld. Kortom ik krijg mn portie pussy wel.quote:
Moet je maar niet dik zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef steeg het volgende:
Het beeld van een (jonge) gezellige dikke vrouw is ook heel erg misplaatst. Want zo'n persoon die dag in dag uit door de maatschappij met de neus op de feiten wordt gedrukt heeft in de regel geen fijn leven. Daar worden sommigen moedeloos van, de overgrote meerderheid lijkt me logischerwijs eerder rancuneus en gefrustreerd te worden. Dagelijks merken dat het jonge aantrekkelijke vrouwen altijd voor de wind gaat wat betreft het leven (dankzei mannen) en jij moet 'knokken' en afzien. En geef ze eens ongelijk, een oneerlijker beginsel is amper denkbaar. Vooral omdat we toch sociale wezens zijn. Voor mannen zoals eerder opgemerkt gaat het toch heel anders, omdat vrouwen niet sterk op uiterlijk selecteren. Als je ouder bent weet ik niet echt hoe het zal gaan, want dat ben ik zelf nog niet. Maar het zal vast niet veel verschillen.
Zoals Greysquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Imca Marina en Greys en Sugar Lee Hooper bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat dikke vrouwen gezellig zijn. Dat soort mensen verdienen ook de strop.
Ik ben voor de maatschappij. Dan moet je ook dikke wijven neukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noooquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
i.m.o. alle vrouwen boven de 60kg.
Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan helemaal, want onder de 15 kun je het nog afschrijven als babyvet.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.
Avh ja. Gelukkig is de markt voor zeugen best okay hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dan helemaal, want onder de 15 kun je het nog afschrijven als babyvet.
Echt weer zo'n reactie van een zeug die te zwak is om een dieet vol te houden.
Ja op elk doosje past een dekseltje he. Veel plezier met je chubbychaser.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Avh ja. Gelukkig is de markt voor zeugen best okay hoor
hey, dank je. Zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja op elk doosje past een dekseltje he. Veel plezier met je chubbychaser.
Veel plezier met diabetes straks.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
Ik eet elke dag een grote zak chocolade pepernoten en een pakje sandwich en toch blijf ik rond de 74-76 @ 1.90
Sandwich zit in potten, niet in een pak. HOAX.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
Ik eet elke dag een grote zak chocolade pepernoten en een pakje sandwich en toch blijf ik rond de 74-76 @ 1.90
niet meer dan 60 kilo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wasa of Sultana zijn er ook nog.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sandwich zit in potten, niet in een pak. HOAX.
60+ is obesitas. Objectieve standaard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Of je neukt alleen kleuters, dwergen en vrouwen kleiner dan 1m50, of je valt op anorexia patienten.
Of je neukt trolls!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Of je neukt alleen kleuters, dwergen en vrouwen kleiner dan 1m50, of je valt op anorexia patienten.
Alleen dikke mensen krijgen diabetesquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Veel plezier met diabetes straks.
ja, voor kleuters wel ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
60+ is obesitas. Objectieve standaard.
Hebben we weer zo'n vetklep die zichzelf probeert te overtuigenquote:
het gemakkelijkste dieet, de ander dik noemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
Laatste keer dat ik checkte was/had ik nog een lul. Zonder afdak zelfs.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n vetklep die zichzelf probeert te overtuigen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef Herald het volgende:
[..]
het gemakkelijkste dieet, de ander dik noemen
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, failquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was/had ik nog een lul. Zonder afdak zelfs..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Lees de topictitel nog eens, last time I checked was dat het actieve onderwerp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, fail
Ik denk dat jij een klassiek voorbeeld bent van een anoniem dik meisje die nu achter de pc zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, fail
Tja, zoveel is dat ook niet om op een dag te eten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een klassiek voorbeeld bent van een anoniem dik meisje die nu achter de pc zit
Alles afkraken wat dik is en jezelf als een slank vrouwtje presenteren aan de Fok!wereld duweisst
Tuurlijk datte..quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw is 1m65 en weegt om en bij de 90 kilo.
Ze heeft anders heel normale oren en geen slurf hoor...quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.
Wtf, 90 kilo en 1m65quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nu weeg ik een mooie 80 kilo bij 1m72 en voel me geweldig. Maar ik ben geen tas en zeker geen obesitas.
Mijn vrouw is 1m65 en weegt om en bij de 90 kilo. Perfect is dat. Geen knoken die uitsteken, gewoon lekker zacht, zoals het hoort. Met als bonus een mooie DD-cupmaat.
Jammer dat je een Fobo hebt, maar geen foto van jezelf... Zal ook wel een reden hebben..quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.
relatie: geenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Wtf, 90 kilo en 1m65![]()
Damn wat een zwijn
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat je een Fobo hebt, maar geen foto van jezelf... Zal ook wel een reden hebben..
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.
Het feit dat je wel even snel een foto van jezelf wil plaatsen zegt me al genoegquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.
Ja 2 seconden werk, ik heb echt geen levenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het feit dat je wel even snel een foto van jezelf wil plaatsen zegt me al genoeg!!!
Lief onzeker meisje toch
Of het nou 2 sec werk is of een half uur werk maakt niks uit...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja 2 seconden werk, ik heb echt geen leven
Had nou even gewacht, ik had al bijna popcorn gepakt voor bij de komende reacties...quote:
Hebben we het nu opeens over jouw tieten, neus en lippen?quote:
Hardquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hebben we het nu opeens over jouw tieten, neus en lippen?
Dudequote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
en voor de mensen die het aandurven;
klik
Ligt eraan over welk niveau je het hebtquote:
AAHHquote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
klik
niveau? waar? zoekt, doch niet vindt.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk niveau je het hebt
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.quote:
Je volproppen met fast food is ook verslavendquote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.
Hee, een ex-dikkerd !!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.
Ja daar heb je een punt. Daarom ben ik ook een groot voorstander van de plannen van minister Klink voor een junkfoodtaks.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je volproppen met fast food is ook verslavend
Je mag best wat minder kattig doen hoorquote:
Ik doe nooit kattig, alleen als het nodig isquote:Op woensdag 26 november 2008 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je mag best wat minder kattig doen hoor![]()
Miaaaaauw.
Jaja, van binnen gewoon een klein krengetjequote:Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe nooit kattig, alleen als het nodig is
Omdat een aantal mensen geen zelfdiscipline kent?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Daarom ben ik ook een groot voorstander van de plannen van minister Klink voor een junkfoodtaks.
Ssssstquote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jaja, van binnen gewoon een klein krengetje
Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat een aantal mensen geen zelfdiscipline kent?
Ga toch weg.
Ik niet snap niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.
Jojoortje is in werkelijkheid een vadsige man van 55 die zijn midlifecrisis probeert te bestrijden door te trollen op internetfora.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik niet snap niet?
Jojoortje is toch tegen dikke wijven?
Jojoortje is zelf niet dik....
Er klopt iets niet aan je post..
Que?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.
Jaja... En daarna moeten we stoppen met roken, stoppen met alcohol, stoppen met drugs, stoppen met sporten, stoppen met neuken...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hey tuthola, ben deze week 56 geworden. Ken de feiten doos...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Jojoortje is in werkelijkheid een vadsige man van 55 die zijn midlifecrisis probeert te bestrijden door te trollen op internetfora.
Economische studies bevestigen unaniem de positieve gevolgen van nationaal gewichtsverlies voor de daling van de zorgpremies in ontwikkelde Westerse economieën. Zonder uitzondering.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bovendien zouden theoretisch gezien de "gezonder" geworden mensen langer leven, dus meer tijd en kans om ouderdomskwalen (al dan niet nieuw uitgevonden varianten) op te lopen.
En economische studies houden natuurlijk ook rekening met enig leefgenot?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Economische studies bevestigen unaniem de positieve gevolgen van nationaal gewichtsverlies voor de daling van de zorgpremies in ontwikkelde Westerse economieën. Zonder uitzondering.
Obesitas leidt tot depressie, dus ja. Afvallen is goed voor fysieke EN psychische gezondheid. Dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En economische studies houden natuurlijk ook rekening met enig leefgenot?
Oh. Anorexia leidt tot veel meer depressies. Sterker nog: er gaan meer mensen dood door vermageren dan door aankomen. En het merendeel van de anorexia-doden zijn jonge meisjes. Die meisjes die van hun omgeving ingeprent hebben gekregen dat hoe meer botten je ziet, hoe "mooier" ze zijn. En dan gaan ze niet eten. En niet eten --> geen energie --> dood. Of eerst comateus en dan dood.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:43 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Obesitas leidt tot depressie, dus ja. Afvallen is goed voor fysieke EN psychische gezondheid. Dat is algemeen bekend.
Anorexiapatienten vallen ook af! Die voelen zich echt steeds beter jaaa! Klopt hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 00:43 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Obesitas leidt tot depressie, dus ja. Afvallen is goed voor fysieke EN psychische gezondheid. Dat is algemeen bekend.
Bron?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Economische studies bevestigen unaniem de positieve gevolgen van nationaal gewichtsverlies voor de daling van de zorgpremies in ontwikkelde Westerse economieën. Zonder uitzondering.
Het percentage van de bevolking dat aan obesitas lijdt is tientallen malen groter dan dat aan anorexia lijdt. Je stelling dat meer mensen sterven aan anorexia dan aan de gevolgen van overgewicht is dus compleet ridicuul. Dito per definitie voor het aantal depressiegevallen als gevolg van obesitas.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh. Anorexia leidt tot veel meer depressies. Sterker nog: er gaan meer mensen dood door vermageren dan door aankomen. En het merendeel van de anorexia-doden zijn jonge meisjes. Die meisjes die van hun omgeving ingeprent hebben gekregen dat hoe meer botten je ziet, hoe "mooier" ze zijn. En dan gaan ze niet eten. En niet eten --> geen energie --> dood. Of eerst comateus en dan dood.
Smakeloos. Zeg je zulke dingen ook waar je moeder bij is?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
In dat geval zeg ik ook dat ze wat mij betreft dood kunnen vallen.
Ja. Ik geef nog niet eens aan "goede" doelen, dus ik zou wel gek zijn om geld aan zo'n dom wijf als een anorexiaantje te geven.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:03 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Smakeloos. Zeg je zulke dingen ook waar je moeder bij is?
Ja, behalve dus als ze eerst een langzame pijnlijke ( dus dure ) dood hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bron?
Overigens daalt de zorgpremie pas op het moment dat er minder gebruik van de zorg gemaakt wordt.
Als er nu heel veel mensen komen te overlijden is er minder vraag naar zorg. Je zou dus eigenlijk
ongezond leefgedrag moeten stimuleren.
Niet moddervet maar wel vadsig ja. Maar niet levensbedreigend. Wel moet je erop rekenen dat je haar relatief sneller zal verliezen aan de gevolgen van haar obesitas. Sterkte alvast (dat meen ik).quote:Op woensdag 26 november 2008 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn moeder is nu 62 jaar en weegt ongeveer 70 kilo bij een lengte van 1m70. Die is volgens jou natuurlijk moddervet.
Jaja. En haar moeder was een gezellige oude dame die zowat 80 woog. Is ook relatief vroeg gestorven met haar 85 jaar. Of zou het echt verstandiger zijn geweest als ze hulp had gevraagd bij het wassen van haar ramen en niet van dat trapkrukje was gevallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:09 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Niet moddervet maar wel vadsig ja. Maar niet levensbedreigend. Wel moet je erop rekenen dat je haar relatief sneller zal verliezen aan de gevolgen van haar obesitas. Sterkte alvast (dat meen ik).
Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jullie blijven lang door katten...
Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.
Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:30 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
Ze zouden dr moeten ophangenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.
Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.
Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten
Nou stoer hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.
Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.
Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten
dikke mensen gaan ook eerder de pijp uitquote:Op woensdag 26 november 2008 01:30 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
klik
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:19 schreef kastanova het volgende:
Mijn inzending.
Ode aan de Neukteugelvrouw
Om maar even politiek correct te beginnen; ja lieve mensen, tuurlijk gaat het voornamelijk om het innerlijk en is uiterlijk slechts een bonusfeature met betrekking tot een geschikte partner.
Maar, om toch even reëel te blijven, als jij een tyfusduur cadeau koopt, wil je het natuurlijk ook niet verpakt zien in een oud stuk krantenpapier waar gisteren nog vis in verpakt is.
Oftewel, deze lap tekst gaat over dikke, vadsige wijven.
Iedereen die zich weleens in een uitgaansgelegenheid met een minderwaardig deurbeleid bevindt heeft zich er wel eens aan geërgerd; de zwetende klompen vet die over hun lege pizzadozen zijn geklommen om in het openbaar onschuldige gezelligheidsdrinkers lastig te gaan vallen met hun overgewicht.
Tja, ik snap het ook simpelweg niet; je hebt een dikke reet, je vetkwabben zoeken desperaat een vluchtroute richting frisse lucht, de weegschaal barst in tranen uit als je in zijn buurt komt en tóch krijg je dan de briljante ingeving om je in een legging of een ander strak broekvormig kledingstuk te hijsen..
En daar staan ze dan, vaak midden op de dansvloer "om maar even te laten zien dat vrouwen met overgewicht zich niet als een onzeker muurbloempje hoeven te gedragen, want dikke vrouwen zijn ook gewoon mensen" met hun lappen vel in de rondte te zwaaien en stampen als een nijlpaard met ADHD.
Flikker toch op met je zelfvertrouwen! Ik wil dat simpelweg niet zien en de rest van de wereld met mij! En al helemaal niet als ik reeds de nodige drank achter de kiezen heb.
En dan waggelen ze daar als een grote prop cellulitis door de discotheek met tig huidplooien die over de riem heenvallen en 2 van die stalpoten met de ritsafdrukken van de ook al te krappe laarsjes eronder.
En maar gezellig doen hé!
Want iemand heeft ooit eens de illusie de wereld ingebracht dat dikke mensen gezellig zijn en dus zien die dikke krengen dat als een soort te volbrengen opdracht.
De gehele kroeg chagrijnig omdat ze tegen zulke gedrochten aan moeten kijken en die vetklep zit daar op haar barkruk te bulderen als holle bolle Gijs.
Nee joh, dat je met je massa en zweetlucht de ruimte al grotendeels opvult is nog niet genoeg!
Jullie hebben het waarschijnlijk al wel gemerkt, ik houd niet van vrouwen met een grammetje meer.
Kijk, dat je afzichtelijk bent, dat is op zich nog niet eens zo'n probleem, ik kan immers altijd nog een andere kant opkijken of desnoods m'n ogen operatief verwijderen met een kapot geslagen bierglas.
Maar ik weet niet wat die wijven bezielt, maar de kuub kersenbonbons die ze voor het uitgaan nog even naar binnen gestort hebben heeft ze kennelijk genoeg moed gegeven om ook mij lastig te vallen met hun "gezelligheidsmissie."
Om zo'n ontmoeting voor mij dan toch nog enigszins vermakelijk te maken, verleg ik het gespreksonderwerp dan al snel naar het onderwerp vraatzucht.
En de "redenen" die ze dan geven voor hun overgewicht.
.
.
"Boehoe, blabla, ik kan er niets aan doen, ik heb een trage stofwisseling/schildklier"
Nee stomme koe, het is te wijten aan het feit dat je wekelijks een complete kinderboerderij leeg eet.
Zeg het maar mensen; ooit iemand met overgewicht gezien die daadwerkelijk als een normaal mens at? Dat bedoel ik, allemaal werken ze de voedselvoorraad van een middelgrote Afrikaanse stam naar binnen, dus pleur op met je stofwisseling.
Nu we het toch over Afrikaantjes hebben, nee, ik hoef ook niet zo'n broodmagere zak botten.
Want hoewel ik die dikke padden simpelweg goor vind om te zien, vind ik die anorexia dingen gewoon echt eng.
Serieus, als ik tegenwoordig tijdens het uitgaan om me (en lángs die vette biggen) heenkijk waan ik me regelmatig midden in een of andere sadistische concentratiekampreünie.
Van die bleke, ondervoedde harkpoppetjes zoals je ze in groep 3 nog tekende; als ze vliegen op zich hadden, had ik ontwikkelingshulp ingeschakeld, dat idee.
Tja, ik ben ooit met zo'n magere lat naar bed geweest en en hoewel de lenigheid een hoop goedmaakte (ze zat op turnen) vond ik het toch niet echt een prettige ervaring.
Ik wist niet eens dat een mens zoveel botten had en al helemaal niet op de plekken waar ik me tijdens de sex begeef, maar bij elke stoot stak er weer 1 in m'n lies of op een andere pijnlijke plek.
Het voelt sowieso allemaal zo hard en onnatuurlijk aan zonder een subtiel vleeslaagje ertussen.
De mensen die niet snappen wat ik exact bedoel raad ik dan ook aan om een gat in de muur te boren en daar ff 10 minuten flink met je pik in te rammen, dan krijg je wel een reëel beeld.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ik bij elke handeling bang was dat ik haar doormidden zou breken.
En dát brengt ons dan uiteindelijk bij de *tromgeroffel....* ....neukteugelvrouw!
De vrouw die er wel appetijtelijk, maar niet breekbaar uitziet.
Een beetje vet mag er wel aanzitten, alhoewel ik het persoonlijk liever stootkussens noem.
Immers, dankzij dergelijke buffertjes heb je geen last van pijnlijk uitstekende botten van de vrouw in kwestie.
En, als ik bezig ben, dan wil ik ook zíen dat ik bezig ben, dus op z'n hondjes erin rammen en dan die reet zien trillen is natuurlijk wel weer een welkome bevestigingen van m'n mannelijkheid.
Ik heb zelfs regelmatig de neiging om er nog ff met de vlakke hand op te rammen om het nog ff extra te zien trillen; oftewel, slap that ass and ride the waves.
Bij zo'n dik wijf zou ik dan al snel bang worden dat ik een hand kwijtraak en in het geval van zo'n mager scharminkel zou ik waarschijnlijk net zo lang doormeppen tot de vellen er los bijhangen.
Naja, om toch enigszins in de Viva-vrouwen-sfeer te blijven, als afsluiting maar even een klein huis-tuin-en-keukentestje voor de vrouwelijke lezers van deze lap tekst:
- Is je partner weleens in 1 van je huidplooien klaargekomen of heeft hij een half uur ongemerkt in je navel zitten porren, dan val je in de Michelin-categorie en moet je verplicht op water en brood.
- Spuit je partner je niet uit geilheid in je bek, maar uit bezorgdheid om je toch maar eens iets voedzaams naar binnen te werken, dan moet je na iedere maaltijd verplicht eerst een uur blijven zitten verteren voordat je naar de wc mag.
- Hoor je geen krakende botten tijdens de sex en hoor je je partner regelmatig giechelen als een meisje terwijl hij je op je billen slaat, dan ben je reeds in vorm en hoef je in principe geen maatregelen meer te nemen.
Maar dat betekent dus niet dat je nu als een bezetene de inhoud koelkast naar binnen moet werken, want dan word je glashard gedumpt, zal je gehele omgeving van walgen zodra je aan komt stampen en blijf je eenzaam achter in je pauperflatje met je 12 katten
De reactie van dat wijf onder kasta's post.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:26 schreef Jajong het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een klassiekertje van kastanova:
[..]
Hahaha, inderdaad. Wat een zure kut.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
De reactie van dat wijf onder kasta's post.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
De reactie van dat wijf onder kasta's post.
johquote:
Er zijn echt mensen die daarop vallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:57 schreef Takketak het volgende:
Meisjes met buikjes!!!
Leuk topic Herald!
Ja BK, het is niet te geloven.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die daarop vallen?
Ja, zeker! Meisjes met buikjesquote:Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die daarop vallen?
Oneensquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Maar als je dik bent krijg je die aandacht niet. En dat is best zielig. Zieliger dan als jongen zielig zijn. Als dikkerdje krijg je gewoon de instinticieve aandacht niet van het andere geslacht. Die aandacht waar je niets voor hoeft te doen anders dan er zijn.
mooi verwoord, zolang het nog gezond is, is het denk ik niemands zaak om er commentaar op te geven ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse. En ik ben ook heel dun geweest en toen waren er ook mensen die dat mooi vonden.
Iedereen heeft een andere smaak en ik vind niet dat je daar een waardeoordeel over moet vellen.
En wat betreft hele dunne en hele dikke vrouwen: zo gauw als het je gezondheid negatief gaat beinvloeden zou ik er toch wat aan doen
Ik zou de twee middelste doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Vind jij uitstekende botten mooi dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja BK, het is niet te geloven.
Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste nietwant die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Het valt me overigens ook op dat ik heel vaak negers die lopen met dikke wijven. Goed, ik weet dat die van 'ass' houden, maar zo'n dikke reet is toch geen lekkere 'ass' meer?
Een lekkere 'ass' / 'booty':
[ afbeelding ]
Een 'reet':
[ afbeelding ]
Ik zou het dus never nooit niet op een 'reet' kunnen doen, al zou ik alle mogelijke drank en drugs genuttigd hebben.
Ik heb nog nooit last van botten gehad eerlijk gezegd. Misschien zijn ze dan toch moddervetquote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja BK, het is niet te geloven.
Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste nietwant die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:38 schreef LaTiNo het volgende:
.... kleine mannen onder dikke vrouwen ...
Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind jij uitstekende botten mooi dan?
Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.
Die heeft een heerlijk figuurtje.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 26 november 2008 03:26 schreef Jajong het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een klassiekertje van kastanova:
[..]
Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.![]()
[..]
Die heeft een heerlijk figuurtje.
Oke oke. Mwoah, die hierboven heeft geen taille.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.
Dit wat BK hierboven post vind ik perfect!
Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.![]()
* Tuvai.net houdt ook wel van booty
nee eerder als hubba hubba hubbaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
[ afbeelding ]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...quote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...
Wie zegt dat jochies van 12 geen beha dragen?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...
D'r zullen ook vast jochies van 12 zijn die een BH dragen, maar veel zal 't niet voorkomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?
duh, als mannen jouw in je nonnenpakje zien zijn ze verkochtquote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse.
Dikke kindjes van 12 wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:21 schreef PP. het volgende:
[..]
D'r zullen ook vast jochies van 12 zijn die een BH dragen, maar veel zal 't niet voorkomen.
dus jouw bierpens mag wel, maar boven de 60 kg ben je als vrouw een vet varken ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.
Ja dat is wel een beetje zonde inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke oke. Mwoah, die hierboven heeft geen taille.
Sport je veel?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje zonde inderdaad.
Dit vind ik mooier:
[ afbeelding ]
Dit is idd gewoon hoe iedere vrouw er ongeveer uit zou moeten zien.. geen uitstekende botten maar ook geen enorme vetlaag.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik mooier:
[ afbeelding ]
Vrouwen die niet durven te leven zijn nooit charmant.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef MissGolightly het volgende:
Het valt mij ook op dat vrouwen veel meer opmerkingen maken over het gewicht van andere vrouwen, vaak ook compleet onnodig. En dat zijn meestal de slanke dames, die ondanks hun mooie figuurtje toch een rotkop hebben en de ietwat molligere types neer moeten sabelen, omdat ze denken dat ze daar zelf mooier van worden. Ik heb zo'n hekel aan die types die hun koekje bij de thee laten liggen om 10 caloriën uit te sparen en denken dat dun zijn het hoogst haalbare is als vrouw.
Zo is goedquote:Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik mooier:
[ afbeelding ]
Net zoals een "vlot " kapsel hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit is idd gewoon hoe iedere vrouw er ongeveer uit zou moeten zien.. geen uitstekende botten maar ook geen enorme vetlaag.![]()
Trouwens, het woord "volslank" is ook zo stomJe bent gewoon dik.. ga nou niet een woord verzinnen met het woord slank erin zodat het lijkt alsof je dat bent want dat ben je niet JE BENT DIK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Op mijn oude werk ook zo'n wijf - die ging tegen mij zeuren dat ik beter een plak jonge kaas dan oude kaas kon nemen ivm de calorieen. Én dan zelf 1 cracker etenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef MissGolightly het volgende:
Het valt mij ook op dat vrouwen veel meer opmerkingen maken over het gewicht van andere vrouwen, vaak ook compleet onnodig. En dat zijn meestal de slanke dames, die ondanks hun mooie figuurtje toch een rotkop hebben en de ietwat molligere types neer moeten sabelen, omdat ze denken dat ze daar zelf mooier van worden. Ik heb zo'n hekel aan die types die hun koekje bij de thee laten liggen om 10 caloriën uit te sparen en denken dat dun zijn het hoogst haalbare is als vrouw.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja vrouwen die dik zijn én een vlot kapsel hebben...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Zeker jaquote:
Als iemand wat steviger is hoeft dat helemaal geen probleem te zijn. Als iemand ronduit (pun intended) vet is, is dat niet alleen ongezond voor de persoon zelf, maar ook een last voor de samenleving. Van hogere ziektekosten tot overlast in de trein omdat die volgevreten persoon maar hangt te zweten op anderhalve zitplaats. Dat eerste is objectief, dat tweede natuurlijk subjectief.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.
Fixedquote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Zij is gewoon goedPerfect:
[ afbeelding ]
Dus iedere vrouw met kort haar is een pot?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Net zoals een "vlot " kapsel hebben
Je hebt gewoon een vies pottenkapsel
Nou oke, dan verander ik pottenkapsel voor kankerlelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Dus iedere vrouw met kort haar is een pot?
Volgens mij leef jij een paar eeuwen terug...huiler![]()
Vrouwen met normale maten zijn ook lekker, het gaat mij meer om de vrouwelijkheid. Je kan wel dun zijn, maar als dat zich niet verhoud tot vrouwelijke lijnen dan heb je er weinig aan.quote:
Je zult het zelf maar hebben he...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou oke, dan verander ik pottenkapsel voor kankerlelijk
Zo goed?
Kort haar als in stekels of wat dan ook is lelijk idd..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou oke, dan verander ik pottenkapsel voor kankerlelijk
Zo goed?
Nou, als ik kanker krijg zou je alleen kunnen zeggen dat ik kankermooi benquote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Je zult het zelf maar hebben he...
Kom ik naar jou toe om je te vertellen dat ik jou kankerlelijk vind
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, als ik kanker krijg zou je alleen kunnen zeggen dat ik kankermooi ben![]()
Niet kankerlelijk
I'd do herquote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Oke wat vinden jullie van zo'n figuur dan?
Ik persoonlijk zou me in zo'n lijf niet prettig voelen.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een figuurtje 10 jaar te oud voor mijquote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ontzettend lekker uit. Wulps enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
niets mis mee...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ietsje dunner, dan is het nog wel te doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Off topic, maar die foto doet me hier aan denkenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Om als een meisje te zeggen of je een ander meisje mooi vind hoef je ook geen pot te zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me in zo'n lijf niet prettig voelen.
Ik zal er dan ook altijd alles aan doen, ervoor te zorgen dat mij dat niet overkomt.
Nu heb ik wel kort haar, maar ben geen pot en vrouwen beoordelen op uiterlijk doe ik dus ook niet zomaar.
Maar even objectief gezien;
Zij is niet vet.
Goed gevuld wel...
Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopen
Wehehequote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Off topic, maar die foto doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Als ik er zo uit zie als ik 3 kinderen er uit heb gekwakt, mag ik echttttt niet klagenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
idd veel vrouwen van 30 zouden willen dat ze er zo uitzagenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou veel worden er zo wanneer ze ouder worden hoor
Wouden?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd veel vrouwen van 30 wouden dat ze er zo uitzagen
Me like!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou veel worden er zo wanneer ze ouder worden hoor
Daarom, jongens goed oplettenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik er zo uit zie als ik 3 kinderen er uit heb gekwakt, mag ik echttttt niet klagen
Koop 't touw maar vast en succes!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
your sooooo right!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wouden?
Ja ik ben tegen spellingnazis, maar wouden .. komop zeg...
Dan verwacht ik wel dat als jij 35 bent, je GEEN bierbuikje hebt of kaal bentquote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom, jongens goed opletten![]()
Als je 25 bent ( en je mocht om de een of andere manier kinderen willen ) gewoon een wijfie zoeken en gauw die kinderen produceren![]()
En dan als je 35 bent gewoon scheiden en een nieuwe zoeken 1tje die een goede moeder is, MET een strak figuur
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Koop 't touw maar vast en succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |