abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63511557
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef De_goegemeente het volgende:

[..]

Hmzz iemand zou het even op moeten zoeken... maar het aantal mensen dat echt door een 'ziekte' te dik is echt verassend klein. Bovendien is de diabetes vaak een gevolg van en niet een oorzaak. Maargoed ik ben geen dokter, zeker weten doe ik het dus niet, en weet ook niet meer waar ik deze info gelezen heb, maar dik zijn is gewoon in zeker meer dan 85% v/d gevallen een gevolg van TE VEEL VRETEN!
Je hebt gelijk hoor, vaak is diabetes een oorzaak van...
Teveel eten...veel mensen weten geen maat te houden.
Maar wanneer je verder gaat kijken; kinderen met obesitas bijvoorbeeld; ligt dan hier niet de oorzaak vooral bij de ouders?
Je zult zo maar opgroeien....
pi_63511592
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:06 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Wat een prachtig topic.

Even twee kanttekeningen:
- stevige vrouwen kunnen zeker wel mooi en sexy zijn!
- ziektes zijn vaak gevolg van dik zijn en niet andersom. Verzin eens een ander excuus. Als ik me elke dag vol zou stouwen met snoepgoed zou ik ook gedoe met mijn bloedsuikerspiegel krijgen, vette koe.
Wat jij wilt...
pi_63511623
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Maaike_20 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, vaak is diabetes een oorzaak van...
Teveel eten...veel mensen weten geen maat te houden.
Maar wanneer je verder gaat kijken; kinderen met obesitas bijvoorbeeld; ligt dan hier niet de oorzaak vooral bij de ouders?
Je zult zo maar opgroeien....
je ziet weleens foto's van kinderen die eruit zien als het michelin mannetje. die ouders moeten ze uit hun ouderlijke macht zetten!
pi_63511669
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef rival het volgende:

[..]

je ziet weleens foto's van kinderen die eruit zien als het michelin mannetje. die ouders moeten ze uit hun ouderlijke macht zetten!
Als kind zijnde heb je niets in te brengen eigenlijk tegen wat er gegeten wordt.
Best lullig dus...zeker met het oog op de toekomst die je dan als het betreffende kind hebt.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:15:12 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63511802
serieus ... is charly zwanger???
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63512014
  Redactie Games dinsdag 25 november 2008 @ 17:24:26 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63512080
quote:
En vrouwen weten dondersgoed dat ze instant attention krijgen en zijn daarom gewiekste wezens. Ze kunnen heerlijk naïef doen als ze in de smaak vallen. Ik weet nog hoe ik 4 jaar geleden mijn nieuwe gsm met kleurenscherm, camera, symbian OS had geruild met een leuke collega voor haar versleten Motorola met zwart wit scherm waar je net twee regels tekst in kwijt kon en een lamme batterij. Ik kreeg een boel dankbaarheid terug, maar uiteindelijk mocht een andere collega haar palen (iemand die ze zogenaamd helemaal niet zag zitten).
Pijnlijk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_63512083
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:

Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
Die twee rechtse dames zou ik zonder enige aarzeling bespringen

Die linkse vind ik behoorlijk ongeïnteresseerd kijken en - eerlijk is eerlijk - ik houd niet van bruin. Je moet tenslotte ook nog tegen haar kop aankijken (en de rest). Dan vergaat me de lust. Sorry. Dan maar racist.

Nummertje twee vind ik dan weer te wit. Alsof ze nooit buitenkomt. Vind ik ook maar niks. En ze heeft heur haar te strak achteruitgebonden.

Maar nogmaals: die andere twee
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:27:30 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63512163
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63512197
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Haha indd. Als ik uitga , ga ik eerst lekker gezellig praten met de lelijkste van hun groepje en dan kom ik later weer praten met een van de knappere. Werkt wel vaak. Is ook zo raar dat het lijkt dat een vrouw meer naar het uiterlijk kijkt van een andere vrouw dan naar het uiterlijk van een man. Heel typisch.
Dit werkt niet altijd (tenminste voor mij). Ik sprak ook eens een lelijk wijf aan om zo kennis te kunnen maken met haar leuke vriendinnen. Maar kort daarna kwam ik niet meer van haar af, ze was helemaal gek op me en die vriendinnen bleven toen ook op afstand omdat ze blij waren dat er iemand eens op haar afkwam
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63512254
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[ afbeelding ]
haha die blijft mooi
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_63512376
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Die twee rechtse dames zou ik zonder enige aarzeling bespringen

Die linkse vind ik behoorlijk ongeïnteresseerd kijken en - eerlijk is eerlijk - ik houd niet van bruin. Je moet tenslotte ook nog tegen haar kop aankijken (en de rest). Dan vergaat me de lust. Sorry. Dan maar racist.

Nummertje twee vind ik dan weer te wit. Alsof ze nooit buitenkomt. Vind ik ook maar niks. En ze heeft heur haar te strak achteruitgebonden.

Maar nogmaals: die andere twee
Nouja sorry, dat is een kwestie van smaken verschillen denk ik !
pi_63512660
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nouja sorry, dat is een kwestie van smaken verschillen denk ik !
Correct. En iedereen die zo redeneert als jij is een potentiële rivaal minder.

Win-win.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:46:25 #65
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63512736
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
!!
0 topics op naam. 14.gif
pi_63512793
Goed topic.

Dikke vrouwen; het zou verboden moeten worden!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:58:19 #67
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63513021
Goede analyse.

Verder ook een leerzaam topic:
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dikke/mollige vrouw heeft vaak nog 1 à 2 vriendinnen die er wel goed uitzien. Die goed uitziende vrouwen hebben deze dikke/mollige vrouwen nodig om hun zelfbeeld te verbeteren. Wanneer zij zien dat jij ook normaal met deze dikke/mollige vrouwen omgaat creëer je een win-win situatie.
Onthoud dit goed, vrouwen zijn altijd wel 'gevoelig' voor dit soort dingen.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:04:24 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63513164
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[ afbeelding ]
pi_63514452
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.
Maar met dikke vrouwen is het zo dat ze weten dat ze overgewicht hebben, ze weten dat ze er iets aan kunnen doen, maar dat doen ze niet. En wat ze wel doen is er de hele dag over klagen, of op andere vrouwen gaan zeiken.. 'Ooh ja jij kunt dat stuk taart zeker wel eten, komt vast geen grammetje aan bij jou !' Op van die verwijtende manieren :")!
[..]

Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staat !
En ik veroordeel jouw moeder natuurlijk op geen enkele manier, het is heel naar om door een ziekte last te hebben van overgewicht, met het zoeken van kleding lijkt dat me vooral vervelend. Al is het dan wel weer een uitdaging voor haar, en leuk dat ze zich toch nog zo goed weet te kleden !
Het lijkt me meer een geestelijke aandoening wat niet onderkent is. Ik zag een keer een programma dat een vet wijf naar de psych en hypnotiseur ging. En waarempel haar manier van denken veranderde en ze viel vanzelf wel af. Niet dat ze meer super slank werd maar wel neukbaar in iedergeval.
pi_63514522
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:28 schreef mirved het volgende:

[..]

Dit werkt niet altijd (tenminste voor mij). Ik sprak ook eens een lelijk wijf aan om zo kennis te kunnen maken met haar leuke vriendinnen. Maar kort daarna kwam ik niet meer van haar af, ze was helemaal gek op me en die vriendinnen bleven toen ook op afstand omdat ze blij waren dat er iemand eens op haar afkwam
Je moet haar ook eventjes lozen. En dan later weerkomen als ze met iemand anders praat of even drinken halen is.
pi_63514584
Waar blijven de reacties van de feeders en feedees?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63514645
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Je moet haar ook eventjes lozen. En dan later weerkomen als ze met iemand anders praat of even drinken halen is.
Oftewel strike-and-run techniek?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:02:56 #73
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_63514830
TS werd in elkaar geslagen door een dik meisje van 8 jaar.
pi_63514903
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oftewel strike-and-run techniek?
Werkt keer op keer. Vorige week nog. Eerst dom lullen met andere lelijk wijf (18 en dik). Kwam die andere meid (20) die 2 jaar ouder was als die andere naar me toe van jij bent veels te oud voor haar blabla. Pakt ze me gewoon opeens op de bek haha. Niet geneukt dat nog niet maar deze week nog met haar koffie drinken bij mij.
En dan als de missie voltooid is ga ik weer opzoek. Het is en blijft een leuk spel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hardrebel op 25-11-2008 19:13:55 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:10:08 #75
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_63515083
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Correct. En iedereen die zo redeneert als jij is een potentiële rivaal minder.

Win-win.
Dus eigenlijk ben jij wel een typje feeder easy flirt ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')