quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Subklacht: Dikke vrouwen met een attitude. Heb ik zo'n hekel aan. Zo ben ik op mijn tiende eens loeihard in elkaar gemept door een 8 jarige vetklep die een kop groter dan me was, omdat ze niet tegen grapjes kon. Bah. Dikke vrouwen moeten gewoon timide zijn en vol schaamte een Big Mac bestellen, niet iedereen afbekken als ze raar worden aangekeken als ze snoep scheppen bij de Jamin.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef zquing het volgende:
Edit: reageer dan niet prutser.
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt denk ik, ik hou zelf ook niet van dikke vrouwen. Het ziet er niet uit en ik zie ze meteen als zwakkeren van de samenleving, als je jezelf niet eens kunt bedwingen om niet alles op te eten wat je tegenkomt.
Maar dan heb ik het echt over obesitas he, niet over 2 kg te veel.
Dit dus, kan er zelf ook echt totaal niet tegen. Ook hoe ze dan vaak problemen geven doordat ze in de supermarkt 3/4de van de breedte van het gangpad in beslag nemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt denk ik, ik hou zelf ook niet van dikke vrouwen. Het ziet er niet uit en ik zie ze meteen als zwakkeren van de samenleving, als je jezelf niet eens kunt bedwingen om niet alles op te eten wat je tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor de evolutie, dus ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef fathank het volgende:
Ik ben voor de maatschappij, dus ik neuk ook dikke wijven.
Haha indd. Als ik uitga , ga ik eerst lekker gezellig praten met de lelijkste van hun groepje en dan kom ik later weer praten met een van de knappere. Werkt wel vaak. Is ook zo raar dat het lijkt dat een vrouw meer naar het uiterlijk kijkt van een andere vrouw dan naar het uiterlijk van een man. Heel typisch.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dikke/mollige vrouw heeft vaak nog 1 à 2 vriendinnen die er wel goed uitzien. Die goed uitziende vrouwen hebben deze dikke/mollige vrouwen nodig om hun zelfbeeld te verbeteren. Wanneer zij zien dat jij ook normaal met deze dikke/mollige vrouwen omgaat creëer je een win-win situatie.
Natuurlijk, ik snap dat er ook vrouwen zijn die overgewicht hebben door oorzaken waar zij niets of niet veel aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.
Maar...dit is nu het typische alles over een kam scheren...
Wanneer je dik bent, kun je er ook fatsoenlijk uitzien, je goed verzorgen, je leuk kleden etc.
Daarnaast...de meerderheid van de dikke vrouwen (en mannen) kiest er echt niet voor om dik te zijn.
1. Weet je wat diabetes met een lichaam kan doen?
2. Effect van medicijnen?
3. Schildklierproblemen?
4. etc etc
Nee, ik ben zelf niet dik....
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Subklacht: Dikke vrouwen met een attitude. Heb ik zo'n hekel aan. Zo ben ik op mijn tiende eens loeihard in elkaar gemept door een 8 jarige vetklep die een kop groter dan me was, omdat ze niet tegen grapjes kon. Bah. Dikke vrouwen moeten gewoon timide zijn en vol schaamte een Big Mac bestellen, niet iedereen afbekken als ze raar worden aangekeken als ze snoep scheppen bij de Jamin.
Haha, jij kent je technieken Ludoquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dikke/mollige vrouw heeft vaak nog 1 à 2 vriendinnen die er wel goed uitzien. Die goed uitziende vrouwen hebben deze dikke/mollige vrouwen nodig om hun zelfbeeld te verbeteren. Wanneer zij zien dat jij ook normaal met deze dikke/mollige vrouwen omgaat creëer je een win-win situatie.
Ik deed ze allemaal, behalve die linkse. Die vloekt bij het meubilair.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
quote:
Hopelijk een dikke, daar heb je tenminste wat aan voor de kar!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Herald het volgende:
Overigens ook weer typisch dat degene die de dikzakbashkar aantrekt een vrouw is
Dikke vrouwen die niet in de schijnwerpers staan doordat ze dik zijn..quote:
Man, die vrouwen ZIJN meubilairquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed ze allemaal, behalve die linkse. Die vloekt bij het meubilair.
Ah, dus je probeert slanke fok dames aan te trekken met een zielig doch gevoelig verhaal over dikke vrouwen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Herald het volgende:
het is trouwens niet mijn bedoeling om er een dikke mensen bash topic van te maken. Ik beweer nergens dat de dikkerds stinken, zich volvreten of geen dsicipline hebben. Ik klaag namens hen dat ze geen aandacht krijgen die andere vrouwen (onverdiend) wel krijgen. Ik laat juist zien hoe gevoelig ik ben
Overigens ook weer typisch dat degene die de dikzakbashkar aantrekt een vrouw is
Het is hard maar ik ben het hier mee eens. Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Meestal is dat een kwestie van:quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik snap dat er ook vrouwen zijn die overgewicht hebben door oorzaken waar zij niets of niet veel aan kunnen doen.
Maar feit blijft dat de meeste vrouwen het gewoon aan zichzelf te danken hebben..
Bovendien vind ik dat vrouwen die echt te dik zijn er nergens goed in uitzien hoordit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
Waarom KEN JIJ dit soort vrouwen ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'
So truequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Tip: pap aan met mollige vrouwen wanneer je lang niet geneukt hebt. Die zijn nogal makkelijk omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben.
"OEH IK BEN EEN BEETJE DIK, DE JONGENS KIJKEN NIET NAAR ME, BOEHOEHOEHOEHOE."De enige manier waarop dat soort "meisjes" dat kunnen compenseren is door vriendinnen te laten zien dat ze toch best goed in de markt liggen. M.a.w. ze nemen te pas en te onpas de eerste de beste flirt mee naar huis.
Jij: Blij want je zak is leeg en je hebt geen last van vaste sores.
Zij: Blij want ze heeft vriendinnen laten zien dat ze goed in de markt ligt
Algemene conclusie: Mollige/Dikke vrouwen moeten er ook zijn.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
wat verwacht je dan in een KLB-topic over dikke mensenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bagger verwijderd. Wanneer het jullie niet interesseert: Gewoon wegblijven. Thanks.
Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is hard maar ik ben het hier mee eens. Ik ken vrouwen (gek genoeg geen mannen) die een flinke maat teveel hebben, 2 stukken taart eten op verjaardagen onder het mom van 'zo zonde als je het weg moet gooien' en 'morgen maar weer lijnen hé!'Vrouwen die klagen over pijn in hun knieën, dat het zo lastig is dat de wasmachine bovenstaat want dan moeten ze die trap zo vaak op en af, die beweren nooit te snoepen, hooguit 'zo af en toe een bonbonbloc, moet kunnen toch'
Vrouwen die op zaterdag zeggen 'maandag gaan we er tegenaan!' om vervolgens op dinsdag 'vanavond maar pizza, geen zin om te koken' te zeggen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar wat Breathtaking zegt, in het geval van obesitas zie ik ze ook als 'zwak'.
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staatquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:48 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Meestal is dat een kwestie van:
Ik wil er leuk uitzien als de meute, maar eigenlijk kan het niet en ziet het er niet uit.
Er zijn wel hele mooie merken voor mensen met een maatje meer, maar dan praat je wel over prijzen vergelijkbaar met bijvoorbeeld Gaastra enzo.
Hoe ik dit weet?
Ik heb een moeder die wegens ziekte dik geworden is.
Zij doet haar best er altijd leuk uit te zien.
En ziet er beter uit dan menig slank persoon!!
Hmzz iemand zou het even op moeten zoeken... maar het aantal mensen dat echt door een 'ziekte' te dik is echt verassend klein. Bovendien is de diabetes vaak een gevolg van en niet een oorzaak. Maargoed ik ben geen dokter, zeker weten doe ik het dus niet, en weet ook niet meer waar ik deze info gelezen heb, maar dik zijn is gewoon in zeker meer dan 85% v/d gevallen een gevolg van TE VEEL VRETEN!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Wanneer een dikke vrouw zich kleedt als een in een te krappe legging geperste rolmops, dan deel ik je mening dat dit er inderdaad absoluut niet uit ziet.
Maar...dit is nu het typische alles over een kam scheren...
Wanneer je dik bent, kun je er ook fatsoenlijk uitzien, je goed verzorgen, je leuk kleden etc.
Daarnaast...de meerderheid van de dikke vrouwen (en mannen) kiest er echt niet voor om dik te zijn.
1. Weet je wat diabetes met een lichaam kan doen?
2. Effect van medicijnen?
3. Schildklierproblemen?
4. etc etc
Nee, ik ben zelf niet dik....
Ff heel eerlijk he...dikke vrouwen die zeuren, zich belachelijk kleden en ook nog eens denken dat ze hoerig gedrag moeten vertonen....daar heb ik ook een schurfthekel aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk kent ieder mens zo zijn zwaktes, daar is niets mis mee.
Maar met dikke vrouwen is het zo dat ze weten dat ze overgewicht hebben, ze weten dat ze er iets aan kunnen doen, maar dat doen ze niet. En wat ze wel doen is er de hele dag over klagen, of op andere vrouwen gaan zeiken.. 'Ooh ja jij kunt dat stuk taart zeker wel eten, komt vast geen grammetje aan bij jou!' Op van die verwijtende manieren :")!
[..]
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik vind dat als je echt 200+ kg weegt dat niets je meer staat!
En ik veroordeel jouw moeder natuurlijk op geen enkele manier, het is heel naar om door een ziekte last te hebben van overgewicht, met het zoeken van kleding lijkt dat me vooral vervelend. Al is het dan wel weer een uitdaging voor haar, en leuk dat ze zich toch nog zo goed weet te kleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |