abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 00:37:21 #181
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63525578
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik niet snap niet?
Jojoortje is toch tegen dikke wijven?
Jojoortje is zelf niet dik....

Er klopt iets niet aan je post..
Jojoortje is in werkelijkheid een vadsige man van 55 die zijn midlifecrisis probeert te bestrijden door te trollen op internetfora.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63525582
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.
Que?
Noot noot.
pi_63525604
Slaat dus nergens op wat je nu allemaal brabbelt...

Topic is ook redelijk naar de klote.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63525616
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.
Jaja... En daarna moeten we stoppen met roken, stoppen met alcohol, stoppen met drugs, stoppen met sporten, stoppen met neuken...

...en dan vindt men gewoon nieuwe "kwaaltjes" uit waarvoor lekker veel moet worden betaald. Bovendien zouden theoretisch gezien de "gezonder" geworden mensen langer leven, dus meer tijd en kans om ouderdomskwalen (al dan niet nieuw uitgevonden varianten) op te lopen.

En zo leven we lekker verder in een door eenheidsworst verzuurde samenleving, gedicteerd door weegschalen en de verplichting om gemalen boomstronk op keiharde multi-volkoren-glutenvrije boterhammen te smeren.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_63525633
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Jojoortje is in werkelijkheid een vadsige man van 55 die zijn midlifecrisis probeert te bestrijden door te trollen op internetfora.
Hey tuthola, ben deze week 56 geworden. Ken de feiten doos...
Noot noot.
  woensdag 26 november 2008 @ 00:40:23 #186
67615 Shadowcat
pi_63525637
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bovendien zouden theoretisch gezien de "gezonder" geworden mensen langer leven, dus meer tijd en kans om ouderdomskwalen (al dan niet nieuw uitgevonden varianten) op te lopen.
Economische studies bevestigen unaniem de positieve gevolgen van nationaal gewichtsverlies voor de daling van de zorgpremies in ontwikkelde Westerse economieën. Zonder uitzondering.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63525676
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Economische studies bevestigen unaniem de positieve gevolgen van nationaal gewichtsverlies voor de daling van de zorgpremies in ontwikkelde Westerse economieën. Zonder uitzondering.
En economische studies houden natuurlijk ook rekening met enig leefgenot?
  woensdag 26 november 2008 @ 00:43:38 #188
67615 Shadowcat
pi_63525685
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En economische studies houden natuurlijk ook rekening met enig leefgenot?
Obesitas leidt tot depressie, dus ja. Afvallen is goed voor fysieke EN psychische gezondheid. Dat is algemeen bekend.
pi_63525749
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:43 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Obesitas leidt tot depressie, dus ja. Afvallen is goed voor fysieke EN psychische gezondheid. Dat is algemeen bekend.
Oh. Anorexia leidt tot veel meer depressies. Sterker nog: er gaan meer mensen dood door vermageren dan door aankomen. En het merendeel van de anorexia-doden zijn jonge meisjes. Die meisjes die van hun omgeving ingeprent hebben gekregen dat hoe meer botten je ziet, hoe "mooier" ze zijn. En dan gaan ze niet eten. En niet eten --> geen energie --> dood. Of eerst comateus en dan dood.
pi_63525762
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:43 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Anorexiapatienten vallen ook af! Die voelen zich echt steeds beter jaaa! Klopt hoor
Noot noot.
pi_63525780
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Bron?

Overigens daalt de zorgpremie pas op het moment dat er minder gebruik van de zorg gemaakt wordt.
Als er nu heel veel mensen komen te overlijden is er minder vraag naar zorg. Je zou dus eigenlijk
ongezond leefgedrag moeten stimuleren.
  woensdag 26 november 2008 @ 00:50:30 #192
67615 Shadowcat
pi_63525784
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Oh. Anorexia leidt tot veel meer depressies. Sterker nog: er gaan meer mensen dood door vermageren dan door aankomen. En het merendeel van de anorexia-doden zijn jonge meisjes. Die meisjes die van hun omgeving ingeprent hebben gekregen dat hoe meer botten je ziet, hoe "mooier" ze zijn. En dan gaan ze niet eten. En niet eten --> geen energie --> dood. Of eerst comateus en dan dood.
Het percentage van de bevolking dat aan obesitas lijdt is tientallen malen groter dan dat aan anorexia lijdt. Je stelling dat meer mensen sterven aan anorexia dan aan de gevolgen van overgewicht is dus compleet ridicuul. Dito per definitie voor het aantal depressiegevallen als gevolg van obesitas.
pi_63525878
Er is een verschil tussen het hebben van en het lijden aan iets.

De meeste mensen die (volgens jou) lijden aan obesitas, lijden daar helemaal niet aan. Ze voelen zich uitstekend. Sterker nog: Volgens jou "lijdt" iedereen met een massa van meer dan 60 kilogram aan obesitas.

Luitjes met magerzucht lijden in het begin nog niet zoveel. Pas als het echt onomkeerbaar is, dan komen ze in het nieuws en willen ze geld van je hebben om de 1 of andere zweverige therapie te gaan volgen ergens in een Scandinavisch land. In dat geval zeg ik ook dat ze wat mij betreft dood kunnen vallen. Ofwel een plastic slang in de keel en volproppen zoals een gans. Kost ook niet zoveel.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:03:03 #194
67615 Shadowcat
pi_63525902
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
In dat geval zeg ik ook dat ze wat mij betreft dood kunnen vallen.
Smakeloos. Zeg je zulke dingen ook waar je moeder bij is?
pi_63525906
Als ik onder de 60 kg zou wegen, zou ik een ernstig ondergewicht hebben
Noot noot.
pi_63525939
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:03 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Smakeloos. Zeg je zulke dingen ook waar je moeder bij is?
Ja. Ik geef nog niet eens aan "goede" doelen, dus ik zou wel gek zijn om geld aan zo'n dom wijf als een anorexiaantje te geven.

Oja; ik zal je even voor zijn: Mijn moeder is nu 62 jaar en weegt ongeveer 70 kilo bij een lengte van 1m70. Die is volgens jou natuurlijk moddervet.
pi_63525943
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:50 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bron?

Overigens daalt de zorgpremie pas op het moment dat er minder gebruik van de zorg gemaakt wordt.
Als er nu heel veel mensen komen te overlijden is er minder vraag naar zorg. Je zou dus eigenlijk
ongezond leefgedrag moeten stimuleren.
Ja, behalve dus als ze eerst een langzame pijnlijke ( dus dure ) dood hebben
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 26 november 2008 @ 01:09:12 #198
67615 Shadowcat
pi_63525961
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn moeder is nu 62 jaar en weegt ongeveer 70 kilo bij een lengte van 1m70. Die is volgens jou natuurlijk moddervet.
Niet moddervet maar wel vadsig ja. Maar niet levensbedreigend. Wel moet je erop rekenen dat je haar relatief sneller zal verliezen aan de gevolgen van haar obesitas. Sterkte alvast (dat meen ik).
  woensdag 26 november 2008 @ 01:12:46 #199
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63525998
Jullie blijven lang door katten...
pi_63526021
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:09 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Niet moddervet maar wel vadsig ja. Maar niet levensbedreigend. Wel moet je erop rekenen dat je haar relatief sneller zal verliezen aan de gevolgen van haar obesitas. Sterkte alvast (dat meen ik).
Jaja. En haar moeder was een gezellige oude dame die zowat 80 woog. Is ook relatief vroeg gestorven met haar 85 jaar. Of zou het echt verstandiger zijn geweest als ze hulp had gevraagd bij het wassen van haar ramen en niet van dat trapkrukje was gevallen?
pi_63526068
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jullie blijven lang door katten...
Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.

Ikzelf wens voor mezelf te bepalen hoe ik me het prettigst voel. En toen ik de balans niet voorbij de 58 kilogram kon krijgen voelde ik me allesbehalve goed.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:24:38 #202
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63526132
Het gaat toch niet om het gewicht maar om hoe je je erbij voelt. Zolang je maar lekker in je vel zit dan boeit het toch niet hoe veel kilo's je wel niet weegt.

Zo denk ik er tenminste over.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:26:28 #203
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63526151
Gezellig zijn ze wel, eetbuddies enzo man!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:30:38 #204
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_63526190
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.
Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_63526212
Indd ik haat van die kankerdikke wijven
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_63526216
Meisjes moeten strak zijn
  woensdag 26 november 2008 @ 01:34:14 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63526227
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:30 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.

Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.

Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63526245
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.

Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.

Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten

Ze zouden dr moeten ophangen
  woensdag 26 november 2008 @ 01:36:07 #209
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_63526247
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou stoer hoor.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:45:23 #210
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63526317
Verder een heel leuk stukje Herald
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')