Het feit dat je wel even snel een foto van jezelf wil plaatsen zegt me al genoegquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.
Ja 2 seconden werk, ik heb echt geen levenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het feit dat je wel even snel een foto van jezelf wil plaatsen zegt me al genoeg!!!
Lief onzeker meisje toch
Of het nou 2 sec werk is of een half uur werk maakt niks uit...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja 2 seconden werk, ik heb echt geen leven
Had nou even gewacht, ik had al bijna popcorn gepakt voor bij de komende reacties...quote:
Hebben we het nu opeens over jouw tieten, neus en lippen?quote:
Hardquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hebben we het nu opeens over jouw tieten, neus en lippen?
Dudequote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
en voor de mensen die het aandurven;
klik
Ligt eraan over welk niveau je het hebtquote:
AAHHquote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
en voor de mensen die het aandurven;
klik
niveau? waar? zoekt, doch niet vindt.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk niveau je het hebt
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.quote:
Je volproppen met fast food is ook verslavendquote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.
Hee, een ex-dikkerd !!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor zo'n meisje? Door de cultuur van afslanken en uithongeren tot suïcidale gedachten gedreven. Ze had ook gewoon op spinclass kunnen gaan, is nog gezellig ook. Ik doe het drie keer per week en het is best verslavend.
Ja daar heb je een punt. Daarom ben ik ook een groot voorstander van de plannen van minister Klink voor een junkfoodtaks.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je volproppen met fast food is ook verslavend
Je mag best wat minder kattig doen hoorquote:
Ik doe nooit kattig, alleen als het nodig isquote:Op woensdag 26 november 2008 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je mag best wat minder kattig doen hoor![]()
Miaaaaauw.
Jaja, van binnen gewoon een klein krengetjequote:Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe nooit kattig, alleen als het nodig is
Omdat een aantal mensen geen zelfdiscipline kent?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Daarom ben ik ook een groot voorstander van de plannen van minister Klink voor een junkfoodtaks.
Ssssstquote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jaja, van binnen gewoon een klein krengetje
Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat een aantal mensen geen zelfdiscipline kent?
Ga toch weg.
Ik niet snap niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Als iedereen afvalt kunnen de zorgverzekeringspremies ook 80% omlaag. Door types als Jojoortje en Ripley die elke zelfdiscipline ontberen betalen jij en ik ons nu blauw. Lekker aso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |