abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63526068
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jullie blijven lang door katten...
Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.

Ikzelf wens voor mezelf te bepalen hoe ik me het prettigst voel. En toen ik de balans niet voorbij de 58 kilogram kon krijgen voelde ik me allesbehalve goed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 26 november 2008 @ 01:24:38 #202
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63526132
Het gaat toch niet om het gewicht maar om hoe je je erbij voelt. Zolang je maar lekker in je vel zit dan boeit het toch niet hoe veel kilo's je wel niet weegt.

Zo denk ik er tenminste over.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:26:28 #203
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63526151
Gezellig zijn ze wel, eetbuddies enzo man!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:30:38 #204
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_63526190
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon slecht tegen dat de wat rondere medemens (mijn echtgenote) en de mensen die heel tevreden zijn met hun gewicht voortdurend worden afgezeken door een betweter.
Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_63526212
Indd ik haat van die kankerdikke wijven
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63526216
Meisjes moeten strak zijn
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  woensdag 26 november 2008 @ 01:34:14 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63526227
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:30 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Laat haar dan ook zelf voor de kosten van haar levensstijl opdragen en zadel de samenleving niet met kolossale ziektekostenrekeningen op omdat zij niet van de kroketten af kan blijven. Dat is het hypocriete eraan.
Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.

Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.

Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63526245
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mijn oma is op 4 september 101 geworden, ongeveer 1.65 meter en weegt zo rond de 85 kilo. Afgezien van wat Alzheimer danst ze nog steeds de horlepiep en haakt spreien.

Als ze 60 kilo had gewogen had ze gegarandeerd toen ze een keertje viel ergens rond de 93 jaar haar heup gebroken. Nu had ze alleen een bult op de kop en een blauwe plek op de heup, en moest daar zelf hartelijk om lachen.

Mijn oma maakt al 36 jaar gebruik van alles wat er maar aan sociale voorzieningen in Nederland is. AOW, weduwepensioen, huurtoeslag, zorgtoeslag, etcetera en ze heeft het sociale- en zorgstelsel dus al heel veel centen gekost, en ze lust erg graag kroketten

Ze zouden dr moeten ophangen
  woensdag 26 november 2008 @ 01:36:07 #209
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_63526247
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou stoer hoor.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:45:23 #210
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63526317
Verder een heel leuk stukje Herald
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63526364
Meisjes met buikjes!!!
Leuk topic Herald!
  woensdag 26 november 2008 @ 02:04:46 #212
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_63526394
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:30 schreef OnaNia het volgende:

[..]

dikke mensen gaan ook eerder de pijp uit
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 26 november 2008 @ 02:43:17 #213
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63526635
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en voor de mensen die het aandurven;
klik
Mooie gezichten, alledrie. Helaas hebben veel dunne/magere vrouwen dat weer niet. Afvallen kan altijd, een lelijk hoofd blijft.
pi_63526833
Extremistisch gematigd.
pi_63526839
Fat bitches give the best blowjobs, 'cuz they always hungry .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63526847
Dit topic doet me trouwens denken aan een klassiekertje van kastanova:
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:19 schreef kastanova het volgende:
Mijn inzending .

Ode aan de Neukteugelvrouw

Om maar even politiek correct te beginnen; ja lieve mensen, tuurlijk gaat het voornamelijk om het innerlijk en is uiterlijk slechts een bonusfeature met betrekking tot een geschikte partner.
Maar, om toch even reėel te blijven, als jij een tyfusduur cadeau koopt, wil je het natuurlijk ook niet verpakt zien in een oud stuk krantenpapier waar gisteren nog vis in verpakt is.
Oftewel, deze lap tekst gaat over dikke, vadsige wijven .

Iedereen die zich weleens in een uitgaansgelegenheid met een minderwaardig deurbeleid bevindt heeft zich er wel eens aan geėrgerd; de zwetende klompen vet die over hun lege pizzadozen zijn geklommen om in het openbaar onschuldige gezelligheidsdrinkers lastig te gaan vallen met hun overgewicht.
Tja, ik snap het ook simpelweg niet; je hebt een dikke reet, je vetkwabben zoeken desperaat een vluchtroute richting frisse lucht, de weegschaal barst in tranen uit als je in zijn buurt komt en tóch krijg je dan de briljante ingeving om je in een legging of een ander strak broekvormig kledingstuk te hijsen..
En daar staan ze dan, vaak midden op de dansvloer "om maar even te laten zien dat vrouwen met overgewicht zich niet als een onzeker muurbloempje hoeven te gedragen, want dikke vrouwen zijn ook gewoon mensen" met hun lappen vel in de rondte te zwaaien en stampen als een nijlpaard met ADHD.
Flikker toch op met je zelfvertrouwen! Ik wil dat simpelweg niet zien en de rest van de wereld met mij! En al helemaal niet als ik reeds de nodige drank achter de kiezen heb .
En dan waggelen ze daar als een grote prop cellulitis door de discotheek met tig huidplooien die over de riem heenvallen en 2 van die stalpoten met de ritsafdrukken van de ook al te krappe laarsjes eronder.
En maar gezellig doen hé!
Want iemand heeft ooit eens de illusie de wereld ingebracht dat dikke mensen gezellig zijn en dus zien die dikke krengen dat als een soort te volbrengen opdracht.
De gehele kroeg chagrijnig omdat ze tegen zulke gedrochten aan moeten kijken en die vetklep zit daar op haar barkruk te bulderen als holle bolle Gijs.
Nee joh, dat je met je massa en zweetlucht de ruimte al grotendeels opvult is nog niet genoeg!

Jullie hebben het waarschijnlijk al wel gemerkt, ik houd niet van vrouwen met een grammetje meer.
Kijk, dat je afzichtelijk bent, dat is op zich nog niet eens zo'n probleem, ik kan immers altijd nog een andere kant opkijken of desnoods m'n ogen operatief verwijderen met een kapot geslagen bierglas.
Maar ik weet niet wat die wijven bezielt, maar de kuub kersenbonbons die ze voor het uitgaan nog even naar binnen gestort hebben heeft ze kennelijk genoeg moed gegeven om ook mij lastig te vallen met hun "gezelligheidsmissie."
Om zo'n ontmoeting voor mij dan toch nog enigszins vermakelijk te maken, verleg ik het gespreksonderwerp dan al snel naar het onderwerp vraatzucht.
En de "redenen" die ze dan geven voor hun overgewicht . . .

"Boehoe, blabla, ik kan er niets aan doen, ik heb een trage stofwisseling/schildklier "
Nee stomme koe, het is te wijten aan het feit dat je wekelijks een complete kinderboerderij leeg eet .
Zeg het maar mensen; ooit iemand met overgewicht gezien die daadwerkelijk als een normaal mens at? Dat bedoel ik, allemaal werken ze de voedselvoorraad van een middelgrote Afrikaanse stam naar binnen, dus pleur op met je stofwisseling .

Nu we het toch over Afrikaantjes hebben, nee, ik hoef ook niet zo'n broodmagere zak botten .
Want hoewel ik die dikke padden simpelweg goor vind om te zien, vind ik die anorexia dingen gewoon echt eng.
Serieus, als ik tegenwoordig tijdens het uitgaan om me (en lįngs die vette biggen) heenkijk waan ik me regelmatig midden in een of andere sadistische concentratiekampreünie .
Van die bleke, ondervoedde harkpoppetjes zoals je ze in groep 3 nog tekende; als ze vliegen op zich hadden, had ik ontwikkelingshulp ingeschakeld, dat idee.

Tja, ik ben ooit met zo'n magere lat naar bed geweest en en hoewel de lenigheid een hoop goedmaakte (ze zat op turnen ) vond ik het toch niet echt een prettige ervaring.
Ik wist niet eens dat een mens zoveel botten had en al helemaal niet op de plekken waar ik me tijdens de sex begeef, maar bij elke stoot stak er weer 1 in m'n lies of op een andere pijnlijke plek .
Het voelt sowieso allemaal zo hard en onnatuurlijk aan zonder een subtiel vleeslaagje ertussen.
De mensen die niet snappen wat ik exact bedoel raad ik dan ook aan om een gat in de muur te boren en daar ff 10 minuten flink met je pik in te rammen, dan krijg je wel een reėel beeld.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ik bij elke handeling bang was dat ik haar doormidden zou breken .

En dįt brengt ons dan uiteindelijk bij de *tromgeroffel....* ....neukteugelvrouw!
De vrouw die er wel appetijtelijk, maar niet breekbaar uitziet.
Een beetje vet mag er wel aanzitten, alhoewel ik het persoonlijk liever stootkussens noem.
Immers, dankzij dergelijke buffertjes heb je geen last van pijnlijk uitstekende botten van de vrouw in kwestie.
En, als ik bezig ben, dan wil ik ook zķen dat ik bezig ben, dus op z'n hondjes erin rammen en dan die reet zien trillen is natuurlijk wel weer een welkome bevestigingen van m'n mannelijkheid .
Ik heb zelfs regelmatig de neiging om er nog ff met de vlakke hand op te rammen om het nog ff extra te zien trillen; oftewel, slap that ass and ride the waves .
Bij zo'n dik wijf zou ik dan al snel bang worden dat ik een hand kwijtraak en in het geval van zo'n mager scharminkel zou ik waarschijnlijk net zo lang doormeppen tot de vellen er los bijhangen.

Naja, om toch enigszins in de Viva-vrouwen-sfeer te blijven, als afsluiting maar even een klein huis-tuin-en-keukentestje voor de vrouwelijke lezers van deze lap tekst:

- Is je partner weleens in 1 van je huidplooien klaargekomen of heeft hij een half uur ongemerkt in je navel zitten porren, dan val je in de Michelin-categorie en moet je verplicht op water en brood.
- Spuit je partner je niet uit geilheid in je bek, maar uit bezorgdheid om je toch maar eens iets voedzaams naar binnen te werken, dan moet je na iedere maaltijd verplicht eerst een uur blijven zitten verteren voordat je naar de wc mag.
- Hoor je geen krakende botten tijdens de sex en hoor je je partner regelmatig giechelen als een meisje terwijl hij je op je billen slaat, dan ben je reeds in vorm en hoef je in principe geen maatregelen meer te nemen.
Maar dat betekent dus niet dat je nu als een bezetene de inhoud koelkast naar binnen moet werken, want dan word je glashard gedumpt, zal je gehele omgeving van walgen zodra je aan komt stampen en blijf je eenzaam achter in je pauperflatje met je 12 katten
pi_63526851
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
De reactie van dat wijf onder kasta's post.
pi_63526869
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahaha, inderdaad. Wat een zure kut.
pi_63529287
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

ws. een fat-ass.
U MAD?
  woensdag 26 november 2008 @ 09:55:45 #220
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63529615
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

ws. een fat-ass.
joh

kasta is echt een keiharde meester!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 26 november 2008 @ 10:00:04 #221
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63529717
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:57 schreef Takketak het volgende:
Meisjes met buikjes!!!
Leuk topic Herald!
Er zijn echt mensen die daarop vallen?
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_63530050
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ja BK, het is niet te geloven.
Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste niet want die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
pi_63530184
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ja, zeker! Meisjes met buikjes
Maar het jammere is dat er geen tussenmogelijkheden worden gezien tussen dun of meteen moddervet.

Ik heb het juist niet op die dunne meisjes (dus niet te verwarren met een normaal slank postuur), helemaal niet als ze er gespierd bij zijn .

Het is ook maar goed dat smaken verschillen.
pi_63530579
1) ik vind leggings de vrouw extreem aantrekkelijk maken, dik of niet
2) Zelfs dikke meisjes hebben hoge eisen, kleine mannen staan nog onder dikke vrouwen op de ladder, dus ik heb geen medelijden met ze
3) Heb je ook Gangland 33 met Kacey in je interracial verzameling? Zo niet, downloaduh!
pi_63530709
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Maar als je dik bent krijg je die aandacht niet. En dat is best zielig. Zieliger dan als jongen zielig zijn. Als dikkerdje krijg je gewoon de instinticieve aandacht niet van het andere geslacht. Die aandacht waar je niets voor hoeft te doen anders dan er zijn.
Oneens Dikke vrouwen kunnen nog steeds genoeg mannen krijgen en geneukt worden, met lelijke dikke mannen heb ik dan iets meer medelijden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_63530777
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse. En ik ben ook heel dun geweest en toen waren er ook mensen die dat mooi vonden.

Iedereen heeft een andere smaak en ik vind niet dat je daar een waardeoordeel over moet vellen.

En wat betreft hele dunne en hele dikke vrouwen: zo gauw als het je gezondheid negatief gaat beinvloeden zou ik er toch wat aan doen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63530839
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse. En ik ben ook heel dun geweest en toen waren er ook mensen die dat mooi vonden.

Iedereen heeft een andere smaak en ik vind niet dat je daar een waardeoordeel over moet vellen.

En wat betreft hele dunne en hele dikke vrouwen: zo gauw als het je gezondheid negatief gaat beinvloeden zou ik er toch wat aan doen
mooi verwoord, zolang het nog gezond is, is het denk ik niemands zaak om er commentaar op te geven ofzo.
En voor beide groepen zijn er genoeg mensen die het leuk vinden, dus ook daarover hoef je je verder niet druk te maken als je gewoon een leuk persoon bent
pi_63530925
Dikke wijven. Dikke mensen.

Goed, die 0,00001% mensen die echt een spijsverteringsziekte of iets dergelijks hebben en daardoor ondanks alles dik blijven, die zijn inderdaad zielig. Maar het gros van de zeugen die je ziet lopen moeten niet zeiken want die zijn nog steeds zelf verantwoordelijk voor hun corpulente lijf en dikke reet.
pi_63531073
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:

[ afbeelding ]

Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
Ik zou de twee middelste doen.
pi_63531194
Het valt me overigens ook op dat ik heel vaak negers zie lopen met dikke wijven. Goed, ik weet dat die van 'ass' houden, maar zo'n dikke reet is toch geen lekkere 'ass' meer?

Een lekkere 'ass' / 'booty':

Een 'reet':

Ik zou het dus never nooit niet op een 'reet' kunnen doen, al zou ik alle mogelijke drank en drugs genuttigd hebben.
pi_63531206
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste niet want die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
Vind jij uitstekende botten mooi dan?
pi_63531247
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Het valt me overigens ook op dat ik heel vaak negers die lopen met dikke wijven. Goed, ik weet dat die van 'ass' houden, maar zo'n dikke reet is toch geen lekkere 'ass' meer?

Een lekkere 'ass' / 'booty':
[ afbeelding ]

Een 'reet':
[ afbeelding ]

Ik zou het dus never nooit niet op een 'reet' kunnen doen, al zou ik alle mogelijke drank en drugs genuttigd hebben.
Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 26-11-2008 11:16:27 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 11:13:02 #233
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63531412
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit last van botten gehad eerlijk gezegd. Misschien zijn ze dan toch moddervet
&gt;&lt;(({°&gt;
  woensdag 26 november 2008 @ 11:15:46 #234
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63531494
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:38 schreef LaTiNo het volgende:
.... kleine mannen onder dikke vrouwen ...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 26 november 2008 @ 11:15:54 #235
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63531498
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_63531788
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Vind jij uitstekende botten mooi dan?
Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.

Dit wat BK hierboven post vind ik perfect !
pi_63531871
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:06 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.
Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
[ afbeelding ]
Die heeft een heerlijk figuurtje.
pi_63531924
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:26 schreef Jajong het volgende:
[..]

Prachtig Samen met die reactie eronder.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63531948
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.
[..]

Die heeft een heerlijk figuurtje.
Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.
pi_63531968
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.

Dit wat BK hierboven post vind ik perfect !
Oke oke. Mwoah, die hierboven heeft geen taille.
pi_63532015
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.
Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.

* Tuvai.net houdt ook wel van booty
pi_63532108
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.

* Tuvai.net houdt ook wel van booty

Ja, dat ontken ik ook niet. En gelijk heb je!
  woensdag 26 november 2008 @ 11:49:13 #243
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63532362
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:59 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik zou de twee middelste doen.
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_63532366
quote:
[ afbeelding ]
nee eerder als hubba hubba hubba

pi_63533053
quote:
[ afbeelding ]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_63533129
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:

[..]

Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?
pi_63533137
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:

[..]

Wie zegt dat jochies van 12 geen beha dragen?
pi_63533153
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:20 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?
D'r zullen ook vast jochies van 12 zijn die een BH dragen, maar veel zal 't niet voorkomen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2008 @ 12:26:39 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_63533269
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 26 november 2008 @ 12:28:53 #250
3767 Herald
Come get some
pi_63533314
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse.
duh, als mannen jouw in je nonnenpakje zien zijn ze verkocht
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_63533376
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:21 schreef PP. het volgende:

[..]

D'r zullen ook vast jochies van 12 zijn die een BH dragen, maar veel zal 't niet voorkomen.
Dikke kindjes van 12 wel.
  woensdag 26 november 2008 @ 12:32:17 #252
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_63533386
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

i.m.o. alle vrouwen boven de 60kg.
dus jouw bierpens mag wel, maar boven de 60 kg ben je als vrouw een vet varken ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  woensdag 26 november 2008 @ 12:34:54 #253
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_63533445
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.

dus, klink je nu net als een knekelhuis als je met je vriendje knuffelt ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_63533518
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:35 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oke oke. Mwoah, die hierboven heeft geen taille.
Ja dat is wel een beetje zonde inderdaad.
Dit vind ik mooier:

pi_63534036
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:38 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dit vind ik mooier:

[ afbeelding ]
Sport je veel?
pi_63534482
Het valt mij ook op dat vrouwen veel meer opmerkingen maken over het gewicht van andere vrouwen, vaak ook compleet onnodig. En dat zijn meestal de slanke dames, die ondanks hun mooie figuurtje toch een rotkop hebben en de ietwat molligere types neer moeten sabelen, omdat ze denken dat ze daar zelf mooier van worden. Ik heb zo'n hekel aan die types die hun koekje bij de thee laten liggen om 10 caloriėn uit te sparen en denken dat dun zijn het hoogst haalbare is als vrouw.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
  woensdag 26 november 2008 @ 13:30:00 #257
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63534771
Rondingen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_63534896
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Sport je veel?
Op het moment niet hoezo?
pi_63534919
quote:

[..]

Dit vind ik mooier:

[ afbeelding ]
Dit is idd gewoon hoe iedere vrouw er ongeveer uit zou moeten zien.. geen uitstekende botten maar ook geen enorme vetlaag.

Trouwens, het woord "volslank" is ook zo stom Je bent gewoon dik.. ga nou niet een woord verzinnen met het woord slank erin zodat het lijkt alsof je dat bent want dat ben je niet JE BENT DIK
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63534948
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef MissGolightly het volgende:
Het valt mij ook op dat vrouwen veel meer opmerkingen maken over het gewicht van andere vrouwen, vaak ook compleet onnodig. En dat zijn meestal de slanke dames, die ondanks hun mooie figuurtje toch een rotkop hebben en de ietwat molligere types neer moeten sabelen, omdat ze denken dat ze daar zelf mooier van worden. Ik heb zo'n hekel aan die types die hun koekje bij de thee laten liggen om 10 caloriėn uit te sparen en denken dat dun zijn het hoogst haalbare is als vrouw.
Vrouwen die niet durven te leven zijn nooit charmant.
pi_63534980
quote:

[..]

Dit vind ik mooier:

[ afbeelding ]
Zo is goed
pi_63535010
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit is idd gewoon hoe iedere vrouw er ongeveer uit zou moeten zien.. geen uitstekende botten maar ook geen enorme vetlaag.

Trouwens, het woord "volslank" is ook zo stom Je bent gewoon dik.. ga nou niet een woord verzinnen met het woord slank erin zodat het lijkt alsof je dat bent want dat ben je niet JE BENT DIK
Net zoals een "vlot " kapsel hebben
Je hebt gewoon een vies pottenkapsel
pi_63535028
Ohja vrouwen die dik zijn én een vlot kapsel hebben...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:38:08 #264
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_63535032
je bent door een dikke dame in elkaar geslagen ooit in je leven en nu heb je iets tegen dikke dames?

Jongen ga naar een psychiater en ga daar bij zeuren
pi_63535094
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef MissGolightly het volgende:
Op mijn oude werk ook zo'n wijf - die ging tegen mij zeuren dat ik beter een plak jonge kaas dan oude kaas kon nemen ivm de calorieen. Én dan zelf 1 cracker eten

Om vervolgens einde van de middag zoveel trek te hebben dat ze 2 marsen naar binnen werkte.

Ik hield nog heel lief mijn mond, maar mijn mannelijke collega ging toen wel even los
pi_63535128
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja vrouwen die dik zijn én een vlot kapsel hebben...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63535209
Zij is gewoon goed:

Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2008 @ 13:57:04 #268
Rawr
pi_63535644
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Zij is gewoon goed:

[ afbeelding ]
Zeker ja
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 26 november 2008 @ 13:58:20 #269
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_63535686
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als iemand wat steviger is hoeft dat helemaal geen probleem te zijn. Als iemand ronduit (pun intended) vet is, is dat niet alleen ongezond voor de persoon zelf, maar ook een last voor de samenleving. Van hogere ziektekosten tot overlast in de trein omdat die volgevreten persoon maar hangt te zweten op anderhalve zitplaats. Dat eerste is objectief, dat tweede natuurlijk subjectief.

Verder kan ik er slecht tegen dat elk monster het gooit op ziekte of afwijking. Tuurlijk, er is een klein aantal mensen dat ergens last van heeft en met de grootste moeite niets tegen overgewicht kan doen. Echter, het leeuwendeel van de dikzakken is gewoon te lui en ontwikkeld ziektes of afwijking door hun overgewicht. Niet andersom!
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
pi_63535793
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Zij is gewoon goedPerfect:

[ afbeelding ]
Fixed
pi_63535808
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Net zoals een "vlot " kapsel hebben
Je hebt gewoon een vies pottenkapsel
Dus iedere vrouw met kort haar is een pot?
Volgens mij leef jij een paar eeuwen terug...huiler
pi_63535929
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Maaike_20 het volgende:

[..]

Dus iedere vrouw met kort haar is een pot?
Volgens mij leef jij een paar eeuwen terug...huiler
Nou oke, dan verander ik pottenkapsel voor kankerlelijk
Zo goed?
pi_63535986
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:49 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Vrouwen met normale maten zijn ook lekker, het gaat mij meer om de vrouwelijkheid. Je kan wel dun zijn, maar als dat zich niet verhoud tot vrouwelijke lijnen dan heb je er weinig aan.
pi_63536047
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zo goed?
Je zult het zelf maar hebben he...
Kom ik naar jou toe om je te vertellen dat ik jou kankerlelijk vind
pi_63536089
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Zo goed?
Kort haar als in stekels of wat dan ook is lelijk idd..

Kort haar als in...
Is nog wel gewoon
pi_63536110
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Maaike_20 het volgende:

[..]

Je zult het zelf maar hebben he...
Kom ik naar jou toe om je te vertellen dat ik jou kankerlelijk vind
Nou, als ik kanker krijg zou je alleen kunnen zeggen dat ik kankermooi ben
Niet kankerlelijk
pi_63536127

Oke wat vinden jullie van zo'n figuur dan?
Noot noot.
pi_63536133
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou, als ik kanker krijg zou je alleen kunnen zeggen dat ik kankermooi ben
Niet kankerlelijk
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2008 @ 14:15:15 #279
Rawr
pi_63536186
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

I'd do her
pi_63536187
quote:
[ afbeelding ]

Ik persoonlijk zou me in zo'n lijf niet prettig voelen.
Ik zal er dan ook altijd alles aan doen, ervoor te zorgen dat mij dat niet overkomt.
Nu heb ik wel kort haar, maar ben geen pot en vrouwen beoordelen op uiterlijk doe ik dus ook niet zomaar.
Maar even objectief gezien;
Zij is niet vet.
Goed gevuld wel...
pi_63536224
quote:
[ afbeelding ]

Dat is een figuurtje 10 jaar te oud voor mij
pi_63536247
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er ontzettend lekker uit. Wulps enzo.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:17:00 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63536250
quote:
[ afbeelding ]

niets mis mee...
stay frosty
pi_63536257
quote:
[ afbeelding ]

Mja, ietsje dunner, dan is het nog wel te doen.
pi_63536278
quote:
[ afbeelding ]

Off topic, maar die foto doet me hier aan denken

pi_63536288
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:15 schreef Maaike_20 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou me in zo'n lijf niet prettig voelen.
Ik zal er dan ook altijd alles aan doen, ervoor te zorgen dat mij dat niet overkomt.
Nu heb ik wel kort haar, maar ben geen pot en vrouwen beoordelen op uiterlijk doe ik dus ook niet zomaar.
Maar even objectief gezien;
Zij is niet vet.
Goed gevuld wel...
Om als een meisje te zeggen of je een ander meisje mooi vind hoef je ook geen pot te zijn
Ik als jongen weet ook dondersgoed of ik een andere jongen mooi vind ofniet, en ik ben toch echt geen homo
pi_63536290
quote:
[ afbeelding ]

Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopen
pi_63536324
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nou veel worden er zo wanneer ze ouder worden hoor
pi_63536335
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Off topic, maar die foto doet me hier aan denken

[ afbeelding ]
Wehehe In de 1e en 2e kreeg ik latijn van zo een leraar die nog elke dag op sandalen door school liep
En toen zat ik met een dikke zeug in de klas en hij vond haar een "Ouderwetse schoonheid"
pi_63536349
quote:

[..]

Als ik er zo uit zie als ik 3 kinderen er uit heb gekwakt, mag ik echttttt niet klagen
Noot noot.
pi_63536415
Wat me trouwens opvalt is dat leraressen van CKV en communicatie en dat soort vakken ... ALTIJD dik zijn
  woensdag 26 november 2008 @ 14:22:36 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63536428
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

idd veel vrouwen van 30 zouden willen dat ze er zo uitzagen
stay frosty
pi_63536484
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd veel vrouwen van 30 wouden dat ze er zo uitzagen
Wouden?

Ja ik ben tegen spellingnazis, maar wouden .. komop zeg...
pi_63536495
quote:
[ afbeelding ]

Me like!
pi_63536521
Brede heupen, grote borsten, goed gevuld en in proporties. Komt in ieder geval dichtbij in de buurt van de perfecte vrouw volgens mijn visie.
pi_63536528
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nou, ik niet.
pi_63536559
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als ik er zo uit zie als ik 3 kinderen er uit heb gekwakt, mag ik echttttt niet klagen
Daarom, jongens goed opletten
Als je 25 bent ( en je mocht om de een of andere manier kinderen willen ) gewoon een wijfie zoeken en gauw die kinderen produceren
En dan als je 35 bent gewoon scheiden en een nieuwe zoeken 1tje die een goede moeder is, MET een strak figuur
  woensdag 26 november 2008 @ 14:26:39 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63536566
quote:

[..]

Koop 't touw maar vast en succes!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:26:41 #299
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63536569
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:24 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wouden?

Ja ik ben tegen spellingnazis, maar wouden .. komop zeg...
your sooooo right!
stay frosty
pi_63536602
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Daarom, jongens goed opletten
Als je 25 bent ( en je mocht om de een of andere manier kinderen willen ) gewoon een wijfie zoeken en gauw die kinderen produceren
En dan als je 35 bent gewoon scheiden en een nieuwe zoeken 1tje die een goede moeder is, MET een strak figuur
Dan verwacht ik wel dat als jij 35 bent, je GEEN bierbuikje hebt of kaal bent

Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')