mooi verwoord, zolang het nog gezond is, is het denk ik niemands zaak om er commentaar op te geven ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse. En ik ben ook heel dun geweest en toen waren er ook mensen die dat mooi vonden.
Iedereen heeft een andere smaak en ik vind niet dat je daar een waardeoordeel over moet vellen.
En wat betreft hele dunne en hele dikke vrouwen: zo gauw als het je gezondheid negatief gaat beinvloeden zou ik er toch wat aan doen
Ik zou de twee middelste doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die zouden er toch ook zogenaamd goed uit moeten zien?
Vind jij uitstekende botten mooi dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja BK, het is niet te geloven.
Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste nietwant die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Het valt me overigens ook op dat ik heel vaak negers die lopen met dikke wijven. Goed, ik weet dat die van 'ass' houden, maar zo'n dikke reet is toch geen lekkere 'ass' meer?
Een lekkere 'ass' / 'booty':
[ afbeelding ]
Een 'reet':
[ afbeelding ]
Ik zou het dus never nooit niet op een 'reet' kunnen doen, al zou ik alle mogelijke drank en drugs genuttigd hebben.
Ik heb nog nooit last van botten gehad eerlijk gezegd. Misschien zijn ze dan toch moddervetquote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja BK, het is niet te geloven.
Maarja, dan stelen ze jouw slanke meisjes tenminste nietwant die hebben natuurlijk uitstekende botten en dat hoeven de heren hier niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:38 schreef LaTiNo het volgende:
.... kleine mannen onder dikke vrouwen ...
Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind jij uitstekende botten mooi dan?
Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoals die bovenste poseert lijkt het altijd alsof je een dikke kont hebt.
Die heeft een heerlijk figuurtje.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 26 november 2008 03:26 schreef Jajong het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een klassiekertje van kastanova:
[..]
Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Kim Kardashian HEEFT een dikke kont.![]()
[..]
Die heeft een heerlijk figuurtje.
Oke oke. Mwoah, die hierboven heeft geen taille.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Maar ik bedoelde het even bij wijze van spreken.
Dit wat BK hierboven post vind ik perfect!
Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah. Maar heel veel vrouwen hebben dat als ze op die manier gaan staan.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hmm, ik herken anders een lekkere ass ongeacht posering hoor.![]()
* Tuvai.net houdt ook wel van booty
nee eerder als hubba hubba hubbaquote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wordt dit door de mensen hier als 'te dun met uitstekende botten, gratenpakhuis, etc etc' beschouwd?
[ afbeelding ]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...quote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...
Wie zegt dat jochies van 12 geen beha dragen?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Zonder de BH en 't lange haar is 't net een jochie van 12...
D'r zullen ook vast jochies van 12 zijn die een BH dragen, maar veel zal 't niet voorkomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wie zegt dat jochies van 12 geen lang haar hebben?
duh, als mannen jouw in je nonnenpakje zien zijn ze verkochtquote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een epic ass en een behoorlijk buikje en dan nog heb ik niet te klagen over interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |