En toch doe je een verkapte tvp lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik betreur het ten zeerste dat er geen kwaliteit foto's zijn gemaakt om je topic verder te laten ontwikkelen tot een tvp'tje.
Geld ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vooral het deel over dat mannen hun uiterlijk meer kunnen compenseren met andere dingenDat is bij vrouwen toch lastiger.
Misschien ook wel een idee voor verplichte afslankcentra voor mensen met obesitas(120 kilo of meer) en vrijwillige voor mensen met overgewicht. (90 -120)quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan nog steeds stoppen.
Waarom zijn er anders afkickcentra?
Het duurt misschien ff aangezien je eerst moet minderen enz maar het kan wel.
Liever gewoon naar de slager brengen die varkens..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee voor verplichte afslankcentra voor mensen met obesitas(120 kilo of meer) en vrijwillige voor mensen met overgewicht. (90 -120)
Mwoa dat ligt maar aan de persoon. Ik hou wel van geldquote:
*kuche* *kuche* yeah right *kuche* *kuche*quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa dat ligt maar aan de persoon. Ik hou wel van geldmaar dat is niet wat me aantrekt in een man
Die dikke trol kent haar plaats tenminste. Om het helemaal af te maken had ze nog wel even de deur dicht mogen doen.quote:
Nou, nee. Die persoon heeft inmiddels al drie kinderen. En ja, diens vrouw is volslank.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef Magereheinus het volgende:
De gene die zei ze wel te doen is zo'n eeuwige maagd.
Hey ik ben lelijk maar heb toch behoorlijk wat geld. Kortom ik krijg mn portie pussy wel.quote:
Moet je maar niet dik zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef steeg het volgende:
Het beeld van een (jonge) gezellige dikke vrouw is ook heel erg misplaatst. Want zo'n persoon die dag in dag uit door de maatschappij met de neus op de feiten wordt gedrukt heeft in de regel geen fijn leven. Daar worden sommigen moedeloos van, de overgrote meerderheid lijkt me logischerwijs eerder rancuneus en gefrustreerd te worden. Dagelijks merken dat het jonge aantrekkelijke vrouwen altijd voor de wind gaat wat betreft het leven (dankzei mannen) en jij moet 'knokken' en afzien. En geef ze eens ongelijk, een oneerlijker beginsel is amper denkbaar. Vooral omdat we toch sociale wezens zijn. Voor mannen zoals eerder opgemerkt gaat het toch heel anders, omdat vrouwen niet sterk op uiterlijk selecteren. Als je ouder bent weet ik niet echt hoe het zal gaan, want dat ben ik zelf nog niet. Maar het zal vast niet veel verschillen.
Zoals Greysquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef Herald het volgende:
Subklacht: Dikke vrouwen met een attitude. Heb ik zo'n hekel aan. Zo ben ik op mijn tiende eens loeihard in elkaar gemept door een 8 jarige vetklep die een kop groter dan me was, omdat ze niet tegen grapjes kon. Bah. Dikke vrouwen moeten gewoon timide zijn en vol schaamte een Big Mac bestellen, niet iedereen afbekken als ze raar worden aangekeken als ze snoep scheppen bij de Jamin.
Imca Marina en Greys en Sugar Lee Hooper bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat dikke vrouwen gezellig zijn. Dat soort mensen verdienen ook de strop.
Ik ben voor de maatschappij. Dan moet je ook dikke wijven neukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noooquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
i.m.o. alle vrouwen boven de 60kg.
Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan helemaal, want onder de 15 kun je het nog afschrijven als babyvet.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Eens. Ik weeg 52 en ik heb zelfs al een klein beetje zwembandjes (ben nu wel op spinclass om het eraf te trainen), dus een vrouw met 60+ is helemaal een rolmops.
Avh ja. Gelukkig is de markt voor zeugen best okay hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dan helemaal, want onder de 15 kun je het nog afschrijven als babyvet.
Echt weer zo'n reactie van een zeug die te zwak is om een dieet vol te houden.
Ja op elk doosje past een dekseltje he. Veel plezier met je chubbychaser.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Avh ja. Gelukkig is de markt voor zeugen best okay hoor
hey, dank je. Zal wel lukkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja op elk doosje past een dekseltje he. Veel plezier met je chubbychaser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |