Veel plezier met diabetes straks.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
Ik eet elke dag een grote zak chocolade pepernoten en een pakje sandwich en toch blijf ik rond de 74-76 @ 1.90
Sandwich zit in potten, niet in een pak. HOAX.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
Ik eet elke dag een grote zak chocolade pepernoten en een pakje sandwich en toch blijf ik rond de 74-76 @ 1.90
niet meer dan 60 kilo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
i.m.o. alle vrouwen boven de 60kg.
Wasa of Sultana zijn er ook nog.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sandwich zit in potten, niet in een pak. HOAX.
60+ is obesitas. Objectieve standaard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Of je neukt alleen kleuters, dwergen en vrouwen kleiner dan 1m50, of je valt op anorexia patienten.
Of je neukt trolls!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Of je neukt alleen kleuters, dwergen en vrouwen kleiner dan 1m50, of je valt op anorexia patienten.
Alleen dikke mensen krijgen diabetesquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Veel plezier met diabetes straks.
ja, voor kleuters wel ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
60+ is obesitas. Objectieve standaard.
Hebben we weer zo'n vetklep die zichzelf probeert te overtuigenquote:
het gemakkelijkste dieet, de ander dik noemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
Laatste keer dat ik checkte was/had ik nog een lul. Zonder afdak zelfs.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n vetklep die zichzelf probeert te overtuigen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef Herald het volgende:
[..]
het gemakkelijkste dieet, de ander dik noemen
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, failquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was/had ik nog een lul. Zonder afdak zelfs..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef PP. het volgende:
[..]
niet meer dan 60 kilo?
Lees de topictitel nog eens, last time I checked was dat het actieve onderwerp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, fail
Ik denk dat jij een klassiek voorbeeld bent van een anoniem dik meisje die nu achter de pc zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Waar in mijn zin zie jij een geslachtsaanduiding, brainiac? Vetklep is geslachtsneutraal. Nice try, fail
Tja, zoveel is dat ook niet om op een dag te eten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Mourir het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een klassiek voorbeeld bent van een anoniem dik meisje die nu achter de pc zit
Alles afkraken wat dik is en jezelf als een slank vrouwtje presenteren aan de Fok!wereld duweisst
Tuurlijk datte..quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw is 1m65 en weegt om en bij de 90 kilo.
Ze heeft anders heel normale oren en geen slurf hoor...quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.
Wtf, 90 kilo en 1m65quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nu weeg ik een mooie 80 kilo bij 1m72 en voel me geweldig. Maar ik ben geen tas en zeker geen obesitas.
Mijn vrouw is 1m65 en weegt om en bij de 90 kilo. Perfect is dat. Geen knoken die uitsteken, gewoon lekker zacht, zoals het hoort. Met als bonus een mooie DD-cupmaat.
Jammer dat je een Fobo hebt, maar geen foto van jezelf... Zal ook wel een reden hebben..quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Lekker vrienden heb jij. Vertellen je niet eens dat je met Dumbo de olifant bent getrouwd.
relatie: geenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Wtf, 90 kilo en 1m65![]()
Damn wat een zwijn
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat je een Fobo hebt, maar geen foto van jezelf... Zal ook wel een reden hebben..
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden eens aangemaakt en toen nooit meer naar omgekeken. We leven niet allemaal 24 uur per dag op internet zoals jij. Maar ik zal wel ff mijn hyves-foto erop zetten als je daar gelukkig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |