sjezus wat overdreven...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopen
dat is wel normaal voor een vrouw van eind 20.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
Vervolg van Een dik meisje zijn (denk ik)
Best een interessante discussie hehe![]()
Vooral op de vraag 'Wat is dik?' zijn de meningen erg verdeeld
[ afbeelding ]
Dit dik? Of lekker gevuld? Of normaal?
Normaal? Vrij dik hoor, dikke klauwen, bovenbenen en ook zon kop+ haar dat dikke wijven altijd hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
sjezus wat overdreven...
vrouw in de op ziet er normaal uit...
Wat vind je van haar tieten dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Normaal? Vrij dik hoor, dikke klauwen, bovenbenen en ook zon kop+ haar dat dikke wijven altijd hebben
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Plaatje in OP vind ik niet dik hoor
Tieten zijn wel goed... een beetje J vormig (veel van onder zeg maar) dus dat is niet helemaal perfectquote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar tieten dan?
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En je moet meisjes op kunnen tillen
Dan is et een pussyquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?
Dan moet ze 60 kg wegen...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En wat nou als een kerel max 60 kg kan optillen?
kan bij het meisje uit de OP toch makkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En je moet meisjes op kunnen tillen
Die weegt toch redelijk veel hoor ... 80-90 kilo?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan bij het meisje uit de OP toch makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |