Ik heb het nu zovaak bij verschillende mensen gezien dat ik het gewoon ga vragen;quote:
dat dus jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
ach erm, was bij ons iets van 'arme jij' en dan een beetje spottend.
Inderdaad echt gaat echt snel. na Nathan is Maarten aan de beurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog maar 4 kinderen boven Nathan zijn naam en dan is het al weer tijd om dit topic te verlaten want dan is de kleine man echt officieel baby af. Poeh wat gaat het toch snel
Lekkere druifquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:Ik had het topic gesloten. En niks door!
Excuus!
Die 'germs' van k_i_m zijn trouwens wel heel on-topic met alle zieke kindjes enzo.![]()
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
Jaaa lekker ben jij, je hebt me juist beloofd dat dat missen minder zou wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
hier geen kindje maar een mama. en vorige week de papa. dus ik denk wel dat er iets heerst ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
jen is ziek. Hoesten en snot. Ik voel me ook niet lekker. Virusje denk ik. Meer kindjes ziek?
De kokhalsreflex zit bij kleintjes nog heel erg voor in de mond (om stikken te voorkomen) die verplaatst zich vanzelf verder naar achterenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik blijf trouwens last houden met het geven van dingen met "stukjes". Lilah heeft al een paar keer de hele boel ondergekotst omdat ze ging kokhalzen van iets grover gepureerd avondeten, om over boterhammen maar helemaal te zwijgen.
Gaat dat vanzelf een keer over, of moet ze dat echt leren?
Lotte is ook echt niet lekker, snot, hoesten en spugenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
jen is ziek. Hoesten en snot. Ik voel me ook niet lekker. Virusje denk ik. Meer kindjes ziek?
Hier een mama. En een oma.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Kim, als je Lilah een broodkorst geeft kokt ze dan ook? Ik laat Jen vanaf het begin ook zelf happen. Brood snij ik in kleine stukken en schuif ik zo naar binnen, de korst mag ze zelf doen.
Vervelend, ik heb verder geen tips, Jen heeft gewoon nooit moeite gehad met vast eten. (Behalve dan de potjes olvarit vanaf 8 maanden, daar zitten stukjes in en dat blieft madam niet. )quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb het bij m`n middelste gepureerd tot hij 2 was ofzo, maar die was écht lastig en had van allerlei andere dingen aan de hand. Die kon gewoon geen stukjes verdragen. Die eet nu ook als een bootwerker dus uiteindelijk komt het allemaal goed.
Vanmorgen op het cb geweest en het enige wat ik er over kan zeggen is ""
Ze mag 3 en hooguit 4 keer bv op een dag. Meer is niet normaal. Ze moet 's avonds doorslapen en als we zover zijn dat we dat willen, moeten we bellen want dan komt ze ons helpen. Op de vraag of ze dan 4 keer per nacht de borst komt geven zodat wij door kunnen slapen kwam een vragend gezicht
Madam weegt nu 8445 bij 70,5 cm
Ik dacht net... ik vertel ook niet alles bij het CB, omdat ze dan gaan miepen (dat Leander nog steeds wel eens bij ons in bed slaapt enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Maneki!! Fantastisch! Dat is precies waarom ik niet eens aankaart dat ze niet doorslaapt en nog zo'n 3x komt om te drinken 's nachts.
Whehe en dat had ik dus nog niet gelezenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik zeg dat expres juist wel, en ook dat ik niet weet hoe vaak ze voeding krijgt in een etmaal omdat ze op verzoek krijgt. Gewoon, om ff te stangen en om te laten zien dat als het anders gaat dan volgens het boekje, het óók normaal is
quote:
Wat relaxedquote:Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt mazzel met het CB hier![]()
De wvk is een beetje geitewollensok (gelukkig niet te erg) en die vind het helemaal geweldig hoe ik het doe![]()
Ik heb er de afgelopen vijf jaar nog nooit iets gehoord over te lang bv, of te vaak bv, of te klein, te zwaar, wel of niet genoeg aangekomen..
Een keer wel... toen was er een invaller
Ow, dat voelt vast niet fijnquote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag een hoestende Jen naar het kdv gebracht. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, maar volgens papa voelt ze zich goed genoeg voor het kdv omdat hij niet thuis kan blijven.
Nee dat doet het ook niet. Maar het is ook niet zo dat als Jen ziek is dat ik er steeds voor moet opdraaien. Ik vind namelijk dat M. ook gewoon zn baas kan bellen dat zn kind ziek is en dat hij thuis blijft, maar blijkbaar vindt hij van niet.quote:
Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor.Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Deirtje het volgende:
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!!Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
oeh relaxed! Vanaf wanneer tot wanneer slaapt ze dan? En derde keer achter elkaar? Dik kans dat het dan wel doorzetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Deirtje het volgende:
Aileen is geboren op 25-09-2008
Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen!dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.
Vanaf volgend jaar dus niet meer, ze hebben een max gesteld aan de uurprijs (2,61 dacht ik). Alleen over die prijs kun je dus een deel terugkrijgen. Dus je moet nog een flink deel zelf ophoesten.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo? je krijgt een mega deel terug via de belasting?
Valt mee, er verandert voorlopig nog niet zo veelquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.
Pas vanaf 2010 MISSCHIEN. dit is er nog niet doorquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar dus niet meer, ze hebben een max gesteld aan de uurprijs (2,61 dacht ik). Alleen over die prijs kun je dus een deel terugkrijgen. Dus je moet nog een flink deel zelf ophoesten.
Hm, dan ben ik ook benieuwd hoeveel ik er dan aan overhou... Dan zal er ook wel weer iets veranderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar dus niet meer, ze hebben een max gesteld aan de uurprijs (2,61 dacht ik). Alleen over die prijs kun je dus een deel terugkrijgen. Dus je moet nog een flink deel zelf ophoesten.
Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Bla_Bla_bla, maar in de ICT kun je vaak weer thuis werken, dat kunnen andere mensen weer niet.
(mijn vriend is systeembeheerder en kan rustig thuis werken als ie ziekjes is of voor wat voor reden dan ook)
pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist hadquote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Pas vanaf 2010 MISSCHIEN. dit is er nog niet door
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.
Daarbij komt dat ik niet altijd bij eenzelfde opdrachtgever zit en wel bij de systemen moet komen, wat dus lang niet altijd vanuit elke locatie kan. jammer genoeg
Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist had![]()
ticootje je laat me schrikken![]()
In welke regio zit je?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja, dat is wel balen, ik zou echt blij zijn met de optie om thuis te kunnen werken, al is t maar 1 dag per weer, of alleen als de kleine ziek is...maargoed, mischien vind ik nog wel een bedrijf waar dat wel kan...ben hard op zoek in elk geval
Succes danquote:Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.
Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Succes dan
Je kan ook iemand in jou huis nemen, dan blijft Jennifer in haar vertrouwde omgeving.
Of je brengt haar naar de gastouder. Dan heb je meestal meer kindjes.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?
limburgquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gastgezin heb ik ook voor gekeken, maar mijn vriend had toch liever dat ze naar het KDV ging. Lijkt me ook wel moeilijk met weten hoe je iemand kunt vertrrouwen enzo.
[..]
limburghelaas niet echt de meest ideale regio
maargoed, heb mijn werkgebied ligt tussen maastricht en eindhoven. Verder uit de richting is gewoon geen doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk even niet meer weet wat ik nu waar neerzet, het was nogal hectisch de afgelopen weken. Het kan best zijn dat ik dat niet verteld heb.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, lees je hier mee? Ik las in het draagdoekentopic dat je vandaag het helmpje op hebt gehaald. Kom eens vertellen hoe het gegaan is in de tussentijd?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je al geweest was voor het meten enzo.
Heeft je zus het helmpje al opgehaald? Hoe gaat het daar??quote:Op donderdag 27 november 2008 22:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gaat helemaal goedkomen kim! Gelukkig is ze nog jong genoeg dat verzetten weinig zin heeft, en later weet ze er toch ook niets meer van
Man ik houd bijna tijd over, zelfs mét gastouder-ukkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:19 schreef mrien het volgende:
Wat fijn dat het nu zo goed gaat Freecell!
Geeft jou opeens heel veel rust denk ik!
Jawel, als ze er bij lacht is het al minder erg. Maar ik vond de sneuheid even van de foto afspatten, zeker ook met die lekkere pokkorsten op d'r lipquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Lishe het volgende:
Ach toch, kijk dat snoetje nou. Kim, ik vind het zo ontzettend knap dat je zelf zo goed doorgezet hebt. Het gaat helemaal goedkomen met dat hoedje (Luuke zat op schoot: "Mam? Wat is dat voor hoedje?"). Nu ziet het er aandoenlijk uit, met dat sippe gezichtje, maar als jullie straks gewend zijn kan ze er vast ook bij lachen. Succes!!! (x100!) (En wat is ze mooi! En wijs al!)
Hier heb ik het niet gehad. Zowel Tomas en Yara werden 's nachts wel wakker voor een voeding/voedingen maar daarna sliepen ze weer heerlijk verderquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:24 schreef Madelieve het volgende:
O ja vraagje: ik ging er altijd van uit: als je een baby hebt, zit je regelmatig 's nachts uren op omdat ze dan niet wil slapen. Maar dit is dus nog nooit gebeurd! Soms is ze na een fles 's nachts wel heel wakker en kan ze echt helemaal druk gaan doen en vol verwachting kijken van: gaan we iets leuks doen? maar als ik haar dan weer in bedje leg slaapt ze toch snel weer in. Had ik nou zo'n vertekend beeld of hebben anderen dit wel ervaren? Of gaat die periode nog komen en juich ik iets te snel?
Ze is nu aan der tweede antibioticumkuurtje in drie weken tijd vanwege oorontstekingen en koorts, dus als dat ermee samenhangt, dan jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:05 schreef Madelieve het volgende:
Jaaa ik zie Stella's tandje hoor! Heeft ze er veel last van gehad?
De oorontsteking? Of bedoel je het doorslapen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Sinds afgelopen woensdag, slaapt ze ineens door tot zo ongeveer 6.45uur. Ik weet niet wat me overkomt. En ik ben steeds maar bang dat het door de koorts en de oorontsteking komt
.
Duimen jullie mee dat het doorzet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is zo verkouden dat -ie met zijn voedingen steeds maar een of twee slokken kan nemen en dan moet loslaten om lucht te happen. En hij reutelt als een gek. M'n lieve kleine manneke... Hij zit ook echt voortudrend op en aan me geplakt nu en hoewel dat heerlijk is hoop ik toch dat we snel opknappen, de familie Snot.Hardloper.
IG @webkim
Oh Maneki, wat zal je geschrokken zijnquote:Op zondag 30 november 2008 09:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar is van m`n bed gevallen vanmorgenZe lag naast me, ik draai me op m`n rug en ineens hoor ik een keiharde bonk. Lag ze ondersteboven tussen bed en verwarming
Neusje en bovenlip geschaafd van het tapijt en een rode bult op haar koppie. Schuldgevoel +10
kan best wel hoor. seleentje is er al wel mee bezig. je kan zowel links als rechts al een beetje een knobbeltje voelen zitten, en soms heeft ze opeens een knalrode wang. ze kwijlt en als je met je vinger over die knobbeltjes gaat begint ze dolblij te kauwenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:05 schreef Madelieve het volgende:
Jaaa ik zie Stella's tandje hoor! Heeft ze er veel last van gehad?
Jasja kluift echt op alles wat ze voorhanden heeft maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze nu al tandjes aan het krijgen is, lijkt me nogal vroeg.
Och jeetjequote:Op zondag 30 november 2008 11:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb een uur zitten janken ofzo..ben er best beroerd van..
kijk dan
[ afbeelding ]
is er niemand in de buurt die met je kan gaan met de auto?quote:Op zondag 30 november 2008 18:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou, ik mag dus dadelijk met Stella naar de huisartsenpost. Ze is aan der tweede kuurtje, grijpt vandaag toch weer naar der oortjes en nou zag ik net in badje dat ze onder de uitslag zit
.
potverdikkie
en mijn auto is kapot![]()
Nee, de twee emsnen met auto die ik ken, nemen allebei niet op.quote:Op zondag 30 november 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
is er niemand in de buurt die met je kan gaan met de auto?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
En ik ben weer thuis.
Ze heeft een acute allergische reactie op de penicilline. NU mee stoppen en één dosis prednison tegen de allergsche reactie. Ze mag nu dus nooit meer dit kuurtje hebben en ik had adequaat gereageerd, zei de dokter. Oh, en Stella heeft ook nog even gesabbeld aan de neus van de dokter
.
Dat vertelde die arts ook.quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Gelukkig heb je snel actie ondernomen Guus, allergische reacties kunnen heel heftig worden.
Schrijf de naam van de stof op en stop het in je portemonnee, want ook al staat het in haar dossier nu, er wordt zeker nog 10 keer naar gevraagd bij elke andere arts die je ooit gaat tegenkomen.
Beterschap voor Stella!
Ze heeft nu een medicinale neusspray gekregen. Oortjes leken wel aan de beterende hand, dacht de dokter. Bahbah, ik ben echt flink geschrokken zeg. Oh, en zijn advies was "morgen thuishouden'. Tsja, krijgen we dat verhaal weerquote:Op zondag 30 november 2008 20:54 schreef renzell het volgende:
Arme Stella! Eenvoor jullie Guus. Wat gaan ze nu eigenlijk tegen die oorpijn doen, aangezien deze kuur niet meer mag? Want díe is natuurlijk niet weg met die prednison. Wél goed gehandeld dame!!!
En aan de neus van de dokter sabbelen.... hihi, raar kind.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef renzell het volgende:
Nou, ik duim voor je dat de uitslag weg is dan. Maar zo niet, dan blijf je thuis, hoor je! Desnoods bel ík naar je werk.![]()
Balen zeg!quote:Op maandag 1 december 2008 10:22 schreef Troel het volgende:
Hier was het een lange nacht. Om half 12 mogen we ons weer bij de huisarts melden
Wij kregen vorige week te horen fluimicil te gebruiken omdat dat het slijm oplost, maar we hadden niet verwacht dat vervolgens zijn oor weer zou gaan knallenquote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik "mag" pas weer bellen als Jen over 2 weken nog zo hoest en proest. Dat gierend ademen doet ze dus ook...
Als het nou niet weggaat ga dan even langs de HA. Ik heb zelf ook veel te lang gewacht met even langsgaan, terwijl het met het middeltje van de HA binnen 2 dagen al zodanig opgeknapt was dat Jen er geen last meer van had.quote:Op maandag 1 december 2008 12:22 schreef Marie79 het volgende:
Zeg, zal ik dan maar vertrekken uit dit topic, als die verkoudheid digitaal aanstekelijk is?
Sneu hoor, al die zieke kindjes...
Ticootje, dat ga ik zeker ook doen, lekker met blote billetjes... alleen hij plast wel vaak als hij bloot ligt, we hebben al standaard tissues op de commode staan om over zijn piemeltje heen te leggen...
Nouja, dit is de tweede keer dat het echt ernstig is, maar daar komt wel bij dat het zo vader, zo zoon isquote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor? (Ik vraag dat omdat Jennifer met een onderzoek meedoet naar nieuwe entingen, die zouden ook het aantal gevallen oorontstekingen reduceren. Jennifer gaat wel gewoon zwemmen met mij, is ook vaak verkouden, maar heeft nog niets gehad aan haar oren *afklopt)
Is daar dan niet iets voor te verzinnen zodat je al die ellende niet krijgt. Zijn buisjes daar niet voor?quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, dit is de tweede keer dat het echt ernstig is, maar daar komt wel bij dat het zo vader, zo zoon is
En Bert en zijn oren is een geschiedenis waar ik wel drie topics voor nodig zou hebben om dat allemaal te kunnen opschrijvenEr staat ons nog heel wat te wachten
Nouja, dat is wat zowel de verschillende huisartsen als de kinderarts en de kno-arts aangeven, dus misschien heeft Sasha wel meer van stinkie mee?quote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ook dat zegt helemaal niks. Ik was vroeger een absoluut oren-klantje en so far heeft Sasha nog nergens last van. Ondanks flink wat snot en zwemlessen etc.
Tomas en Yara hebben het nog nooit gehad, gelukkig. Ik heb zelf flink last gehad van m'n oren vroeger (1x in de 2 maanden was het weer raak en zat ik met een middenoorontsteking, verder van alles laten spoelen, leegzuigen, doorprikken maar het hielp niks...) dus ik ben heel blij dat Tomas en Yara nog niets hebben gehad.quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor? (Ik vraag dat omdat Jennifer met een onderzoek meedoet naar nieuwe entingen, die zouden ook het aantal gevallen oorontstekingen reduceren. Jennifer gaat wel gewoon zwemmen met mij, is ook vaak verkouden, maar heeft nog niets gehad aan haar oren *afklopt)
Ah, dat wist ik niet. Ik zat het alleen te lezen en ik dacht meteen aan Stella, vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef p_iglet het volgende:
dat zijn geen antibiotica die verwant zijn aan penicilline, dus kunnen zonder gevaar gebruikt worden bij penicilline/amoxicilline allergie
Ik kan het niet helemaal volgen, Ticootje. Maar ze is dus inderdaad allergisch voor amoxicilline en mag dat dus nooit meer hebben. Maar begrijp ik nou goed dat ik me dus geen zorgen hoef te maken bij vaccins en eventuele antibioticum?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef p_iglet het volgende:
dat zijn geen antibiotica die verwant zijn aan penicilline, dus kunnen zonder gevaar gebruikt worden bij penicilline/amoxicilline allergie
Leuk he die papa-kledingcombi'squote:Op woensdag 3 december 2008 07:51 schreef Llewella het volgende:
Alleen maandag had ze een pyamabroek met een net bloesje aan, dus gisterochtend maar zelf kleertjes klaargelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |