Ik heb het nu zovaak bij verschillende mensen gezien dat ik het gewoon ga vragen;quote:
dat dus jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
ach erm, was bij ons iets van 'arme jij' en dan een beetje spottend.
Inderdaad echt gaat echt snel. na Nathan is Maarten aan de beurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog maar 4 kinderen boven Nathan zijn naam en dan is het al weer tijd om dit topic te verlaten want dan is de kleine man echt officieel baby af. Poeh wat gaat het toch snel
Lekkere druifquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:Ik had het topic gesloten. En niks door!
Excuus!
Die 'germs' van k_i_m zijn trouwens wel heel on-topic met alle zieke kindjes enzo.![]()
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
Jaaa lekker ben jij, je hebt me juist beloofd dat dat missen minder zou wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat zo gek is, ik lijk Sasha alleen maar meer te gaan missen op dagen dat ik werk.![]()
Ik denk dat het komt doordat hij nu echt zo gezellig om me heen brabbelt en doet. Hij komt ook echt naar mij toe nu enzo. En dat mis ik dan wel hoor, als ik aan het werk ben.
hier geen kindje maar een mama. en vorige week de papa. dus ik denk wel dat er iets heerst ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
jen is ziek. Hoesten en snot. Ik voel me ook niet lekker. Virusje denk ik. Meer kindjes ziek?
De kokhalsreflex zit bij kleintjes nog heel erg voor in de mond (om stikken te voorkomen) die verplaatst zich vanzelf verder naar achterenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik blijf trouwens last houden met het geven van dingen met "stukjes". Lilah heeft al een paar keer de hele boel ondergekotst omdat ze ging kokhalzen van iets grover gepureerd avondeten, om over boterhammen maar helemaal te zwijgen.
Gaat dat vanzelf een keer over, of moet ze dat echt leren?
Lotte is ook echt niet lekker, snot, hoesten en spugenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
jen is ziek. Hoesten en snot. Ik voel me ook niet lekker. Virusje denk ik. Meer kindjes ziek?
Hier een mama. En een oma.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Kim, als je Lilah een broodkorst geeft kokt ze dan ook? Ik laat Jen vanaf het begin ook zelf happen. Brood snij ik in kleine stukken en schuif ik zo naar binnen, de korst mag ze zelf doen.
Vervelend, ik heb verder geen tips, Jen heeft gewoon nooit moeite gehad met vast eten. (Behalve dan de potjes olvarit vanaf 8 maanden, daar zitten stukjes in en dat blieft madam niet. )quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb het bij m`n middelste gepureerd tot hij 2 was ofzo, maar die was écht lastig en had van allerlei andere dingen aan de hand. Die kon gewoon geen stukjes verdragen. Die eet nu ook als een bootwerker dus uiteindelijk komt het allemaal goed.
Vanmorgen op het cb geweest en het enige wat ik er over kan zeggen is ""
Ze mag 3 en hooguit 4 keer bv op een dag. Meer is niet normaal. Ze moet 's avonds doorslapen en als we zover zijn dat we dat willen, moeten we bellen want dan komt ze ons helpen. Op de vraag of ze dan 4 keer per nacht de borst komt geven zodat wij door kunnen slapen kwam een vragend gezicht
Madam weegt nu 8445 bij 70,5 cm
Ik dacht net... ik vertel ook niet alles bij het CB, omdat ze dan gaan miepen (dat Leander nog steeds wel eens bij ons in bed slaapt enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Maneki!! Fantastisch! Dat is precies waarom ik niet eens aankaart dat ze niet doorslaapt en nog zo'n 3x komt om te drinken 's nachts.
Whehe en dat had ik dus nog niet gelezenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik zeg dat expres juist wel, en ook dat ik niet weet hoe vaak ze voeding krijgt in een etmaal omdat ze op verzoek krijgt. Gewoon, om ff te stangen en om te laten zien dat als het anders gaat dan volgens het boekje, het óók normaal is
quote:
Wat relaxedquote:Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt mazzel met het CB hier![]()
De wvk is een beetje geitewollensok (gelukkig niet te erg) en die vind het helemaal geweldig hoe ik het doe![]()
Ik heb er de afgelopen vijf jaar nog nooit iets gehoord over te lang bv, of te vaak bv, of te klein, te zwaar, wel of niet genoeg aangekomen..
Een keer wel... toen was er een invaller
Ow, dat voelt vast niet fijnquote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag een hoestende Jen naar het kdv gebracht. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, maar volgens papa voelt ze zich goed genoeg voor het kdv omdat hij niet thuis kan blijven.
Nee dat doet het ook niet. Maar het is ook niet zo dat als Jen ziek is dat ik er steeds voor moet opdraaien. Ik vind namelijk dat M. ook gewoon zn baas kan bellen dat zn kind ziek is en dat hij thuis blijft, maar blijkbaar vindt hij van niet.quote:
Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor.Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |