abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63542109
Hey Mrien, hier ook de combinatie verkouden en veel spugen. Nuja veel.... bij Leander blijft 90% er wel in, maar normaal spuugt hij vrijwel nooit en nu na elke voeding een beetje.
pi_63543671
Ocharme (germ ), wat zielig al die zieke kindjes! Beterschap!

Ik ben deze ochtend toch met Ben naar de dokter gegaan.
Bleek dat hij eigenlijk maar een klein beetje melkkorstjes had en verder heel veel allergie/eczeem. Zijn huidje is zoooo droog, arm ventje . Nu mag ik alle producten die ik nu gebruik weggooien (was nochtans al dure mustela ) en nu gaat hij aan een extra vet, ultra hypo-allergeen kuurtje. Heb hier 5 verschillende zalfjes enzo staan. Nou het wordt vast een moderne man met al die schoonheidsproductjes .
pi_63543862
Ben de metroman
Wel sneu dat hij zo onder zit! Hopen dat het kuurtje werkt
Saartje
pi_63543929
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben de metroman
pi_63545069
Aah arme Ben
Hoop dat de zalfjes werken
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 20:33:20 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63545589
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben de metroman

Sneu als die huidjes zo stuk gaan he, ik hoop dat de smeerseltjes snel helpen Liza.

Maneki ik vind je cb verslag zo lekker droog, ik moest lachen Gelukkig kun je het nuchter naast je neer leggen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63550420
Mijn droge, kloverige handen zijn alleszins al poezelig zacht van Ben daarnet helemaal in te vetten.
Handig, zo'n glibberige baby !
Was best gezellig eigenlijk om dat hele lijfje zo lekker in te wrijven en te masseren en... hij lag er echt van te genieten. Metroman indeed . Die kunnen we later wel naar zo'n wellnesscenter sturen met z'n liefje (liefje? ik mag er nog niet aan denken die komt er niet in voor hij 25 is )
  woensdag 26 november 2008 @ 22:54:33 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63550770
IK heb echt mazzel met het CB hier
De wvk is een beetje geitewollensok (gelukkig niet te erg) en die vind het helemaal geweldig hoe ik het doe

Ik heb er de afgelopen vijf jaar nog nooit iets gehoord over te lang bv, of te vaak bv, of te klein, te zwaar, wel of niet genoeg aangekomen..
Een keer wel... toen was er een invaller
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:13:09 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63551391
Jasja! Lief!

En een voor Ben de Metroman.
pi_63557555
Liza, gaat Ben ook plassen als je hem masseert?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63557627
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt mazzel met het CB hier
De wvk is een beetje geitewollensok (gelukkig niet te erg) en die vind het helemaal geweldig hoe ik het doe

Ik heb er de afgelopen vijf jaar nog nooit iets gehoord over te lang bv, of te vaak bv, of te klein, te zwaar, wel of niet genoeg aangekomen..
Een keer wel... toen was er een invaller
Wat relaxed
Wij hebben 2 WVK's één is geweldig, de andere wat minder. Alleen bij ons is de arts een naar mens die niet fatsoenlijk Nederlands spreekt en verstaat
De vorige keer was een invaller en die was veel toffer. Die vond baby's tenminste leuk en dat helpt al
pi_63557657
Ik heb vandaag een hoestende Jen naar het kdv gebracht. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, maar volgens papa voelt ze zich goed genoeg voor het kdv omdat hij niet thuis kan blijven.
pi_63557725
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag een hoestende Jen naar het kdv gebracht. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, maar volgens papa voelt ze zich goed genoeg voor het kdv omdat hij niet thuis kan blijven.
Ow, dat voelt vast niet fijn
pi_63557855
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, dat voelt vast niet fijn
Nee dat doet het ook niet. Maar het is ook niet zo dat als Jen ziek is dat ik er steeds voor moet opdraaien. Ik vind namelijk dat M. ook gewoon zn baas kan bellen dat zn kind ziek is en dat hij thuis blijft, maar blijkbaar vindt hij van niet.

Ik was gister al thuis gebleven, dus ik vroeg vanmorgen of hij thuis bleef. Hij begon eerst dat hij niet meer genoeg dagen had. Ik heb heb even uitgelegd dat als je kind ziek is dat je dan geen vakantiedagen hoeft op te nemen. Maar mijn argument was duidelijk niet het antwoord wat hij wilde horen, want hij had het druk op zn werk.

Tja wij vrouwen doen blijkbaar niet zo veel op ons werk. Want Jen was wel ziek genoeg om thuis te blijven als ik thuis zou blijven.
pi_63557964
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
pi_63558007
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.
  donderdag 27 november 2008 @ 09:46:18 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63558081
Maar wat is ziek dan?

Mss ben ik een kenau hoor, maar als ik zelf niet helemaal fit ben, maar geen koorts heb, ga ik ook gewoon naar mijn werk en zo werkt het bij mij, voor Sasha, ook eigenlijk wel.
Geen koorts is gewoon naar het kdv. Daar kan je ook hangen en zitten en spelen, net als thuis zeg maar.

Dus ik weet niet of ze koorts had of niet, maar als het niet zo is kan ik M. wel begrijpen.
En dat hij het prima vindt dat jij haar thuis houdt als jij thuis zou willen blijven snap ik ook wel. Een soort van 'van mij hoeft het niet, maar als jij het wil moet je het zelf weten'.
pi_63558241
Nee Jen heeft inderdaad geen koorts, maar is wel vreselijk aan het hoesten en ze is helemaal schor. Verder merk je gewoon dat ze zich niet lekker voelt.

Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor BE. Maar ik heb wel zoiets van als je je niet lekker voelt dan ben je gewoon liever thuis. Zeker als zo'n kleine wurm lekker de hele dag tegen mama of papa hangen.

Verder heb ik gister de dokter gebeld en er heerst wel een virus. Ze zei dat het belangrijk was dat Jen rust kreeg.
pi_63558397
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Saartje
pi_63558506
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ook hoor
Het enige wat ik heb is af en toe een kind extra in huis Best relaxed, ook met voeden enzo!
pi_63558598
Ja en ik baal dus af en toe flink dat ik gewoon moet werken... Ik had zo graag lekker thuis gezeten met Jen. Ik merk gewoon dat ik het steeds moeilijker vind.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:08:32 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63558699
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor. Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
pi_63558869
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor. Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreft
pi_63558940
ik heb dat ook hoor. Persoonlijk vind ik het allemaal lekker dat ik me niet in bochten hoef te wringen om oppas enz te regelen, of als ze ziek zijn.

overigens ben ik net zo als BE ik hou ze pas thuis als ze koorts hebben, of zich overduidlijk niet lekker voelen. Maar als ze gewoon vrolijk en lekker spelen zie ik geen reden om ze thuis te houden. Vaak voel je je beter als je lekker bezig bent.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 27 november 2008 @ 11:05:53 #100
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63560278
Ik heb genoten van 5,5 maand thuis (verlof plus zomervakantie), maar ik denk toch dat het voor mij het lekkerst is om wel iets te werken, 2,5 dag ofzo, misschien 3. Gewoon omdat ik het leuk vind met collegae enzo.

Maar dan wel een baan, waar ik gewoon weg kan, mocht het nodig zijn en dus minder dan de 3,5 dag die ik nu werk . Eens kijken of ik dat volgend jaar voor elkaar krijg, een halve dag minder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')