quote:
Wat relaxedquote:Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef E.T. het volgende:
IK heb echt mazzel met het CB hier![]()
De wvk is een beetje geitewollensok (gelukkig niet te erg) en die vind het helemaal geweldig hoe ik het doe![]()
Ik heb er de afgelopen vijf jaar nog nooit iets gehoord over te lang bv, of te vaak bv, of te klein, te zwaar, wel of niet genoeg aangekomen..
Een keer wel... toen was er een invaller
Ow, dat voelt vast niet fijnquote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag een hoestende Jen naar het kdv gebracht. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, maar volgens papa voelt ze zich goed genoeg voor het kdv omdat hij niet thuis kan blijven.
Nee dat doet het ook niet. Maar het is ook niet zo dat als Jen ziek is dat ik er steeds voor moet opdraaien. Ik vind namelijk dat M. ook gewoon zn baas kan bellen dat zn kind ziek is en dat hij thuis blijft, maar blijkbaar vindt hij van niet.quote:
Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor.Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |