Anders gaan ze in hun puberteit chips eten voor de TV?quote:Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel een slimme idd p_iglet.
Het tengere was voor mij nl. reden om die late fles te geven de afgelopen weken. Maar de wvk zei, en dat klinkt op zich (iig in mijn oren) wel logisch, dat je die kleintjes op een gegeven moment 'moet' ontwennen dat hun lichaam op dat tijdstip voedsel krijgt.
Ah kijk!quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had express al 'in mijn ogen' erbij gezet omdat ik weet dat er mensen zijn die het er niet mee eens zullen zijn.
Het is natuurlijk 'normaal' voor een mens om gewoon te slapen 's nachts en dan tussendoor eten is eigenlijk niet nodig.
Daarnaast zit er iig in opvolgmelk nog wel het eea aan suiker en ik poets zijn tandjes niet na die fles etc. etc.
Gisterenavond hebben we hem die fles niet gegeven en toen is hij verder ook niet wakker geworden, pas om 7 uur vanmorgen, dus hij vraagt er zelf ook niet om.
En als hij nou wel wakker wordt, dan melk aangelengd met water, ipv echt puur melk. Om hem wel wat vulling, maar niet per se voeding te geven.quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah kijk!
Ik ben het er niet niet mee eens hoor, ik weet het gewoon niet eigenlijk, vandaar ook de vraag.
Maar als hij er zelf niet om vraagt inderdaad gewoon door laten pitten lijkt me!
Wat warms in je buik als je boos wakker wordt is altijd tof natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Rachel! Tot in het andere topic!
[..]
En als hij nou wel wakker wordt, dan melk aangelengd met water, ipv echt puur melk. Om hem wel wat vulling, maar niet per se voeding te geven.
Als hij er zelf niet om vraagt is het prima, maar ik vind het altijd zo raar dat die kleintjes 12 uur zonder eten zouden moeten kunnen. Volwassenen eten of drinken 's avonds ook echt nog wel wat, en die zijn vele male groter met een beter gereguleerde suiker spiegel.quote:Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel een slimme idd p_iglet.
Het tengere was voor mij nl. reden om die late fles te geven de afgelopen weken. Maar de wvk zei, en dat klinkt op zich (iig in mijn oren) wel logisch, dat je die kleintjes op een gegeven moment 'moet' ontwennen dat hun lichaam op dat tijdstip voedsel krijgt.
Dat meen je niet??? Chocola aan zo'n ukkie? Waar zit je verstand?!quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef MeNicole het volgende:
Zo had ik een hele tijd terug ruzie met een vriendin wat haar zoontje van toen amper 3 maand een chocolade eitje gaf met pasen. Chocolade aan een kind van en paar maand. En dan ook nog zo'n klein eitje wat zo in je keel schiet. Heb der toen ook gezegd dat ze beter geen kinderenhad kunnen krijgen
![]()
Helemaal mee eens. Ik bedacht me later al dat ik het er nogal zwart/wit had neergezet. Zo bedoelde ik het dus niet. Ik bedoel wat Ardelynn hierboven heeft neergezet.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Ardenlyn het volgende:
OooLizaooO: krijsen en stug laten huilen een uur lang terwijl je dondersgoed weet dat je kleine baby honger heeft OF even laten huilen omdat je zelf ook even op moet laden omdat je kleintje een sprongetje oid heeft zijn 2 verschillende dingen hoor![]()
![]()
Wat is dat een goed en lief advies. Echt, zo is het wél. Ik vind het in elk geval een zinnige opmerking.quote:Op maandag 24 november 2008 17:26 schreef simmu het volgende:
sterkte liza, vergeet niet om gewoon eventjes nog saampjes te knuffelen! gehuil of niet, dat hebben jullie allebei nodig hoor. en dat het maar snel over mag zijn! *knufs* voor jullie allebei!
Ik ben blij dat Leander niet bij Jen op het KDV zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:49 schreef Ticootje het volgende:
hier ook een snotverkouden kind. Ze heeft op me. Kussen geslapen zodat ze wat omhoog lag. Ze is wel op het kdv. Ik hoor het wel als het niet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |