quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef freecell het volgende:
Ow, en Leander is maf:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn jullie baby's snel
Koen zit graag overeind maar dat is dan ook alles. Omrollen lukt nog niet (wel van buik naar rug, maar hee das niet zo moeilijk met zijn zware koppie, die valt gewoon om)
Vreemd gezicht om Leander zo te zien staan. Heeft dus behoorlijk wat kracht in die beentjes van hem.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Leander, fanatiek menneke
Fruithap is hier een enorm succes. De eerste 2 keer rilde ze helemaal van afschuw maar ondertussen begnint ze helemaal te spartelen als t niet snel genoeg gaat hihi
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Madelieve het volgende:
Precies een jaar geleden had ik de punctie van onze tweede ISCI-poging. Van de 6 cellen die er geoogst werden bleek 3 dagen later dat er maar 1 bevrucht was. Dat 6-cellige klompje werd teruggeplaatst en bleef plakken! En nu zijn we een jaar verder en ben ik zooo vreselijk blij en dankbaar dat we tot die 50% van de stellen behoren waarbij de IVF- en ISCI-pogingen geslaagd is
. En kan ik oprecht verdrietig worden bij het idee dat voor een heleboel stellen die bij de voorlichtingsbijeenkomst waren inmiddels duidelijk is dat het ze niet is gegeven om papa en mama te worden
.
Ik ben zo vreselijk verliefd op mijn kleine meisje![]()
en kan en wil er niet aan denken dat ze niet in ons leven zou zijn.
[ afbeelding ]
Welkom, met open armenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: wie weet valt Jasja later wel op jongere mannen.
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt tochquote:
Hmmm, TARA is laatst bijna verongelukt met een BX, maar das ook het enigequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt toch?
Lief en ik zijn allebei Citrofiel dus wat dat betreft ook een goede match.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, TARA is laatst bijna verongelukt met een BX, maar das ook het enige
Ik ben fan van 2CV's maar ook dat is maar oppervlakkig, allebei rijbewijsloos
Maar citrofielen zijn best welkom hoor
Ontopic: Leandertje wordt de 23e opgedragen, heb ik zin in
Hoi, ik ben geen Citrofiel hoor (ook geen Citro-hater trouwens). Ik was op stap met een rasechte Citrofiel (2cv hier op het forum, 'Lelijk eendje' of Elmer op Citro-fora) als navigator gezien mijn skills op dat gebied en omdat zijn vaste navigator niet kon. Bij die trip is zijn BX helemaal in de prak gereden, dat is waar je waarschijnlijk aan refereert.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt toch?
Lief en ik zijn allebei Citrofiel dus wat dat betreft ook een goede match.
Nou, niet net zoiets als dopen wat ons betreft, maar als je niet christelijk bent misschien wel vergelijkbaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat is dat?
Is dat net zoiets als dopen ofzo? Wat gebeurd er dan enzo? Vertel!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Ow en ontopic: ventje in kwestie ligt nu lekker te pitten (alweer een half uurtje) en heeft de hele dag nog niet in een draagdoek gehangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
voor je het weet kan je je doeken weer verkopen.......noooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet is prettig, maar ik vind het echt zo tof en praktisch verder!
ohja dat wist ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, niet net zoiets als dopen wat ons betreft, maar als je niet christelijk bent misschien wel vergelijkbaar
Onze gemeente heeft volwassendoop, dus wij dopen geen kinderen.
Bij het opdragen stellen we Leander aan de gemeente voor, zo van: dit is Leandertje *TARA houdt Leander omhoog* en die is van ons. (leuk voor de mensen die hem nog niet kennen).
Daarna gaan wij beloven dat we hem zullen vertellen wie Jezus is als hij groter wordt en gaat er iemand voor hem bidden en hem zegenen.Het is zeg maar de officiële intrede als jong lid in de gemeente.
Het is ook een soort van dank aan God voor Leander.
En TARA kan dit soort dingen veel beter uitleggenJe kan het beter aan hem vragen geloof ik
Bij mij blijft het een vaag verhaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is tenslotte volgende week al 3 maanden
Jup, puur toeval. Ik ken 2cv via een gezamelijke vriendin (en het Groningen topic)quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef Madelieve het volgende:
Jaaa van Criezel was weinig meer over! Ok, was dus een beetje toeval dat je mee was naar die BX-rit, over het algemeen zijn de deelnemers daaraan toch redelijke Citrofielen
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Madelieve het volgende:
Geweldig Guus, met van die lekkere klapknietjes.
(Is dat een rokje en maillot ineen? Lijkt verdacht veel op exemplaar dat ik hier ook in de kast heb liggen)
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef Guuzewuus het volgende:
, is een legging met een rokje eraan. Maatje 62 (eigenlijk te klein, maar omdat ze vrij tenger is kan het nog wel
)en een beetje verkleurd, maar ik ben er verliefd op
. Ze is er echt heel lief en stoer meisjesachtig in. Jasja straks ook, denk ik
![]()
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Madelieve het volgende:
Ah inderdaad hetzelfde! Ze past het rokje/maillotje nu al, daar heeft ze dan een groen truitje bij aan met een rode en een roze mouw. Mijn kleine kaboutertje. Ik heb het geleend van een vriendinnetje, die haar dochter stond het ook al zo geweldig.
Oftewel speciaal voor Guusquote:
neequote:Op zondag 16 november 2008 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Had E.T. al verteld dat Nienke ook al gaat staan in de box?
Swets, die foto hadden we nou net wel al gezienquote:
Toevallig had ik het hier vanmiddag over met de logopediste, want Isis doet dat dus ook vaak. Het is een kwestie van meer binnenzuigen dan ze doorslikt/door kan slikken en dus zou een speen met zo klein mogelijk gat het moeten verhelpen/verbeteren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Lief!quote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
Wij hadden hier in t begin ooklast van en zijn toen op advies van de kraamverzorgster zolang Dodie flessen met 1,2,3 speen gaan gebruiken (opletten dat je de speen et de cijfers 123 hebt en niet die met de streepjes) daarmee knoeide ze niet meer.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Iben is even oud als Tijn, maar die kon pas lopen in juli. Wat een verschil toch tussen kindjes hè!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Hier waren de kinderen trouwens vrij vlot met lopen.. Tijn ging 14 oktober voor het eerst zelf staan in de box en 8 december liep hij los. Saskia deed er iets langer over, maar niet veel. En bij Nienke mag ik toch hopen dat ze er wat langer over doet
Wopquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:45 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand even uitleggen aan mijn pasgeboren dochter dat ze helemaal nog geen tandjes hoeft te krijgen? Ze kwijlt enorm, knabbelt op alles, vuurrode wangen en als klap op de vuurpijl net allemaal blaartjes op haar billen. De wurm is morgen pas 14 weekjes oud. Kaith was 6 maanden toen er 2 streepjes zichtbaar werden en begon daarna te kwijlen maar Eva???
Zie ze nog niet maar ze heeft alle verschijnselen wel in elk geval. Voor mij hoeft het niet zo snel te gaan hoor!!!
die handjes ontdekken en speekselklieren was al een paar maanden geleden hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
Waarschijnlijk wel. Maar het sluit ook de huid af van de ontlasting die de billen steeds aantast...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...
Ja hoorquote:
Hopelijk blijft dat zo want kapotte billen zijn naarquote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
Hier 5 tanden en geen kapotte billen. Gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig Madelieve, ik heb juist voor dat doel een iets dunner jasje omdat Sasha anders als een worst in de autostoel zit, en voor dat kleine stukje hoeft hij ook niet superdik ingepakt te worden.![]()
Maar goed, er zit natuurlijk wel wat leeftijdsverschil tussen.
Dan check je over een uurtje nog een keertje. Voor jezelf.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei mijn moeder ook al. Maar omdat ik zelf die koortslip had 3 weken geleden en dat allemaal heel gevaarlijk is enzo zit ik al helemaal in de stress of ik haar nog wel een hele nacht alleen in haar eigen bed durf te leggen enzo.
ik lees net dat dat korter is dan 3 weken...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet wat de incubatietijd is voor een koortslip? En gewoon in bed leggen, als ze je nodig heeft hoor je dat vanzelf wel. Beterschap voor je kaboutertje
Was het altijd maar zo simpelquote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik was het vergeten uit te doen en ze was stil..de dag erna precies zo en de dag daarna wéér. Dus nu slapen we maar weer met het ganglicht aan..
Maneki knows the answersquote:
Nou, ik kan het je niet zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:01 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Maneki knows the answers. Vertel eens, wat moet ik doen om te zorgen dat Stella na 400uur weer gaat slapen tot 600uur op z'n minst?
Jawel, jij hebt wel het antwoord in huis, want jullie waren pas om 600uur beneden, en das precies mijn vraag tochquote:Op donderdag 20 november 2008 08:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, ik kan het je niet zeggen.
Ik zat om half 7 aan m'n ontbijt, omdat we toen toch al een half uur beneden waren.
Thomas is steeds vroeger wakker en dan met geen mogelijkheid meer tot slapen te bewegen. Zijn project van deze morgen: zich optrekken tot staan aan zoveel mogelijk verschillende meubels. Tot nog toe deed hij dat alleen in ons en zijn eigen bed.
Nee, ik ben gezegend met een koppig kind. Ze gaat gewoon door met huilen. Als ze wilt opstaan dan kun je maar gewoon beter je bedje uit, want er is echt geen houden aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef Mibos2 het volgende:
Maar even laten schreeuwen heb je dat al geprobeerd dan? Je bent misschien zelf even tien minuutjes wakker en als je daarmee bereikt dat ze daarna doorslaapt waarom niet. Hier hebben wij ze echt even laten mopperen (lees huilen) en als ze geen honger hadden en net een schone broek hadden en verder geen reden om te jengelen dan gewoon even laten gaan.
Aha zie net dat BE dat ook al zegt.
Ik weet dat het niet rot bedoeld is.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:59 schreef Mibos2 het volgende:
Ik denk dat je in die laatste regel Jen best eens kan onderschatten en dat bedoel ik niet rot hoor!!!
Denk je dat er op die van mij, BE, Maneki geen koppige kopje op zit. Nou bij die van mij overduidelijk wel hoor oud en jong maar qua slapen hebben we hier in huis van kleins af een streng beleid gehad en met alletwee nooit geen slaap/doorslaapproblemen gekend. En echt volgens mij was het Belana die het toen meegaf als tip.
Officieel waterpokkenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als bep hier zo belachelijk vroeg wakker is, stop ik haar vol en daarna weer terug in bed. Ga daar maar feest vierenMeestal valt ze zo wel weer in slaap tot een uur of 7/7.30
kim hoe is het nu met Lilah?
Ook als je op latere leeftijd waterpokken hebt gehad kun je het nog een keer krijgen. Als je het nog eens krijgt heet het gordelroos.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Mibos2 het volgende:
Ach gut de wurm. Heeft de dokter ook gezegd tegen je dat als ze het krijgen voor ze een jaar zijn ze het nog een keertje kunnen krijgen? Hadden we hier met Kaith namelijk ook. Die had met 8 maanden de waterpokken maar daarna nog niet weer gehad gelukkig.
Beterschap voor Lilah...
Ja, dat vond ik ook. Daarom twijfelde ik ook zo of het niet wat anders was. En dan te bedenken dat ze de afgelopen maand alleen dus op dat @(#*$@#*&(% CB met andere kinderen in aanraking is geweest. Als ze nou nog naar de creche zou gaan dan zou ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Lilah! Arm ding... en zo vroeg al.
Ze gaat om 1900uur naar bed, krijgt een flesje als ze wakker wordt (vannacht om 1:00 uur), en dan is het om 4:30 feest. Klaarwakker. Ik laat haar liggen tot 6:00uur, maar ze valt niet meer in slaap en ligt gewoon anderhalf uur te kletsen en te mopperenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef Mibos2 het volgende:
Guuzewuus ik weet niet hoe laat ze naar bed gaat maar hier werkte het bij allebei overigens zonder speen om ze gewoon even te laten mopperen en Kaith en Eva slapen sindsdien altijd tot half 8/8 uur. Even laten jengelen en dan vielen ze hier in slaap. Heeft een paar dagen babygemopper gekost maar verder niet en deze tip heb ik volgens mij van Belana toendertijd gekregen.
En ik heb er een filmpje van:quote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef Mibos2 het volgende:
BE kaith geeft nog steeds kopjes en geen kusjesWe krijgen haar wat dat betreft niet op andere gedachte. Een kus is een kopje...
Nee hoor. Dat is echt wel Mama!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik heb er een filmpje van:
Het lijkt toch echt heel erg op mama he? of ben ik te optimistisch
Nou, echtquote:Op donderdag 20 november 2008 17:49 schreef Mibos2 het volgende:
En nu kan je morgen weer terug want nu zijn ze gesloten fijn is dat he???
Hoe gaat het met Lilah heeft ze er last van of valt het gelukkig nog mee?
Whehe, das wel meteen een stuk groter danquote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Kaarr het volgende:
Freecell fijn dat alles binnen de curve valt.
Sten is ook weer geweest en bij hem valt alles binnen de curve maar dan helemaal bovenin.
63 cm en 6,7 kilo
En net als de vorige keer heeft hij maar even gehuild om de prikjes. Ik ben trots op mijn bikkel
Wat een verschil he!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe, das wel meteen een stuk groter dan
Wel tof dat het allemaal goed was!
En wat doen ze eigenlijk met de hoofdomtrek? (behalve bij Leander steeds roepen dat het prima is)Bij Leander nu 40 CM geloof ik, maar er zijn geen groeicurven voor in het groeiboekje oid?
Gefeliciteerd, maar weet je het zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef wobble het volgende:
IK WAS EERST OOK EEN BABY MAAR NU NIET MEER!!!!!!!1111111111
Ah kijkquote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef p_iglet het volgende:
er is in de computer op het CB wel een curve voor hoofdomtrek.
Achterblijven van de hoofdomtrek kan duiden op te snel sluiten van de fontanel en schedelnaden, ondervoeding of andere zeldzame aandoeningen.Te snel groeien van de hoofdomtrek kan wijzen op een waterhoofd, problemen met de vochtafvoer vanuit de hersenen.
Ook blijkt uit onderzoek dat de hoofdomtrek van kinderen met autisme het 1ste jaar sneller stijgt dan bij kinderen zonder autisme, maar hier wordt in de praktijk nog niets meer gedaan geloof ik.
Whehequote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Wat een verschil he!
Sten was met 6 weken 5 kilo en 59 cm.
Beter dan een te groot hoofdquote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Ticootje het volgende:
qua hoofd zit jen flink onder de gemiddelde lijntjes. Ze heeft gewoon een klein hoofd.
Leuk is dat hè? Soms slinger je als een idioot met de cosi en pitten ze gewoon door, soms sluip je op je tenen de slaapkamer binnen en worden ze wakkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik zette de maxicosi gewoon in de winkelwagen, dan werd Jen ook niet wakker.
Als ik Leander bij de eerste piep er uit pak is het pas écht drama trouwensquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef Grijs het volgende:
Ja, dat heeft Marlien ook. Eerst even huilen of mopperen als ze wakker wordt. Is vast geen ochtendmens.
Wat liefquote:
Bij Amber verschilt het; afentoe dan wordt ze niet zo vrolijk wakker en dan wil ze snel de borst anders blijft ze brullen. Dan kan het echt niet snel genoeg gaan en moet ik het gedeeltelijk kolven van haar drinkborst ook voortijdig staken. Heeft dan denk ook voornamelijk met honger te maken omdat ze toch hele nachten doorhaalt; of misschien wel een nare droom (de borst die geen melk meer geeft ofzow? wat zullen babies dromen?).quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik Leander bij de eerste piep er uit pak is het pas écht drama trouwensIk moet hem echt ff laten huilen voor ik hem pak, dat hij goed wakker is.
Nou dat denk ik niet, maar omdat ze al flink kruipt en zelf overal aan gaat staan enzo, zijn ze er denk ik min of meer vanuit gegaan dat ze al zit. Maar dat is dus helemaal niet zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:50 schreef freecell het volgende:
Huu guuzewuus wat typisch? Vullen ze zomaar wat in ofzo?
Ik heb het idee van wel, want 2 weken geleden wilde hij overdag opeens wel gaan slapen in een bedje en sinds deze week trappelt, draait en woelt hij veel meer bij ons in bed. TARA zei toen: volgens mij wil hij 's nachts gewoon ook in zijn eigen bedje! Daar woelt hij nooit zo! En zowaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Guuzewuus het volgende:
En wat goed van jullie knappe menneke dat ie zo fijn in zijn eigen bedje slaapt. Ik heb wel eens gehoord dat babies met een maand of drie behoefte krijgen aan ee eigen slaapplekje, of zoiets? Zou dat het zijn?
Leander heeft 2 weken doorgeslapen tot 7:00 of 7:30 en nu is het elke ochtend 5:45quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wat heerlijk voor je Freecell.. En zo is het telkens weer een stap vooruit hè
. (en heel soms ook stapjes achteruit, want Stella heeft wel eens doorgesapen tot 7.00uur
)
aw, wat sneuquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef k_i_m het volgende:
Niet zo goed. Er komen steeds meer plekken bij, ze zitten nu ook al op haar voetzolen en handjes. Verder wil ze niet echt meer slapen, afgezien van hier en daar wat uurtjes tussendoor. We hebben haar vandaag in bad gedaan met een washandje met havermout, dus ik ben benieuwd of er morgen plekjes opgedroogd zijn. Het is erg zielig iig
.
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zielig jamorgen nog een dag doorworstelen, daarna heb je het ergste weer achter de rug
hier staat de bijsluiter van Nestosyl Kimquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
Nathan! Goed zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kom hier ook maar even showen wat mijn zoon sinds vandaag kan
Nestosyl zou ik niet doen, dat is meer iets voor muggenbeten enzo. Heb je het waterpokkentopic al gevonden? Daar staan wel veel tips inquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
k_i_m, ik kreeg van Chacama de tip om Bepanthen spray te gebruiken (die tegen verbranding en lichte brandwonden), dat schijnt heel goed te verkoelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, het is wel jeukstillend en uitdrogend, vandaar mijn aha-moment. Waterpokkentopic nog niet gevonden, wist niet eens dat dat bestondquote:Op zondag 23 november 2008 00:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nestosyl zou ik niet doen, dat is meer iets voor muggenbeten enzo. Heb je het waterpokkentopic al gevonden? Daar staan wel veel tips in
Nathan wat goed jochie!
Ik mis even het verband tussen een mogelijk tandje en een haar om haar teentjes of lees ik iets niet goedquote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef simmu het volgende:
we zijn de hele verhuizing goed genoeg doorgekomen en er is een tandje op komst denk ik. er zitten zowel links als rechts een klein bobbeltje, ze kwijlt enorm en pakt steeds haar hoofdje. en gister zat er ook al een haar om twee teentjes gewikkeld, heel strak!
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado. maar het zat zo strak dat het afknelde, dus dat sneed er helemaal in zonder dat je er goed bijkon. ik kon een stukje loswikkelen en toen konden we de rest met olie losweken en lospulken. dit alles onder luid gekrijs en gespartel uiteraard.... maar het moest.quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ik mis even het verband tussen een mogelijk tandje en een haar om haar teentjes of lees ik iets niet goed
Dat is vanaf 23.00.quote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Simmu dat jullie op je plekje zitten en dat alles goed is gegaan.
BE, jij raadt dus aan dat ik wel om 3 uur de wekker zet? Of snap ik je post niet helemaal? Je schrijft dat Sasha om half zeven wakker wordt maar dat is dan toch vanaf de vorige avond. Daar zou ik dus voor tekenen.
Pest met die wekker om 3 uur is dat ik dan dus 'mis' wanneer ze wel gaat doorslapen, kom ik misschien nog maandenlang elke nacht eruit terwijl ze anders misschien inmiddels gewoon zou doorslapen.
Hahaquote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef simmu het volgende:
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado.
(Water)pokken-topic deel 3quote:Op zondag 23 november 2008 14:15 schreef k_i_m het volgende:
Waterpokkentopic nog niet gevonden, wist niet eens dat dat bestond.
Auwe! Knap ook trouwens.quote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado. maar het zat zo strak dat het afknelde, dus dat sneed er helemaal in zonder dat je er goed bijkon. ik kon een stukje loswikkelen en toen konden we de rest met olie losweken en lospulken. dit alles onder luid gekrijs en gespartel uiteraard.... maar het moest.
Anders gaan ze in hun puberteit chips eten voor de TV?quote:Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel een slimme idd p_iglet.
Het tengere was voor mij nl. reden om die late fles te geven de afgelopen weken. Maar de wvk zei, en dat klinkt op zich (iig in mijn oren) wel logisch, dat je die kleintjes op een gegeven moment 'moet' ontwennen dat hun lichaam op dat tijdstip voedsel krijgt.
Ah kijk!quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had express al 'in mijn ogen' erbij gezet omdat ik weet dat er mensen zijn die het er niet mee eens zullen zijn.
Het is natuurlijk 'normaal' voor een mens om gewoon te slapen 's nachts en dan tussendoor eten is eigenlijk niet nodig.
Daarnaast zit er iig in opvolgmelk nog wel het eea aan suiker en ik poets zijn tandjes niet na die fles etc. etc.
Gisterenavond hebben we hem die fles niet gegeven en toen is hij verder ook niet wakker geworden, pas om 7 uur vanmorgen, dus hij vraagt er zelf ook niet om.
En als hij nou wel wakker wordt, dan melk aangelengd met water, ipv echt puur melk. Om hem wel wat vulling, maar niet per se voeding te geven.quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah kijk!
Ik ben het er niet niet mee eens hoor, ik weet het gewoon niet eigenlijk, vandaar ook de vraag.
Maar als hij er zelf niet om vraagt inderdaad gewoon door laten pitten lijkt me!
Wat warms in je buik als je boos wakker wordt is altijd tof natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Rachel! Tot in het andere topic!
[..]
En als hij nou wel wakker wordt, dan melk aangelengd met water, ipv echt puur melk. Om hem wel wat vulling, maar niet per se voeding te geven.
Als hij er zelf niet om vraagt is het prima, maar ik vind het altijd zo raar dat die kleintjes 12 uur zonder eten zouden moeten kunnen. Volwassenen eten of drinken 's avonds ook echt nog wel wat, en die zijn vele male groter met een beter gereguleerde suiker spiegel.quote:Op maandag 24 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Da's wel een slimme idd p_iglet.
Het tengere was voor mij nl. reden om die late fles te geven de afgelopen weken. Maar de wvk zei, en dat klinkt op zich (iig in mijn oren) wel logisch, dat je die kleintjes op een gegeven moment 'moet' ontwennen dat hun lichaam op dat tijdstip voedsel krijgt.
Dat meen je niet??? Chocola aan zo'n ukkie? Waar zit je verstand?!quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef MeNicole het volgende:
Zo had ik een hele tijd terug ruzie met een vriendin wat haar zoontje van toen amper 3 maand een chocolade eitje gaf met pasen. Chocolade aan een kind van en paar maand. En dan ook nog zo'n klein eitje wat zo in je keel schiet. Heb der toen ook gezegd dat ze beter geen kinderenhad kunnen krijgen
![]()
Helemaal mee eens. Ik bedacht me later al dat ik het er nogal zwart/wit had neergezet. Zo bedoelde ik het dus niet. Ik bedoel wat Ardelynn hierboven heeft neergezet.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Ardenlyn het volgende:
OooLizaooO: krijsen en stug laten huilen een uur lang terwijl je dondersgoed weet dat je kleine baby honger heeft OF even laten huilen omdat je zelf ook even op moet laden omdat je kleintje een sprongetje oid heeft zijn 2 verschillende dingen hoor![]()
![]()
Wat is dat een goed en lief advies. Echt, zo is het wél. Ik vind het in elk geval een zinnige opmerking.quote:Op maandag 24 november 2008 17:26 schreef simmu het volgende:
sterkte liza, vergeet niet om gewoon eventjes nog saampjes te knuffelen! gehuil of niet, dat hebben jullie allebei nodig hoor. en dat het maar snel over mag zijn! *knufs* voor jullie allebei!
Ik ben blij dat Leander niet bij Jen op het KDV zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:49 schreef Ticootje het volgende:
hier ook een snotverkouden kind. Ze heeft op me. Kussen geslapen zodat ze wat omhoog lag. Ze is wel op het kdv. Ik hoor het wel als het niet gaat.
Ik heb het nu zovaak bij verschillende mensen gezien dat ik het gewoon ga vragen;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |