abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63327165
ja, jojo dat klopt. Het is felrood. De lippen zijn het meest aangetast. Kan ik dan daktarin erop smeren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63327382
geen daktarin op billen smeren , maar ff de huisarts bellen en je vermoeden uitspreken.
waarschijnlijk krijg je dan een recept voor een tubetje miconazolzalf, dat kun je ook vrij verkrijgbaar kopen bij de apotheek, maar zou met die kleintjes niet zomaar met van alles gaan smeren.
pi_63327613
ik bel morgen even de huisarts. In de mond van Jen is niets meer te zien. Moet ik nu toch doorgaan met smeren? Ik heb niet zo heel goed bij mezelf behandeld. Alsnog doen?
pi_63327637
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
Saartje
  Jubileum moderator dinsdag 18 november 2008 @ 21:01:35 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63327674
Daktarin is toch miconazolzalf?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:11:32 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63330338
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
die handjes ontdekken en speekselklieren was al een paar maanden geleden hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:15:38 #87
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63330490
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...
Waarschijnlijk wel. Maar het sluit ook de huid af van de ontlasting die de billen steeds aantast...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63330586
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Daktarin is toch miconazolzalf?
Ja hoor
Maar ik denk dat p_iglet wil zeggen dat Tico niet de orale zalf op de billen/schaamlipjes moet smeren
Variety is the spice of life
pi_63330736
ja psies, ticootje had een daktarinversie gekregen die bedoeld is voor orale toediening.
Die dus niet op billen enzo smeren.
daktarin heeft ook gewoon zalf, maar die is veel minder gangbaar. (althans de goedkope versie is veel gangbaarder dan de merkversie)
  Jubileum moderator woensdag 19 november 2008 @ 08:01:58 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63336585
Ow aha, bedankt voor de uitleg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63337667
huisarts gebeld, vanmiddag afspraak.
  woensdag 19 november 2008 @ 09:45:20 #92
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63338033
Twee grote witte bulten onderin dat minimondje geven toch wel aan dat het van haar tandjes komt en idd het sabbelen gebeurt hier al een poosje op knuistjes en alles wat per ongeluk in haar mondje komt.

Gistermiddag hingen de velletjes aan haar billen (dus met elke plasbeurt krijsen, huisarts gebeld en hoefde niet langs te komen maar wel wat gekregen) en met de LinZinc (oliezalf) en Miconazolnitraat van de huisarts is het vanmorgen helemaal ingedroogd. Wel nog knalrood maar het lijken een soort ingedroogd brandblaartjes met een bruine gloed nu waar het gisteren nog open was.

Volgens de Ha was ze ook erg jong maar het kan wel dus ik ben benieuwd in wat voor tijdsbestek ze echt doorkomen.

Llewella wat fijn dat het mee bleek te vallen. Zulke dingen heb je liever maar niet bij zo'n hummeltje...

Jen succes bij de dokter vanmiddag...
  woensdag 19 november 2008 @ 09:48:59 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63338102
Het prima hoor Mibos. Sasha had er ook 2 met drie maanden.
Alleen had hij er gelukkig niet zo veel last van qua kapotte billetjes. Nu nog niet eigenlijk. Wel rode vlekken, maar die zijn dan met 1-2 keertjes sudo ook weer weg.

De score bij ons is op dit moment 8 tanden en 2,5 kies. Rechts zijn ze boven en onder echt door nu, heel gek gezicht, die grote kiezen. Links zie ik de randjes nu door het tandvlees steken.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:09:42 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_63338561
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63339399
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hopelijk blijft dat zo want kapotte billen zijn naar
Zo sneu als je het schoon aan het maken bent dat hij wat ineen kruipt omdat het zoveel pijn doet.
Hoe voorzichtig je ook bent.
Gelukkig waren ze vanochtend al minder rood
pi_63344843
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 5 tanden en geen kapotte billen. Gelukkig.

Over een paar jaar kan Thomas dit zelf, maar voorlopig kan hij nog lekker met mij meeliften. Met een muts op, sjaal om, wantjes aan en een dikke jas zat hij te glunderen achter het windschermpje (op de foto's even niet hoor, want op de foto gaan is tegenwoordig een serieuze zaak)

Morgen nog even een helmpje kopen en dan zijn we helemaal het mannetje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63344911
thomas op de fiets.
pi_63344915
Heerlijk he dat fietsen!!
Ik vind het zo fijn maarten bij mij op de fiets.
Gisterochtend in de regen naar de winkel en ik genoot ervan maar hij ook. Aan de babbel en af en toe een schreeuw
  woensdag 19 november 2008 @ 14:19:14 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63345151
Thomas, grote jongen!
pi_63345289
aaahw wat leuk, thomas op de fiets
pi_63351845
Gatver, ik ben echt een beetje uit mijn doen door het topic van Miffy over Thijmen. Een van de kleinste babietjes uit de lijst en dan ineens zulke enge serieuze zaken .

Webkim, wat heb je daar een grote knul, en helemaal lekker ingepakt!
Ik heb op E-bay een skipak gekocht met de voetjes eraan en losse wantjes, lekker om Jasja 's ochtends vroeg mee naar het kdv te brengen. Het stukje naar de auto lopen en in de auto en dan weer van auto naar binnen bij het kdv kan best fris zijn, zeker 's ochtends. Het is maat 74/80, ik dacht 'die gaat dan lekker de hele winter mee' - ze heeft nu 62-68. Maar het ding is echt zo groot, ze is er een teletubbie in, geen gezicht .
  woensdag 19 november 2008 @ 19:23:29 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63353452
Grappig Madelieve, ik heb juist voor dat doel een iets dunner jasje omdat Sasha anders als een worst in de autostoel zit, en voor dat kleine stukje hoeft hij ook niet superdik ingepakt te worden.
Maar goed, er zit natuurlijk wel wat leeftijdsverschil tussen.
pi_63353649
ik neem lotte dan vaak mee in een sweatshirt vestje en ze zit ook in de voetenzak.soms een iets dikkere jas,het is eigenlijk maar een klein stukje
  woensdag 19 november 2008 @ 19:34:08 #104
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63353795
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig Madelieve, ik heb juist voor dat doel een iets dunner jasje omdat Sasha anders als een worst in de autostoel zit, en voor dat kleine stukje hoeft hij ook niet superdik ingepakt te worden.
Maar goed, er zit natuurlijk wel wat leeftijdsverschil tussen.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:36:02 #105
223453 Guuzewuus
pi_63353858
Thomas op de fiets . Wat een heerlijk koppie .
pi_63354014
Wat leuk Thomas op de fiets! Hij is met zulke dingen flink vlotter dan Saar..die zakt nog in elkaar als ongare cake

Sinds mijn eye-opener vorige week slaapt madam iig de avond weer door. Ze komt nu zo tegen 1 uur en dan tegen 6 uur weer. Een hele verademing. De oplossing? Het ganglicht aanlaten
Saartje
  woensdag 19 november 2008 @ 20:32:58 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63355683
Thomas wat ben je een grote jongen zo!

Maneki, hoe ontdek je zoiets van het ganglicht?

Ik had NIenke afgelopen zaterdag voor en inieminiestukje mee op de fiets. Ze vond het geweldig iig 200 meter was precies genoeg om te oefenen (en ach.. ze gaat zelf staan, ze zit op d'r knieen zonder steun van d'r handen, ze zit op d'r kont.. die 200 meter was precies mooi)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63356322
ik was het vergeten uit te doen en ze was stil..de dag erna precies zo en de dag daarna wéér. Dus nu slapen we maar weer met het ganglicht aan..
Saartje
  woensdag 19 november 2008 @ 22:35:51 #109
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63360023
Huuu, paniek! Mijn wederhelft zei dat Lilah een paar pukkeltjes op haar buik had, maar die heb ik eigenlijk niet goed gezien omdat ze vrij snel na mijn thuiskomst naar bed was. Nu haalde ik haar er net uit, en zie ik dat ze een blaasje in haar lies heeft, en bij nader onderzoek ook beginnende tussen haar billen, op haar buik en in haar nek.

Ze heeft geen koorts en is niet in aanraking geweest met andere kinderen, behalve dan dat ik twee weken geleden met haar naar het CB ben geweest. En ik heb zelf 3 weken geleden een koortslip gehad . Ze doet ook gewoon net zoals anders, ga ik uitgelachen worden als ik de huisartsenpost bel? Ik weet niet of ik het nog red tot morgen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63360073
klinkt als waterpokken..morgen lekker havermout in huis halen en calendulan om mee te smeren!
Saartje
  woensdag 19 november 2008 @ 22:39:42 #111
14746 k_i_m
pi_63360163
Dat zei mijn moeder ook al. Maar omdat ik zelf die koortslip had 3 weken geleden en dat allemaal heel gevaarlijk is enzo zit ik al helemaal in de stress of ik haar nog wel een hele nacht alleen in haar eigen bed durf te leggen enzo .
In my life
Why do I smile
  woensdag 19 november 2008 @ 22:40:39 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63360203
Als ze er zelf niet onwijs last van heeft en het niet blazen van 2cm groot worden zou ik toch tot morgenochtend wachten k_i_m.
Het klinkt wel als een van de kinderziekten en daar valt vrij weinig aan te doen.

Je kan nog voor jezelf nagaan of je mss nieuw waspoeder bent gaan gebruiken. Of dat ze mss iets gegeten heeft wat ze nog nooit gehad heeft. Om dat gewoon uit te sluiten.
pi_63360246
Ik weet niet wat de incubatietijd is voor een koortslip? En gewoon in bed leggen, als ze je nodig heeft hoor je dat vanzelf wel. Beterschap voor je kaboutertje
Saartje
  woensdag 19 november 2008 @ 22:42:12 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63360256
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei mijn moeder ook al. Maar omdat ik zelf die koortslip had 3 weken geleden en dat allemaal heel gevaarlijk is enzo zit ik al helemaal in de stress of ik haar nog wel een hele nacht alleen in haar eigen bed durf te leggen enzo .
Dan check je over een uurtje nog een keertje. Voor jezelf.
Of je belt gewoon wel even gelijk met de HAP en legt uit wat je ziet en waarom je je daar zorgen over maakt, dus dat van die koortslip. Goeie kans dat ze je iig gerust kunnen stellen.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:50:18 #115
14746 k_i_m
pi_63360505
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet wat de incubatietijd is voor een koortslip? En gewoon in bed leggen, als ze je nodig heeft hoor je dat vanzelf wel. Beterschap voor je kaboutertje
ik lees net dat dat korter is dan 3 weken...
In my life
Why do I smile
pi_63360549
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik was het vergeten uit te doen en ze was stil..de dag erna precies zo en de dag daarna wéér. Dus nu slapen we maar weer met het ganglicht aan..
Was het altijd maar zo simpel
  donderdag 20 november 2008 @ 08:01:24 #117
223453 Guuzewuus
pi_63365488
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Was het altijd maar zo simpel
Maneki knows the answers . Vertel eens, wat moet ik doen om te zorgen dat Stella na 400uur weer gaat slapen tot 600uur op z'n minst?
pi_63365550
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:01 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Maneki knows the answers . Vertel eens, wat moet ik doen om te zorgen dat Stella na 400uur weer gaat slapen tot 600uur op z'n minst?
Nou, ik kan het je niet zeggen.
Ik zat om half 7 aan m'n ontbijt, omdat we toen toch al een half uur beneden waren.
Thomas is steeds vroeger wakker en dan met geen mogelijkheid meer tot slapen te bewegen. Zijn project van deze morgen: zich optrekken tot staan aan zoveel mogelijk verschillende meubels. Tot nog toe deed hij dat alleen in ons en zijn eigen bed.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 20 november 2008 @ 08:22:15 #119
223453 Guuzewuus
pi_63365640
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:10 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nou, ik kan het je niet zeggen.
Ik zat om half 7 aan m'n ontbijt, omdat we toen toch al een half uur beneden waren.
Thomas is steeds vroeger wakker en dan met geen mogelijkheid meer tot slapen te bewegen. Zijn project van deze morgen: zich optrekken tot staan aan zoveel mogelijk verschillende meubels. Tot nog toe deed hij dat alleen in ons en zijn eigen bed.
Jawel, jij hebt wel het antwoord in huis, want jullie waren pas om 600uur beneden, en das precies mijn vraag toch ? Give it to me!
  donderdag 20 november 2008 @ 08:41:14 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_63365820
Ik weet het ook niet, Ruben ligt nog te pitten sinds gisterenavond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63365954
Koen wordt ook wel eens (kuch VAAK) om 5 uur wakker, het is bij ons een kwestie van speen erin en die slaapt weer verder. Maar krijg het idee dat ik 1 vd weinige ben die een speentje gebruikt. Althans ik heb er verder niemand nog over gehoord. Dus dat kan het ook zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2008 08:53:28 ]
pi_63366006
6 uur wakker check! Maar ik hou haar bezig tot kwart voor 7 en dan is het M. zn beurt. Dan slaap ik nog even een uurtje en dan ben ik ook weer fris.

Jen heeft ook een speentje hoor
  donderdag 20 november 2008 @ 09:17:24 #123
219033 Mibos2
pi_63366345
Guuzewuus ik weet niet hoe laat ze naar bed gaat maar hier werkte het bij allebei overigens zonder speen om ze gewoon even te laten mopperen en Kaith en Eva slapen sindsdien altijd tot half 8/8 uur. Even laten jengelen en dan vielen ze hier in slaap. Heeft een paar dagen babygemopper gekost maar verder niet en deze tip heb ik volgens mij van Belana toendertijd gekregen.
pi_63366434
Ja ik zit te twijfelen om Jen cold turey van har speen af te helpen. Nu kan het nog makkelijk, straks gaat het alsmaar moeilijker.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:22:42 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63366436
Sasha werd een paar keer om half 6 wakker. Toen hebben we hem, met alle lichten uit, uit zijn bedje gehaald en tussen ons in gelegd en dan ging hij vaak na wat mompelen weer slapen.
Vorige week hebben we hem dus een keertje genegeerd en na 5 minuten sliep hij weer.
Nu gisteren was het weer half 6, en is hij om kwart over 7 weer in slaap gevallen. Niet handig als je eig. om half 8 naar de creche gebracht wordt.

Ik heb dus helaas geen tips voor jullie. Want negeren hadden jullie vast zelf al geprobeerd.

Iets later naar bed de avond ervoor? Mss nog een late voeding? Sasha wordt wel vroeger wakker als we de 22.30 fles weg laten, dus die houden we er gewoon nog een tijdje in. Ik kan zijn ribbetjes tellen, dus het kan geen kwaad.
pi_63366483
negeren is hier geen optie. Mevrouw begint zachtjes, maar binnen 5 minuten maakt ze het hele huis wakker. Als zij wakker is dan zal je het weten ook.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:44:38 #127
219033 Mibos2
pi_63366865
Maar even laten schreeuwen heb je dat al geprobeerd dan? Je bent misschien zelf even tien minuutjes wakker en als je daarmee bereikt dat ze daarna doorslaapt waarom niet. Hier hebben wij ze echt even laten mopperen (lees huilen) en als ze geen honger hadden en net een schone broek hadden en verder geen reden om te jengelen dan gewoon even laten gaan.

Aha zie net dat BE dat ook al zegt.
pi_63366937
Als bep hier zo belachelijk vroeg wakker is, stop ik haar vol en daarna weer terug in bed. Ga daar maar feest vieren Meestal valt ze zo wel weer in slaap tot een uur of 7/7.30

kim hoe is het nu met Lilah?
Saartje
pi_63367013
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef Mibos2 het volgende:
Maar even laten schreeuwen heb je dat al geprobeerd dan? Je bent misschien zelf even tien minuutjes wakker en als je daarmee bereikt dat ze daarna doorslaapt waarom niet. Hier hebben wij ze echt even laten mopperen (lees huilen) en als ze geen honger hadden en net een schone broek hadden en verder geen reden om te jengelen dan gewoon even laten gaan.

Aha zie net dat BE dat ook al zegt.
Nee, ik ben gezegend met een koppig kind. Ze gaat gewoon door met huilen. Als ze wilt opstaan dan kun je maar gewoon beter je bedje uit, want er is echt geen houden aan.

(Wij zijn ook niet van het laten huilen. Ik ben toch van mening dat zo'n kleintje niet voor niets huilt)
  donderdag 20 november 2008 @ 09:59:32 #130
219033 Mibos2
pi_63367156
Ik denk dat je in die laatste regel Jen best eens kan onderschatten en dat bedoel ik niet rot hoor!!!

Denk je dat er op die van mij, BE, Maneki geen koppige kopje op zit. Nou bij die van mij overduidelijk wel hoor oud en jong maar qua slapen hebben we hier in huis van kleins af een streng beleid gehad en met alletwee nooit geen slaap/doorslaapproblemen gekend. En echt volgens mij was het Belana die het toen meegaf als tip.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:03:03 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63367222
Ik kan dat laten huilen tegenwoordig prima.
Maar dan heb ik het over 10 minuutjes ofzo. Hij heeft dat tegenwoordig eigenlijk bij elk slaapje gewoon nodig, het hoort erbij en als hij daarna 2 uur tukt geloof ik het dus wel.
En ook met tussendoor wakker worden, soms wordt hij na een half uurtje slapen wakker, dan ga ik echt niet gelijk naar boven en 9 van de 10 keer slaapt hij na een paar minuten weer verder.

Als het echt drama is dan ga ik echt wel hoor, maar mijn regel is nu 'eerst even proberen' en dan de 5-10-15 en pas daarna ga ik hem halen ofzo. En dat werkt tot nu toe prima. Hij slaapt vrijwel altijd gewoon prima.
pi_63367246
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:59 schreef Mibos2 het volgende:
Ik denk dat je in die laatste regel Jen best eens kan onderschatten en dat bedoel ik niet rot hoor!!!

Denk je dat er op die van mij, BE, Maneki geen koppige kopje op zit. Nou bij die van mij overduidelijk wel hoor oud en jong maar qua slapen hebben we hier in huis van kleins af een streng beleid gehad en met alletwee nooit geen slaap/doorslaapproblemen gekend. En echt volgens mij was het Belana die het toen meegaf als tip.
Ik weet dat het niet rot bedoeld is.

Maar ik denk nog steeds dat een kleintje niet voor niets huilt. Je kan een baby niet verwennen door hem/haar aandacht te geven als ze huilt. Huilen is het enige wat ze kunnen. Ik denk dat als ik het negeer dat het alleen maar erger wordt, want wat voor signaal geef ik dan af. Je huilt wel, maar mama heeft nu even geen zin in jou, je moet even wachten. Dat snapt zo'n kleintje toch niet? Ik denk dat ik daarmee haar vertrouwen in mij "beschadig". Natuurlijk heeft Jen ook wel avonden dat het huilen niet lijkt te stoppen, maar dan laat ik haar ook niet huilen. Ik ben haar dan wel steeds aan het troosten.

Ieder heeft denk ik zn eigen aanpak omtrent huilen.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:08:18 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63367355
Oh, en huilen om een reden... Natuurlijk, maar er zit ook een hoop komedie bij hoor. Als ik zie wat een drama hij kan maken als ik hem eens in de box zet als het hem niet uit komt... En dat komt dan heel overtuigend over als je niet beter zou weten.

Maar goed, ieder zijn eigen aanpak. Ik zit iig niet om half 7 beneden!
pi_63367399
Je hebt in elk geval lekker wat aan je dag.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:11:57 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63367439
Nee, maar zonder dollen. Ook op de dagen dat Sasha wel zo vroeg wakker is blijven we gewoon lekker met z'n drietjes in bed liggen. Beetje spelen en doen daar. Hij krijgt de fles met pap dan ook gewoon daar en dan kunnen we het zo nog een uurtje vol maken. Vind ik iig zelf prettiger dan gelijk beneden gaan zitten.
En op die manier leert hij gewoon dat je bed de beste plek is voor die tijden.
pi_63367950
Oh, maar M. staat door de weeks alstijd om kwart voor 7 op. Vandaar. Van 6 tot opstaan blijven we wel in bed hoor.
pi_63368462
Ik ben van mening dat ze echt wel kunnen huilen om te manipuleren. Ok de pasgeboren baby's dan niet maar zeker kindjes van een maand of 8 wel.

Voorbeeldje: Dennis kan tegenwoordig heel zielig op de grond gaan liggen huilen/jammeren, om vervolgens stil te zijn, op te kijken en als je niet reageerd gaat ie verder. Er is dan echt letterlijk niets aan de hand. (en ze komen bij mij echt geen aandacht te kort ofzo)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 20 november 2008 @ 10:52:41 #138
219033 Mibos2
pi_63368475
Inderdaad iedereen zijn eigen aanpak maar ik persoonlijk denk niet dat je Jen ermee beschadig ja misschien op de langere termijn omdat ze precies doorheeft dat als ze huilt mama toch wel komt en mijn kinderen hebben het soms even nodig om het 5 minuten uit te gillen voor ze slapen niet altijd. Maar wij slapen altijd wel tot normale tijdstippen. En ik laat ze geen uren schreeuwen mocht je dat nu denken hoor maar binnen vijf minuten slapen ze gewoonlijk en dan ook meteen lekker door. Sindskort doet Eva dat namelijk ook...
  donderdag 20 november 2008 @ 10:55:05 #139
219033 Mibos2
pi_63368553
Voorbeeldje hier hoor:

De jonste is nu 15 weken en schreeuwen en doen gistermiddag in haar bedje. Ga kijken, brede glimlach, draai me om, gillen krijsen, draai weer terug, lachen. Nu dat is best manipulerend gedrag ook al is ze zo klein en dat geld ook voor 's avonds en als wij haar dan even vijf minuten laten mopperen dan slaapt ze en is er niks aan het handje.
  donderdag 20 november 2008 @ 12:03:19 #140
14746 k_i_m
pi_63370328
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als bep hier zo belachelijk vroeg wakker is, stop ik haar vol en daarna weer terug in bed. Ga daar maar feest vieren Meestal valt ze zo wel weer in slaap tot een uur of 7/7.30

kim hoe is het nu met Lilah?
Officieel waterpokken . Kom net bij de dokter vandaan. Ze zit nu helemaal onder, behalve haar armen en benen. Maar die komen vast ook nog wel .
In my life
Why do I smile
pi_63370414
Ahgos Lilah..!
Hardloper.
IG @webkim
pi_63370518
Ah gos, dat is zo zielig. Lekker insmeren tegen de jeuk.
  donderdag 20 november 2008 @ 12:11:50 #143
219033 Mibos2
pi_63370551
Ach gut de wurm. Heeft de dokter ook gezegd tegen je dat als ze het krijgen voor ze een jaar zijn ze het nog een keertje kunnen krijgen? Hadden we hier met Kaith namelijk ook. Die had met 8 maanden de waterpokken maar daarna nog niet weer gehad gelukkig.

Beterschap voor Lilah...
  donderdag 20 november 2008 @ 12:12:25 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63370564
Aggos Lilah! Arm ding... en zo vroeg al.
pi_63370615
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Mibos2 het volgende:
Ach gut de wurm. Heeft de dokter ook gezegd tegen je dat als ze het krijgen voor ze een jaar zijn ze het nog een keertje kunnen krijgen? Hadden we hier met Kaith namelijk ook. Die had met 8 maanden de waterpokken maar daarna nog niet weer gehad gelukkig.

Beterschap voor Lilah...
Ook als je op latere leeftijd waterpokken hebt gehad kun je het nog een keer krijgen. Als je het nog eens krijgt heet het gordelroos.

Dat je waterpokken hebt gehad geeft dus geen 100% garantie dat je het nooit meer krijgt.
  donderdag 20 november 2008 @ 12:15:23 #146
14746 k_i_m
pi_63370633
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Lilah! Arm ding... en zo vroeg al.
Ja, dat vond ik ook. Daarom twijfelde ik ook zo of het niet wat anders was. En dan te bedenken dat ze de afgelopen maand alleen dus op dat @(#*$@#*&(% CB met andere kinderen in aanraking is geweest. Als ze nou nog naar de creche zou gaan dan zou ik het me nog kunnen voorstellen.

Nouja, gelukkig gaat het vanzelf weer over.
In my life
Why do I smile
pi_63370740
incubatietijd van waterpokken is inderdaad 2 weken. Grote kans dat het CB de boosdoener is.
pi_63371788
Als ze het nou best heftig heeft is de kans dat ze het nog een keer krijgt niet zo heel groot hoor. Tom heeft het gehad toen hij 10 maanden was, hij zat echt heel erg onder. Daarna heeft hij het niet meer gehad.
Beterschap voor Lilah
Saartje
  donderdag 20 november 2008 @ 13:11:32 #149
223453 Guuzewuus
pi_63371885
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef Mibos2 het volgende:
Guuzewuus ik weet niet hoe laat ze naar bed gaat maar hier werkte het bij allebei overigens zonder speen om ze gewoon even te laten mopperen en Kaith en Eva slapen sindsdien altijd tot half 8/8 uur. Even laten jengelen en dan vielen ze hier in slaap. Heeft een paar dagen babygemopper gekost maar verder niet en deze tip heb ik volgens mij van Belana toendertijd gekregen.
Ze gaat om 1900uur naar bed, krijgt een flesje als ze wakker wordt (vannacht om 1:00 uur), en dan is het om 4:30 feest. Klaarwakker. Ik laat haar liggen tot 6:00uur, maar ze valt niet meer in slaap en ligt gewoon anderhalf uur te kletsen en te mopperen . Om zes uur haal ik haar eruit. Als ik nou zelf gewoon door dat geklets en gemopper heen kon slapen . Tis echt een vroege vogel. En ik doe dit echt al weken, ze komt er niet voor 6:00uur uit (alleen voor een voeding of een schone broek, maar dan direct weer terug in bed en dat vindt ze ook geen probleem, maar slapen ho maar ). Op mijn vrije dagen neem ik haar om 6:00uur bij mij in bed en andere dagen gaan we wel naar beneden .

Lilah meisje, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt en dat het gewoon héél snel weer over is .
  donderdag 20 november 2008 @ 13:36:39 #150
219033 Mibos2
pi_63372510
Laat maar beter lezen gaat...

[ Bericht 95% gewijzigd door Mibos2 op 20-11-2008 13:54:46 ]
  donderdag 20 november 2008 @ 13:38:38 #151
219033 Mibos2
pi_63372582
Guuzewuus en iets later die voeding van rond zevenen doen??? Wij zitten hier nu op 21.00 - 21.30 laatste voeding en dan door tot +/- half 8/8 uur. Nu toevallig drie avonden achter elkaar dat ze doorgeslapen heeft voor het eerst.
pi_63374357
Sinds een tijdje doet mijn meisje aan kiekeboespelletjes. Echt, ik moet elke keer weer janken als ze dat doet Dan doet ze een doekje voor haar ogen, trekt hem weg en kijkt dan heel blij Veeg mij maar op
Saartje
  donderdag 20 november 2008 @ 14:45:12 #153
219033 Mibos2
pi_63374526
Lief Maneki...
  donderdag 20 november 2008 @ 14:57:53 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63374870
Wat lief Maneki!

Sasha kan knuffelen. Als je vraag 'Sasha kus?' gaat hij heel schattig met zijn voorhoofd tegen je aan hangen. Echt zo lief om te zien.
pi_63375004
Jen maakt ook echt een kus geluidje. (maar ze klikt een soort met dr tong, maar het geluid is wel goed)
  donderdag 20 november 2008 @ 15:18:43 #156
219033 Mibos2
pi_63375405
BE kaith geeft nog steeds kopjes en geen kusjes We krijgen haar wat dat betreft niet op andere gedachte. Een kus is een kopje...
pi_63375442
Aah arme Lilah! Beterschap meisje

Kiekeboe is hier ook feest ze sparteld al helemaal van plezier nog voor t doekje goed en wel op dr hoofdje ligt
pi_63375867
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
En ik heb er een filmpje van:

Het lijkt toch echt heel erg op mama he? of ben ik te optimistisch
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 20 november 2008 @ 15:34:04 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63375880
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef Mibos2 het volgende:
BE kaith geeft nog steeds kopjes en geen kusjes We krijgen haar wat dat betreft niet op andere gedachte. Een kus is een kopje...
Echt? Ik vraag me af of het komt door dat ik (en anderen) hem zo vaak op zijn bol zoenen.
  donderdag 20 november 2008 @ 15:34:44 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63375899
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef TearSong het volgende:

[..]

En ik heb er een filmpje van:

Het lijkt toch echt heel erg op mama he? of ben ik te optimistisch
Nee hoor. Dat is echt wel Mama!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties