die handjes ontdekken en speekselklieren was al een paar maanden geleden hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
Waarschijnlijk wel. Maar het sluit ook de huid af van de ontlasting die de billen steeds aantast...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...
Ja hoorquote:
Hopelijk blijft dat zo want kapotte billen zijn naarquote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
Hier 5 tanden en geen kapotte billen. Gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig Madelieve, ik heb juist voor dat doel een iets dunner jasje omdat Sasha anders als een worst in de autostoel zit, en voor dat kleine stukje hoeft hij ook niet superdik ingepakt te worden.![]()
Maar goed, er zit natuurlijk wel wat leeftijdsverschil tussen.
Dan check je over een uurtje nog een keertje. Voor jezelf.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei mijn moeder ook al. Maar omdat ik zelf die koortslip had 3 weken geleden en dat allemaal heel gevaarlijk is enzo zit ik al helemaal in de stress of ik haar nog wel een hele nacht alleen in haar eigen bed durf te leggen enzo.
ik lees net dat dat korter is dan 3 weken...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet niet wat de incubatietijd is voor een koortslip? En gewoon in bed leggen, als ze je nodig heeft hoor je dat vanzelf wel. Beterschap voor je kaboutertje
Was het altijd maar zo simpelquote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik was het vergeten uit te doen en ze was stil..de dag erna precies zo en de dag daarna wéér. Dus nu slapen we maar weer met het ganglicht aan..
Maneki knows the answersquote:
Nou, ik kan het je niet zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:01 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Maneki knows the answers. Vertel eens, wat moet ik doen om te zorgen dat Stella na 400uur weer gaat slapen tot 600uur op z'n minst?
Jawel, jij hebt wel het antwoord in huis, want jullie waren pas om 600uur beneden, en das precies mijn vraag tochquote:Op donderdag 20 november 2008 08:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, ik kan het je niet zeggen.
Ik zat om half 7 aan m'n ontbijt, omdat we toen toch al een half uur beneden waren.
Thomas is steeds vroeger wakker en dan met geen mogelijkheid meer tot slapen te bewegen. Zijn project van deze morgen: zich optrekken tot staan aan zoveel mogelijk verschillende meubels. Tot nog toe deed hij dat alleen in ons en zijn eigen bed.
Nee, ik ben gezegend met een koppig kind. Ze gaat gewoon door met huilen. Als ze wilt opstaan dan kun je maar gewoon beter je bedje uit, want er is echt geen houden aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef Mibos2 het volgende:
Maar even laten schreeuwen heb je dat al geprobeerd dan? Je bent misschien zelf even tien minuutjes wakker en als je daarmee bereikt dat ze daarna doorslaapt waarom niet. Hier hebben wij ze echt even laten mopperen (lees huilen) en als ze geen honger hadden en net een schone broek hadden en verder geen reden om te jengelen dan gewoon even laten gaan.
Aha zie net dat BE dat ook al zegt.
Ik weet dat het niet rot bedoeld is.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:59 schreef Mibos2 het volgende:
Ik denk dat je in die laatste regel Jen best eens kan onderschatten en dat bedoel ik niet rot hoor!!!
Denk je dat er op die van mij, BE, Maneki geen koppige kopje op zit. Nou bij die van mij overduidelijk wel hoor oud en jong maar qua slapen hebben we hier in huis van kleins af een streng beleid gehad en met alletwee nooit geen slaap/doorslaapproblemen gekend. En echt volgens mij was het Belana die het toen meegaf als tip.
Officieel waterpokkenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als bep hier zo belachelijk vroeg wakker is, stop ik haar vol en daarna weer terug in bed. Ga daar maar feest vierenMeestal valt ze zo wel weer in slaap tot een uur of 7/7.30
kim hoe is het nu met Lilah?
Ook als je op latere leeftijd waterpokken hebt gehad kun je het nog een keer krijgen. Als je het nog eens krijgt heet het gordelroos.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Mibos2 het volgende:
Ach gut de wurm. Heeft de dokter ook gezegd tegen je dat als ze het krijgen voor ze een jaar zijn ze het nog een keertje kunnen krijgen? Hadden we hier met Kaith namelijk ook. Die had met 8 maanden de waterpokken maar daarna nog niet weer gehad gelukkig.
Beterschap voor Lilah...
Ja, dat vond ik ook. Daarom twijfelde ik ook zo of het niet wat anders was. En dan te bedenken dat ze de afgelopen maand alleen dus op dat @(#*$@#*&(% CB met andere kinderen in aanraking is geweest. Als ze nou nog naar de creche zou gaan dan zou ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Lilah! Arm ding... en zo vroeg al.
Ze gaat om 1900uur naar bed, krijgt een flesje als ze wakker wordt (vannacht om 1:00 uur), en dan is het om 4:30 feest. Klaarwakker. Ik laat haar liggen tot 6:00uur, maar ze valt niet meer in slaap en ligt gewoon anderhalf uur te kletsen en te mopperenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef Mibos2 het volgende:
Guuzewuus ik weet niet hoe laat ze naar bed gaat maar hier werkte het bij allebei overigens zonder speen om ze gewoon even te laten mopperen en Kaith en Eva slapen sindsdien altijd tot half 8/8 uur. Even laten jengelen en dan vielen ze hier in slaap. Heeft een paar dagen babygemopper gekost maar verder niet en deze tip heb ik volgens mij van Belana toendertijd gekregen.
En ik heb er een filmpje van:quote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef Mibos2 het volgende:
BE kaith geeft nog steeds kopjes en geen kusjesWe krijgen haar wat dat betreft niet op andere gedachte. Een kus is een kopje...
Nee hoor. Dat is echt wel Mama!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik heb er een filmpje van:
Het lijkt toch echt heel erg op mama he? of ben ik te optimistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |