Toevallig had ik het hier vanmiddag over met de logopediste, want Isis doet dat dus ook vaak. Het is een kwestie van meer binnenzuigen dan ze doorslikt/door kan slikken en dus zou een speen met zo klein mogelijk gat het moeten verhelpen/verbeteren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Lief!quote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
Wij hadden hier in t begin ooklast van en zijn toen op advies van de kraamverzorgster zolang Dodie flessen met 1,2,3 speen gaan gebruiken (opletten dat je de speen et de cijfers 123 hebt en niet die met de streepjes) daarmee knoeide ze niet meer.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Iben is even oud als Tijn, maar die kon pas lopen in juli. Wat een verschil toch tussen kindjes hè!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Hier waren de kinderen trouwens vrij vlot met lopen.. Tijn ging 14 oktober voor het eerst zelf staan in de box en 8 december liep hij los. Saskia deed er iets langer over, maar niet veel. En bij Nienke mag ik toch hopen dat ze er wat langer over doet
Wopquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:45 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand even uitleggen aan mijn pasgeboren dochter dat ze helemaal nog geen tandjes hoeft te krijgen? Ze kwijlt enorm, knabbelt op alles, vuurrode wangen en als klap op de vuurpijl net allemaal blaartjes op haar billen. De wurm is morgen pas 14 weekjes oud. Kaith was 6 maanden toen er 2 streepjes zichtbaar werden en begon daarna te kwijlen maar Eva???
Zie ze nog niet maar ze heeft alle verschijnselen wel in elk geval. Voor mij hoeft het niet zo snel te gaan hoor!!!
die handjes ontdekken en speekselklieren was al een paar maanden geleden hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
Waarschijnlijk wel. Maar het sluit ook de huid af van de ontlasting die de billen steeds aantast...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...
Ja hoorquote:
Hopelijk blijft dat zo want kapotte billen zijn naarquote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
Hier 5 tanden en geen kapotte billen. Gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |