quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:35 schreef freecell het volgende:
Ow, en Leander is maf:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn jullie baby's snel
Koen zit graag overeind maar dat is dan ook alles. Omrollen lukt nog niet (wel van buik naar rug, maar hee das niet zo moeilijk met zijn zware koppie, die valt gewoon om)
Vreemd gezicht om Leander zo te zien staan. Heeft dus behoorlijk wat kracht in die beentjes van hem.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Leander, fanatiek menneke
Fruithap is hier een enorm succes. De eerste 2 keer rilde ze helemaal van afschuw maar ondertussen begnint ze helemaal te spartelen als t niet snel genoeg gaat hihi
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Madelieve het volgende:
Precies een jaar geleden had ik de punctie van onze tweede ISCI-poging. Van de 6 cellen die er geoogst werden bleek 3 dagen later dat er maar 1 bevrucht was. Dat 6-cellige klompje werd teruggeplaatst en bleef plakken! En nu zijn we een jaar verder en ben ik zooo vreselijk blij en dankbaar dat we tot die 50% van de stellen behoren waarbij de IVF- en ISCI-pogingen geslaagd is
. En kan ik oprecht verdrietig worden bij het idee dat voor een heleboel stellen die bij de voorlichtingsbijeenkomst waren inmiddels duidelijk is dat het ze niet is gegeven om papa en mama te worden
.
Ik ben zo vreselijk verliefd op mijn kleine meisje![]()
en kan en wil er niet aan denken dat ze niet in ons leven zou zijn.
[ afbeelding ]
Welkom, met open armenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: wie weet valt Jasja later wel op jongere mannen.
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt tochquote:
Hmmm, TARA is laatst bijna verongelukt met een BX, maar das ook het enigequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt toch?
Lief en ik zijn allebei Citrofiel dus wat dat betreft ook een goede match.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, TARA is laatst bijna verongelukt met een BX, maar das ook het enige
Ik ben fan van 2CV's maar ook dat is maar oppervlakkig, allebei rijbewijsloos
Maar citrofielen zijn best welkom hoor
Ontopic: Leandertje wordt de 23e opgedragen, heb ik zin in
Hoi, ik ben geen Citrofiel hoor (ook geen Citro-hater trouwens). Ik was op stap met een rasechte Citrofiel (2cv hier op het forum, 'Lelijk eendje' of Elmer op Citro-fora) als navigator gezien mijn skills op dat gebied en omdat zijn vaste navigator niet kon. Bij die trip is zijn BX helemaal in de prak gereden, dat is waar je waarschijnlijk aan refereert.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis krijgt ze dan een schoonvader die nogal van Citroëns houdt toch?
Lief en ik zijn allebei Citrofiel dus wat dat betreft ook een goede match.
Nou, niet net zoiets als dopen wat ons betreft, maar als je niet christelijk bent misschien wel vergelijkbaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat is dat?
Is dat net zoiets als dopen ofzo? Wat gebeurd er dan enzo? Vertel!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Ow en ontopic: ventje in kwestie ligt nu lekker te pitten (alweer een half uurtje) en heeft de hele dag nog niet in een draagdoek gehangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
voor je het weet kan je je doeken weer verkopen.......noooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet is prettig, maar ik vind het echt zo tof en praktisch verder!
ohja dat wist ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, niet net zoiets als dopen wat ons betreft, maar als je niet christelijk bent misschien wel vergelijkbaar
Onze gemeente heeft volwassendoop, dus wij dopen geen kinderen.
Bij het opdragen stellen we Leander aan de gemeente voor, zo van: dit is Leandertje *TARA houdt Leander omhoog* en die is van ons. (leuk voor de mensen die hem nog niet kennen).
Daarna gaan wij beloven dat we hem zullen vertellen wie Jezus is als hij groter wordt en gaat er iemand voor hem bidden en hem zegenen.Het is zeg maar de officiële intrede als jong lid in de gemeente.
Het is ook een soort van dank aan God voor Leander.
En TARA kan dit soort dingen veel beter uitleggenJe kan het beter aan hem vragen geloof ik
Bij mij blijft het een vaag verhaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is tenslotte volgende week al 3 maanden
Jup, puur toeval. Ik ken 2cv via een gezamelijke vriendin (en het Groningen topic)quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef Madelieve het volgende:
Jaaa van Criezel was weinig meer over! Ok, was dus een beetje toeval dat je mee was naar die BX-rit, over het algemeen zijn de deelnemers daaraan toch redelijke Citrofielen
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Madelieve het volgende:
Geweldig Guus, met van die lekkere klapknietjes.
(Is dat een rokje en maillot ineen? Lijkt verdacht veel op exemplaar dat ik hier ook in de kast heb liggen)
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef Guuzewuus het volgende:
, is een legging met een rokje eraan. Maatje 62 (eigenlijk te klein, maar omdat ze vrij tenger is kan het nog wel
)en een beetje verkleurd, maar ik ben er verliefd op
. Ze is er echt heel lief en stoer meisjesachtig in. Jasja straks ook, denk ik
![]()
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Madelieve het volgende:
Ah inderdaad hetzelfde! Ze past het rokje/maillotje nu al, daar heeft ze dan een groen truitje bij aan met een rode en een roze mouw. Mijn kleine kaboutertje. Ik heb het geleend van een vriendinnetje, die haar dochter stond het ook al zo geweldig.
Oftewel speciaal voor Guusquote:
neequote:Op zondag 16 november 2008 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Had E.T. al verteld dat Nienke ook al gaat staan in de box?
Swets, die foto hadden we nou net wel al gezienquote:
Toevallig had ik het hier vanmiddag over met de logopediste, want Isis doet dat dus ook vaak. Het is een kwestie van meer binnenzuigen dan ze doorslikt/door kan slikken en dus zou een speen met zo klein mogelijk gat het moeten verhelpen/verbeteren.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Lief!quote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef TearSong het volgende:
Hier is mevrouw wel erg druk bezig met het oefenen van 'mama'. Momenteel is het de hele dag door 'mamamamamama' en dan kijkt ze me ook echt aan
Wij hadden hier in t begin ooklast van en zijn toen op advies van de kraamverzorgster zolang Dodie flessen met 1,2,3 speen gaan gebruiken (opletten dat je de speen et de cijfers 123 hebt en niet die met de streepjes) daarmee knoeide ze niet meer.quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Hey mama's
Even een vraagje aan degene van wie hun kindje ook de fles krijgt;
Ik moet Thijmen sinds kort bijvoeden met de fles omdat hij niet voldoende groeit en aan de borst drinken moeizaam gaat en hij te weinig binnen krijgt. Het is alleen zo dat Thijmen zo knoeit bij het drinken uit te fles! Het loopt steeds met straaltjes langs zijn mondhoeken. Ik kan een winkeltje beginnen met flessen en spenen, die heb ik bijna allemaal uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de difrax flessen speen S. Dat gaat nog het beste....
Hebben meer mensen hier last van of gehad? Ik vind het erg vervelend. Steeds zn kraagje helemaal nat enzo... en ik vraag me af hoeveel hij er nou van binnen krijgt met dat geknoei
Iben is even oud als Tijn, maar die kon pas lopen in juli. Wat een verschil toch tussen kindjes hè!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Hier waren de kinderen trouwens vrij vlot met lopen.. Tijn ging 14 oktober voor het eerst zelf staan in de box en 8 december liep hij los. Saskia deed er iets langer over, maar niet veel. En bij Nienke mag ik toch hopen dat ze er wat langer over doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |