abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63320551
Gelukkig niks ernstig Llewella!

Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...

Mijn broertje kon al een hele tijd goed stappen met 2 handjes, en zelfs aan 1 handje, maar hij moest altijd nog iets vasthouden. Op een bepaald moment heb ik in elk handje een tutje gestopt en dan is hij met die 2 tutjes in de lucht alleen gaan rondstappen !
pi_63321443
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:45 schreef Mibos2 het volgende:
Kan iemand even uitleggen aan mijn pasgeboren dochter dat ze helemaal nog geen tandjes hoeft te krijgen? Ze kwijlt enorm, knabbelt op alles, vuurrode wangen en als klap op de vuurpijl net allemaal blaartjes op haar billen. De wurm is morgen pas 14 weekjes oud. Kaith was 6 maanden toen er 2 streepjes zichtbaar werden en begon daarna te kwijlen maar Eva???

Zie ze nog niet maar ze heeft alle verschijnselen wel in elk geval. Voor mij hoeft het niet zo snel te gaan hoor!!!
Wop Dat zou vroeg zijn zeg!

Liza: mijn zus liep op een gegeven moment ook met haar handjes aan haar eigen rokje
pi_63321951
hehe ik hield vroeger ook mijn eigen broekje stevig met 2 handjes vast tijdens het lopen
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:01:15 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63322110
Gelukkig niks ernstigs Llewella!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:57:26 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63325633
Gelukkig dat het niets ergs was Llewella

Ticootje, jullie hadden ook spruw toch? Dat kan nl. ook op de billetjes voorkomen (gaat gewoon via het maagdarmkanaal naar onderen en infecteert zo de billen). Dan is het felrood en heeft het een scherpe scheiding met de gezonde huid.

En voor alle tandenbabietjes sterkte met de pijn en de rode billetjes. En wat vroeg 14 weken

Hier gaat het vandaag weer erg goed met drinken. Ze heeft tot nu toe 70% zelf gedronken en knoeit ook minder met de nieuwe speen en die dan heel strak aangedraaid. Ben benieuwd wat morgen brengt.
pi_63327165
ja, jojo dat klopt. Het is felrood. De lippen zijn het meest aangetast. Kan ik dan daktarin erop smeren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63327382
geen daktarin op billen smeren , maar ff de huisarts bellen en je vermoeden uitspreken.
waarschijnlijk krijg je dan een recept voor een tubetje miconazolzalf, dat kun je ook vrij verkrijgbaar kopen bij de apotheek, maar zou met die kleintjes niet zomaar met van alles gaan smeren.
pi_63327613
ik bel morgen even de huisarts. In de mond van Jen is niets meer te zien. Moet ik nu toch doorgaan met smeren? Ik heb niet zo heel goed bij mezelf behandeld. Alsnog doen?
pi_63327637
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
Saartje
  Jubileum moderator dinsdag 18 november 2008 @ 21:01:35 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63327674
Daktarin is toch miconazolzalf?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:11:32 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63330338
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
veel kluiven op de handjes en daarbij kwijlen kan ook gewoon de ontwikkeling zijn he? Kindjes zien rond die leeftijd voor het eerst hun handjes en de speelkselklieren gaan dan aan de werking. IK heb er bij m`n oudste 5 maanden op gewacht eer ze eindelijk eens echt doorkwamen na 'de eerste tekenen'
die handjes ontdekken en speekselklieren was al een paar maanden geleden hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:15:38 #87
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63330490
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Sluit vaseline het huidje niet juist af van de lucht Ticootje? Dan kan het toch niet goed genezen? Geen ervaring mee hoor, dus ik zeg maar wat...
Waarschijnlijk wel. Maar het sluit ook de huid af van de ontlasting die de billen steeds aantast...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63330586
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef Lois het volgende:
Daktarin is toch miconazolzalf?
Ja hoor
Maar ik denk dat p_iglet wil zeggen dat Tico niet de orale zalf op de billen/schaamlipjes moet smeren
Variety is the spice of life
pi_63330736
ja psies, ticootje had een daktarinversie gekregen die bedoeld is voor orale toediening.
Die dus niet op billen enzo smeren.
daktarin heeft ook gewoon zalf, maar die is veel minder gangbaar. (althans de goedkope versie is veel gangbaarder dan de merkversie)
  Jubileum moderator woensdag 19 november 2008 @ 08:01:58 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63336585
Ow aha, bedankt voor de uitleg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63337667
huisarts gebeld, vanmiddag afspraak.
  woensdag 19 november 2008 @ 09:45:20 #92
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63338033
Twee grote witte bulten onderin dat minimondje geven toch wel aan dat het van haar tandjes komt en idd het sabbelen gebeurt hier al een poosje op knuistjes en alles wat per ongeluk in haar mondje komt.

Gistermiddag hingen de velletjes aan haar billen (dus met elke plasbeurt krijsen, huisarts gebeld en hoefde niet langs te komen maar wel wat gekregen) en met de LinZinc (oliezalf) en Miconazolnitraat van de huisarts is het vanmorgen helemaal ingedroogd. Wel nog knalrood maar het lijken een soort ingedroogd brandblaartjes met een bruine gloed nu waar het gisteren nog open was.

Volgens de Ha was ze ook erg jong maar het kan wel dus ik ben benieuwd in wat voor tijdsbestek ze echt doorkomen.

Llewella wat fijn dat het mee bleek te vallen. Zulke dingen heb je liever maar niet bij zo'n hummeltje...

Jen succes bij de dokter vanmiddag...
  woensdag 19 november 2008 @ 09:48:59 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63338102
Het prima hoor Mibos. Sasha had er ook 2 met drie maanden.
Alleen had hij er gelukkig niet zo veel last van qua kapotte billetjes. Nu nog niet eigenlijk. Wel rode vlekken, maar die zijn dan met 1-2 keertjes sudo ook weer weg.

De score bij ons is op dit moment 8 tanden en 2,5 kies. Rechts zijn ze boven en onder echt door nu, heel gek gezicht, die grote kiezen. Links zie ik de randjes nu door het tandvlees steken.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:09:42 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_63338561
Hier 1 tand en nog nooit kapotte billetjes gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63339399
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hopelijk blijft dat zo want kapotte billen zijn naar
Zo sneu als je het schoon aan het maken bent dat hij wat ineen kruipt omdat het zoveel pijn doet.
Hoe voorzichtig je ook bent.
Gelukkig waren ze vanochtend al minder rood
pi_63344843
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef Troel het volgende:
Hier 5 tanden en geen kapotte billen. Gelukkig.

Over een paar jaar kan Thomas dit zelf, maar voorlopig kan hij nog lekker met mij meeliften. Met een muts op, sjaal om, wantjes aan en een dikke jas zat hij te glunderen achter het windschermpje (op de foto's even niet hoor, want op de foto gaan is tegenwoordig een serieuze zaak)

Morgen nog even een helmpje kopen en dan zijn we helemaal het mannetje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63344911
thomas op de fiets.
pi_63344915
Heerlijk he dat fietsen!!
Ik vind het zo fijn maarten bij mij op de fiets.
Gisterochtend in de regen naar de winkel en ik genoot ervan maar hij ook. Aan de babbel en af en toe een schreeuw
  woensdag 19 november 2008 @ 14:19:14 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63345151
Thomas, grote jongen!
pi_63345289
aaahw wat leuk, thomas op de fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')