abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63401371
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef Grijs het volgende:
Ja, dat heeft Marlien ook. Eerst even huilen of mopperen als ze wakker wordt. Is vast geen ochtendmens .
Als ik Leander bij de eerste piep er uit pak is het pas écht drama trouwens Ik moet hem echt ff laten huilen voor ik hem pak, dat hij goed wakker is.
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:10:47 #202
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63407794
Guuzewuus hoe is het vannacht gegaan?
pi_63408828
Wat zijn die filmpjes toch zoooooooo ongelofelijk lief ... en duidelijk mama ja en Saar maar trappelen en zwaaien als ze "weggestopt" is

Wat een groot verschil tussen de kindjes soms. Ben was maandag bij de controle 60 cm en 5980g. Daarmee zit hij bij de 25 grootste kindjes. Hoofdomtrek weet ik niet meer, maar daar is hij bij de 3 grootste. Bij de geboorte had hij al een groot hoofd (37,5 cm). Ons dikkopje . Hij heeft geen prikjes gekregen, want het was de eerste keer in het nieuwe centrum en ze hadden niet genoeg tijd ingepland voor én de papiermolen én de prikjes . Nu mag papa met hem terug de 1ste december.

Verder vandaag ongeveer 2 uur lang de melkkorstjes van z'n hoofdje zitten schrapen. Ik zat eerst in het duister (omdat hij op mijn schoot lag te slapen), maar toen ik in het licht kwam, zag ik dat ik de meeste korstje niet eens meehad. Vandaar dat het zo lang duurde. Nu ziet het er wel veeeeeeeeel beter uit .

Ik krijg meestal een stralende lach als ik Ben uit bed ga halen. Mij n man krijgt een gefronste wie-is-dat-ook-al-weer-blik .
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:27:10 #204
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63410956
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:10 schreef Mibos2 het volgende:
Guuzewuus hoe is het vannacht gegaan?
Wat lief . Ze was om 2000uur echt totalloss, dus naar bedje. 0:30uur wakker, half flesje (120 ml melk) en toen weer verder slapen, 5:15 uur, twee minuten wakker, 5:40uur, echt wakker . (is al beter dan 4:00uur toch )
pi_63423323
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Als ik Leander bij de eerste piep er uit pak is het pas écht drama trouwens Ik moet hem echt ff laten huilen voor ik hem pak, dat hij goed wakker is.
Bij Amber verschilt het; afentoe dan wordt ze niet zo vrolijk wakker en dan wil ze snel de borst anders blijft ze brullen. Dan kan het echt niet snel genoeg gaan en moet ik het gedeeltelijk kolven van haar drinkborst ook voortijdig staken. Heeft dan denk ook voornamelijk met honger te maken omdat ze toch hele nachten doorhaalt; of misschien wel een nare droom (de borst die geen melk meer geeft ofzow? wat zullen babies dromen?).
Maar meestal wordt ze gewoon rustig wakker; dan gaat het licht aan, wrijft ze in d'r oogjes/handen voor de ogen zo van heej mam; dat is veelste veel licht! En ze is dan erg bevattelijk voor veel lachen; mijn vriend gaat dan vaak ook even bij haar bedje staan om even zijn hart op te halen en te genieten van die lachjes zodat ie vrolijk naar zijn werk kan Ook m'n stiefmoeder geniet daarvan als ze haar sochtends uit bed haalt als ze daar is.

We zijn nu veel bij opa & oma met de verbouwing; en van de week heeft ze haar oom nog even flink laten genieten; ze zat op de bank (niet zelf, maar op d'r knietjes tegen de rugleuning aan geleund met lichte ondersteuning van mij om niet om te vallen), en m'n stiefbroer ging kiekeboe doe van achter de bank vandaan, en dat was heel hard schateren' iets wat m'n stiefbroer nog niet had gehoord; dus die genoot op en top!

En ik heb gisteravond weer even extra genoten; ze lag te drinken, bijna slapen, en toen ineens weer klaarwakker; ze gleed van m'n buik af (ze laat zich nu steeds van je schoot afglijden etc) en zat op d'r knietjes, hangend over mij heen, en bleef zo zelf zitten, en lekker tuttelen, wijs rondkijken, ze wordt echt al een meisje Zo lief
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 22 november 2008 @ 14:40:12 #206
223453 Guuzewuus
pi_63428817
Had gisteren een soort evaluatiegesprekje op het kdv en ik kreeg een lijst voor ogen met allerlei stapjes in de ontwikkeling en dan aangegeven hoe ver Stella was, zeg maar. Snap je hem nog?

In ieder geval, ze hebben echt met een gekleurde bril naar haar gekeken, want ze hebben allemaal dingen aangerkuist die ze helemaal nog niet kan . Volgens hen kan ze bijvoorbeeld al zitten, nou dat heb ik haar nog niet zien doen . Maar ja, het ligt nu wel vast, in een officieel document .
pi_63429014
Huu guuzewuus wat typisch? Vullen ze zomaar wat in ofzo?

Leander heeft vannacht in zijn eigen wieg geslapen Om 11:45 er in gelegd, om 4:00 en 5:00 speentje er in geduwd (dat moest ook al toen hij nog bij ons lag en ik word er niet eens wakker van ) om 5:45 drinken
(5:45 deed hij ook al een paar dagen)
Daarna nog even bij ons in bed geslapen tot het tijd was om op te staan
pi_63429061
wat heerlijk freecell. Het komt allemaal echt wel goed. Als ze het huis uit gaan slapen ze echt niet meer tussenin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:09:17 #209
223453 Guuzewuus
pi_63429296
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:50 schreef freecell het volgende:
Huu guuzewuus wat typisch? Vullen ze zomaar wat in ofzo?

Nou dat denk ik niet, maar omdat ze al flink kruipt en zelf overal aan gaat staan enzo, zijn ze er denk ik min of meer vanuit gegaan dat ze al zit. Maar dat is dus helemaal niet zo .

En wat goed van jullie knappe menneke dat ie zo fijn in zijn eigen bedje slaapt . Ik heb wel eens gehoord dat babies met een maand of drie behoefte krijgen aan ee eigen slaapplekje, of zoiets? Zou dat het zijn?
pi_63429462
Guuzewuus: dat verklaart het wel idd meestal kunnen ze eerst zitten toch?
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Guuzewuus het volgende:

En wat goed van jullie knappe menneke dat ie zo fijn in zijn eigen bedje slaapt . Ik heb wel eens gehoord dat babies met een maand of drie behoefte krijgen aan ee eigen slaapplekje, of zoiets? Zou dat het zijn?
Ik heb het idee van wel, want 2 weken geleden wilde hij overdag opeens wel gaan slapen in een bedje en sinds deze week trappelt, draait en woelt hij veel meer bij ons in bed. TARA zei toen: volgens mij wil hij 's nachts gewoon ook in zijn eigen bedje! Daar woelt hij nooit zo! En zowaar
Dus ik kon gewoon omdraaien vannacht
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:26:00 #211
223453 Guuzewuus
pi_63429622
Oh wat heerlijk voor je Freecell. . En zo is het telkens weer een stap vooruit hè . (en heel soms ook stapjes achteruit, want Stella heeft wel eens doorgesapen tot 7.00uur )
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:29:50 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63429694
Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Leander in zijn eigen bedje!

Guuzewuus, wel grappig om dat lijstje te bewaren en eens te vergelijken met jouw eigen bevindingen.

Vannacht heeft Sasha voor het eerst eigenlijk echt bij ons in bed geslapen. Ja, wel eens voor een uurtje om een uur of half 6 en dan verder zeg maar, maar nu werd hij om kwart voor 3 wakker (had gisterenavond al 39gr koorts) en toen hebben we hem gepakt en lekker bij ons gelegd. Om 5 uur werd hij nog even wakker van papa die omdraaide, maar verder hebben we heerlijk tot half 8 geslapen. Althans, Sasha en ik dan. Papa heeft er wat meer last van gehad!
pi_63429765
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wat heerlijk voor je Freecell. . En zo is het telkens weer een stap vooruit hè . (en heel soms ook stapjes achteruit, want Stella heeft wel eens doorgesapen tot 7.00uur )
Leander heeft 2 weken doorgeslapen tot 7:00 of 7:30 en nu is het elke ochtend 5:45
Je went er echt aan hè? Dat het vroeg is! De eerste maand dacht ik dat ik er nog eens dood aan ging
pi_63430940
Arme Sasha, met z'n koorts. Hij zal er wel van genoten hebben dan zo bij mama en papa in bed .

Leander doet dat goed!
Ben heeft ook een paar dagen 6-7 uur geslapen en dan weer een nacht of 2-3 maar 4-5 uur, dat pikte wel! Nu vannacht weer 7 uur. Mag ie blijven doen .
Daarna gaat ie trouwens weer voor 'n uur of 3 in bed. Als ik tijd heb, kan ik dus ook nog even mee "uitslapen".
pi_63431667
Fijn dat Leander nu z`n eigen plekje heeft `s nachts..het slaapt toch iets rustiger voor jezelf
Sasha ziek, beterschap vent!
Kim hoe is het nu met de pokkeltjes van Lilah?

Bep heeft 5 tanden trouwens, zag ik vanmiddag ineens Geen wonder dat ze weer zo aan het kwijlen was
Saartje
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:25:29 #216
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63433313
Niet zo goed . Er komen steeds meer plekken bij, ze zitten nu ook al op haar voetzolen en handjes. Verder wil ze niet echt meer slapen, afgezien van hier en daar wat uurtjes tussendoor. We hebben haar vandaag in bad gedaan met een washandje met havermout, dus ik ben benieuwd of er morgen plekjes opgedroogd zijn. Het is erg zielig iig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63433666
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef k_i_m het volgende:
Niet zo goed . Er komen steeds meer plekken bij, ze zitten nu ook al op haar voetzolen en handjes. Verder wil ze niet echt meer slapen, afgezien van hier en daar wat uurtjes tussendoor. We hebben haar vandaag in bad gedaan met een washandje met havermout, dus ik ben benieuwd of er morgen plekjes opgedroogd zijn. Het is erg zielig iig .
aw, wat sneu
succes er mee joh!
pi_63433898
Aaaw succes ermee en sterkte k_i_m. Ik hoop dat het morgen beter gaat!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63435225
Hoe is het eigenlijk met Devilschase? Die heb ik al een poosje niet zien posten..
pi_63435392
Zielig ja morgen nog een dag doorworstelen, daarna heb je het ergste weer achter de rug
Saartje
pi_63435411
devischase zal het wel druk hebben met haar ventje Als je het echt wil weten moet je het even aan Skaai vragen, die weet dat vast wel
Saartje
pi_63437562
ach kim geef lilah maar een dikke knuf van mij. Wat zielig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63437778
Kom hier ook maar even showen wat mijn zoon sinds vandaag kan

zaterdag 22 november 2008 @ 21:32:21 #224
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63437898
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zielig ja morgen nog een dag doorworstelen, daarna heb je het ergste weer achter de rug
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 november 2008 @ 21:37:05 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63438004
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
hier staat de bijsluiter van Nestosyl Kim
en anders hier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')