quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef freecell het volgende:[..]
Als ik Leander bij de eerste piep er uit pak is het pas écht drama trouwens

Ik moet hem echt ff laten huilen voor ik hem pak, dat hij goed wakker is.
Bij Amber verschilt het; afentoe dan wordt ze niet zo vrolijk wakker en dan wil ze snel de borst anders blijft ze brullen. Dan kan het echt niet snel genoeg gaan en moet ik het gedeeltelijk kolven van haar drinkborst ook voortijdig staken. Heeft dan denk ook voornamelijk met honger te maken omdat ze toch hele nachten doorhaalt; of misschien wel een nare droom (de borst die geen melk meer geeft ofzow? wat zullen babies dromen?).
Maar meestal wordt ze gewoon rustig wakker; dan gaat het licht aan, wrijft ze in d'r oogjes/handen voor de ogen zo van heej mam; dat is veelste veel licht! En ze is dan erg bevattelijk voor veel lachen; mijn vriend gaat dan vaak ook even bij haar bedje staan om even zijn hart op te halen en te genieten van die lachjes zodat ie vrolijk naar zijn werk kan

Ook m'n stiefmoeder geniet daarvan als ze haar sochtends uit bed haalt als ze daar is.
We zijn nu veel bij opa & oma met de verbouwing; en van de week heeft ze haar oom nog even flink laten genieten; ze zat op de bank (niet zelf, maar op d'r knietjes tegen de rugleuning aan geleund met lichte ondersteuning van mij om niet om te vallen), en m'n stiefbroer ging kiekeboe doe van achter de bank vandaan, en dat was heel hard schateren' iets wat m'n stiefbroer nog niet had gehoord; dus die genoot op en top!
En ik heb gisteravond weer even extra genoten; ze lag te drinken, bijna slapen, en toen ineens weer klaarwakker; ze gleed van m'n buik af (ze laat zich nu steeds van je schoot afglijden etc) en zat op d'r knietjes, hangend over mij heen, en bleef zo zelf zitten, en lekker tuttelen, wijs rondkijken, ze wordt echt al een meisje

Zo lief
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae