Whehe, das wel meteen een stuk groter danquote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Kaarr het volgende:
Freecell fijn dat alles binnen de curve valt.
Sten is ook weer geweest en bij hem valt alles binnen de curve maar dan helemaal bovenin.
63 cm en 6,7 kilo
En net als de vorige keer heeft hij maar even gehuild om de prikjes. Ik ben trots op mijn bikkel
Wat een verschil he!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe, das wel meteen een stuk groter dan
Wel tof dat het allemaal goed was!
En wat doen ze eigenlijk met de hoofdomtrek? (behalve bij Leander steeds roepen dat het prima is)Bij Leander nu 40 CM geloof ik, maar er zijn geen groeicurven voor in het groeiboekje oid?
Gefeliciteerd, maar weet je het zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef wobble het volgende:
IK WAS EERST OOK EEN BABY MAAR NU NIET MEER!!!!!!!1111111111
Ah kijkquote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef p_iglet het volgende:
er is in de computer op het CB wel een curve voor hoofdomtrek.
Achterblijven van de hoofdomtrek kan duiden op te snel sluiten van de fontanel en schedelnaden, ondervoeding of andere zeldzame aandoeningen.Te snel groeien van de hoofdomtrek kan wijzen op een waterhoofd, problemen met de vochtafvoer vanuit de hersenen.
Ook blijkt uit onderzoek dat de hoofdomtrek van kinderen met autisme het 1ste jaar sneller stijgt dan bij kinderen zonder autisme, maar hier wordt in de praktijk nog niets meer gedaan geloof ik.
Whehequote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Wat een verschil he!
Sten was met 6 weken 5 kilo en 59 cm.
Beter dan een te groot hoofdquote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Ticootje het volgende:
qua hoofd zit jen flink onder de gemiddelde lijntjes. Ze heeft gewoon een klein hoofd.
Leuk is dat hè? Soms slinger je als een idioot met de cosi en pitten ze gewoon door, soms sluip je op je tenen de slaapkamer binnen en worden ze wakkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik zette de maxicosi gewoon in de winkelwagen, dan werd Jen ook niet wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |