abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63382879
Maneki wat een superschattig vrolijk moppie heb je daar
pi_63383543
Saartje!
pi_63384025
Tearsong, absoluut een mama!

Maneki, wat super grappig
pi_63384380
Ow trouwens gisteren op het CB geweest:

Leander, 3 maanden....
5 KG
59 CM
Beide helemaal binnen de curve
Verder alles goed, was idd zesde ziekte geweest (en ik heb dus inderdaad ook wéér 6e ziekte gehad ) en hij was erg sterk in zijn beentjes en rug enzo.

En prikjes gehad, maar de CB arts kon zo goed prikken dat hij bij de eerste lief naar mij lag te lachen en hem niet eens voelde De tweede voelde hij wel, maar was ook geen drama, nog geen minuut gehuild Ik wil die man vaker als CB arts! (was invaller)
pi_63384619
Freecell fijn dat alles binnen de curve valt.
Sten is ook weer geweest en bij hem valt alles binnen de curve maar dan helemaal bovenin.
63 cm en 6,7 kilo
En net als de vorige keer heeft hij maar even gehuild om de prikjes. Ik ben trots op mijn bikkel
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63385192
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Kaarr het volgende:
Freecell fijn dat alles binnen de curve valt.
Sten is ook weer geweest en bij hem valt alles binnen de curve maar dan helemaal bovenin.
63 cm en 6,7 kilo
En net als de vorige keer heeft hij maar even gehuild om de prikjes. Ik ben trots op mijn bikkel
Whehe, das wel meteen een stuk groter dan
Wel tof dat het allemaal goed was!

En wat doen ze eigenlijk met de hoofdomtrek? (behalve bij Leander steeds roepen dat het prima is) Bij Leander nu 40 CM geloof ik, maar er zijn geen groeicurven voor in het groeiboekje oid?
  donderdag 20 november 2008 @ 21:07:14 #182
232232 wobble
wobblewobble
pi_63385248
IK WAS EERST OOK EEN BABY MAAR NU NIET MEER!!!!!!!1111111111
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
pi_63385336
er is in de computer op het CB wel een curve voor hoofdomtrek.
Achterblijven van de hoofdomtrek kan duiden op te snel sluiten van de fontanel en schedelnaden, ondervoeding of andere zeldzame aandoeningen.Te snel groeien van de hoofdomtrek kan wijzen op een waterhoofd, problemen met de vochtafvoer vanuit de hersenen.
Ook blijkt uit onderzoek dat de hoofdomtrek van kinderen met autisme het 1ste jaar sneller stijgt dan bij kinderen zonder autisme, maar hier wordt in de praktijk nog niets meer gedaan geloof ik.
pi_63385580
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Whehe, das wel meteen een stuk groter dan
Wel tof dat het allemaal goed was!

En wat doen ze eigenlijk met de hoofdomtrek? (behalve bij Leander steeds roepen dat het prima is) Bij Leander nu 40 CM geloof ik, maar er zijn geen groeicurven voor in het groeiboekje oid?
Wat een verschil he!
Sten was met 6 weken 5 kilo en 59 cm.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63385646
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef wobble het volgende:
IK WAS EERST OOK EEN BABY MAAR NU NIET MEER!!!!!!!1111111111
Gefeliciteerd, maar weet je het zeker?
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef p_iglet het volgende:
er is in de computer op het CB wel een curve voor hoofdomtrek.
Achterblijven van de hoofdomtrek kan duiden op te snel sluiten van de fontanel en schedelnaden, ondervoeding of andere zeldzame aandoeningen.Te snel groeien van de hoofdomtrek kan wijzen op een waterhoofd, problemen met de vochtafvoer vanuit de hersenen.
Ook blijkt uit onderzoek dat de hoofdomtrek van kinderen met autisme het 1ste jaar sneller stijgt dan bij kinderen zonder autisme, maar hier wordt in de praktijk nog niets meer gedaan geloof ik.
Ah kijk
pi_63385732
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Wat een verschil he!
Sten was met 6 weken 5 kilo en 59 cm.
Whehe
Leandertje groeit nu ongeveer uit zijn laatste maat 50 kleertjes en past nèt luiers nummer 2
Maar hij kan wel staan
pi_63385860
qua hoofd zit jen flink onder de gemiddelde lijntjes. Ze heeft gewoon een klein hoofd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63386152
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Ticootje het volgende:
qua hoofd zit jen flink onder de gemiddelde lijntjes. Ze heeft gewoon een klein hoofd.
Beter dan een te groot hoofd
Qua looks dan in ieder geval!

Leander heeft een heel groot achterhoofd en heel lang. Als je het van boven bekijkt is het echt zo: 0 één van mijn oppaskindjes heeft meer: O en de andere hangt er tussenin!
pi_63386776
Koen heeft een plat achterhoofd, ziet er best wel raar uit. Maar volgens mij komt het doordat ze zoveel liggen Laatste omtrek was 44 cm
Ik vind het zo stom van mezelf dat ik een hoop vergelijk met Sander, en ik had me zo voorgenomen dat niet te doen. Niet ieder kind is het zelfde.
Koen zit trouwens buiten de lijntjes ....:D
In januari weer terug komen maar ik denk dat ik begin december nog een keer naar het inloopspreekuur ga.
pi_63388809
Slapen jullie babytjes ook zoveel?
Lotte slaapt soms zo ontzettend veel, dat ik soms amper met haar weg kom van huis
Vaak slaapt ze 2-3 uur achter elkaar, zeker 's ochtends, maar 's middags nu ook.
Als ze een uurtje/anderhalf uur wakker is, is ze vaak alweer moe. Soms is ze ook wel langer wakker (als we even weg zijn), maar als ze langer dan 2,5 uur wakker is, is ze eigenlijk alweer over de slaap heen en wordt het brullen in bed..
Als ik even weg wil (boodschappen o.i.d.) kan ik dat het beste einde van de middag doen, dan is ze nog het beste te pas.
Hoe doen jullie dat met de kleintjes?
pi_63389040
mrien, kun je lotte niet in de draagdoek meenemen, dan kan ze in de draagdoek slapen en kun jij doen wat je wilt.
pi_63389345
Zo handig ben ik er nog niet echt mee, misschien dat dat straks beter gaat inderdaad
Plus dat we toch vaak met de auto moeten (supermarkt is wel te lopen, maar stad niet), dus dan moet ze weer in en uit de maxi cosi
Vind het op zich niet erg dat ze zoveel slaapt hoor, maar je wereldje wordt wel wat klein zo
  donderdag 20 november 2008 @ 23:26:05 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63390681
lovelylady, hou je het achterhoofd van Koen wel goed in de gaten?
Nu zo net na de verhalen van k_i_m kan ik het toch niet laten om het even te zeggen.
pi_63396694
Hier een dametje die juist erg veel wakker is tegenwoordig, die slaapt dan de hele week steeds maximaal een uurtje of 2 overdag en dan haalt ze meestal 1 dag per week de schade in whehe

Maar toen ze wel nog zo veel sliep zette ik dr gewoon in de maxicosi (die kan op de kinderwagen), beertje erbij en dan sliep ze daar gewoon in. Kan die van jou niet op de kinderwagen? evt met adapters?
pi_63398452
Hier inderdaad aan de hobbel met de draagdoek of met de wandelwagen.
Alleen 's avonds blijf ik meestal wel thuis.
Overdag ben ik trouwens ook wel vaak thuis, maar dat is meer omdat ik 2 dagen een oppas-uk van 6 maanden heb en 2 dagen een oppas-uk van 10 maanden. En soms allebei tegelijk. Dan kom je echt de deur niet meer uit
pi_63399037
Ik zette de maxicosi gewoon in de winkelwagen, dan werd Jen ook niet wakker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63400066
Ja die past wel op de het onderstel van de wandelwagen ja
Geloof dat ik gisteren even een dip dagje had, kon het allemaal even niet zo goed meer overzien..
Jullie antwoord is ook gewoon logisch..
pi_63400164
ff snel een berichtje hier; geen bloed mee in de onlasting gelukkig; en wat heb ik toch een brave baby!

Momenteel geen keuken, badkamer, wc, internet, warm water, vaste telefoon etc meer. Dus het is een beetje camperen in huis en overleven, overdag 'ontvluchten' we het huis omdat er dan ook veel herrie is.
Amber heeft afentoe wel last van de herrie, maar als het geboor niet te zwaar is kan ze er ook doorheen slapen.
Maar zodra ze mama maar heeft is alles goed

Gisteren is ze met me in het grote bad met me bij opa & oma geweest en dat was natuurlijk wel heel leuk; proberen het schuim te pakken en opeten

En weer is ze dus weer voorbeeldig, ik vind het knap van d'r! Want het is thuis natuurlijk nu wel erg hectisch!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63400287
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik zette de maxicosi gewoon in de winkelwagen, dan werd Jen ook niet wakker.
Leuk is dat hè? Soms slinger je als een idioot met de cosi en pitten ze gewoon door, soms sluip je op je tenen de slaapkamer binnen en worden ze wakker

Leander moet trouwens altijd even bijkomen als hij wakker wordt. ZIjn er meer beebs die dat hebben? Hij is echt even overstuur als hij wakker wordt en je moet hem echt even bewust blij maken voor hij weer een beetje mens wordt. Ochtendhumeurtje
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:22:39 #200
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63401132
Ja, dat heeft Marlien ook. Eerst even huilen of mopperen als ze wakker wordt. Is vast geen ochtendmens .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')