Nathan! Goed zeg!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kom hier ook maar even showen wat mijn zoon sinds vandaag kan
Nestosyl zou ik niet doen, dat is meer iets voor muggenbeten enzo. Heb je het waterpokkentopic al gevonden? Daar staan wel veel tips inquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
k_i_m, ik kreeg van Chacama de tip om Bepanthen spray te gebruiken (die tegen verbranding en lichte brandwonden), dat schijnt heel goed te verkoelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond ineens nog wat in mijn medicijnkastje; Nestosyl zalf. Ik heb me rot gezocht naar de bijsluiter, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik wéét dat Nestosyl heel goed kan helpen, maar mag ik dat al gebruiken?
Nouja, het is wel jeukstillend en uitdrogend, vandaar mijn aha-moment. Waterpokkentopic nog niet gevonden, wist niet eens dat dat bestondquote:Op zondag 23 november 2008 00:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nestosyl zou ik niet doen, dat is meer iets voor muggenbeten enzo. Heb je het waterpokkentopic al gevonden? Daar staan wel veel tips in
Nathan wat goed jochie!
Ik mis even het verband tussen een mogelijk tandje en een haar om haar teentjes of lees ik iets niet goedquote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef simmu het volgende:
we zijn de hele verhuizing goed genoeg doorgekomen en er is een tandje op komst denk ik. er zitten zowel links als rechts een klein bobbeltje, ze kwijlt enorm en pakt steeds haar hoofdje. en gister zat er ook al een haar om twee teentjes gewikkeld, heel strak!
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado. maar het zat zo strak dat het afknelde, dus dat sneed er helemaal in zonder dat je er goed bijkon. ik kon een stukje loswikkelen en toen konden we de rest met olie losweken en lospulken. dit alles onder luid gekrijs en gespartel uiteraard.... maar het moest.quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ik mis even het verband tussen een mogelijk tandje en een haar om haar teentjes of lees ik iets niet goed
Dat is vanaf 23.00.quote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Simmu dat jullie op je plekje zitten en dat alles goed is gegaan.
BE, jij raadt dus aan dat ik wel om 3 uur de wekker zet? Of snap ik je post niet helemaal? Je schrijft dat Sasha om half zeven wakker wordt maar dat is dan toch vanaf de vorige avond. Daar zou ik dus voor tekenen.
Pest met die wekker om 3 uur is dat ik dan dus 'mis' wanneer ze wel gaat doorslapen, kom ik misschien nog maandenlang elke nacht eruit terwijl ze anders misschien inmiddels gewoon zou doorslapen.
Hahaquote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef simmu het volgende:
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado.
(Water)pokken-topic deel 3quote:Op zondag 23 november 2008 14:15 schreef k_i_m het volgende:
Waterpokkentopic nog niet gevonden, wist niet eens dat dat bestond.
Auwe! Knap ook trouwens.quote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, geen verband, die haar was gewoon extra kado. maar het zat zo strak dat het afknelde, dus dat sneed er helemaal in zonder dat je er goed bijkon. ik kon een stukje loswikkelen en toen konden we de rest met olie losweken en lospulken. dit alles onder luid gekrijs en gespartel uiteraard.... maar het moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |