Als Marlien op schoot zit, blijft ze niet zo mooi recht zitten, zal inderdaad wel aan de kinderstoel liggen. Ik wilde haar eigenlijk in onze normale kinderstoel zetten met een verkleiner erin, maar die kinderstoel hebben we uitgeleend. Deze hadden we ook nog liggen en daar kan ze prima in zitten, dus laten we het maar even zo

.
Ze eet daar trouwens courgette. Ze vindt het lekkerder dan banaan, lijkt wel. Wel grappig om te zien hoe ze eraan sabbelt. Bij de andere kinderen zijn we begonnen met fijngemaakt spul, wel leuk om te zien dat het ook op deze manier kan. Hoewel ik denk dat we nog wel een keertje overgaan op prakjes, want ik vind het een behoorlijke smeerboel. En dan valt courgette wel mee, maar ik kan haar natuurlijk niet alleen courgette te eten geven

. Als we haar trouwens wat van een lepeltje geven begint ze eerder te kokhalzen dan wanneer ze zelf een stuk mag vasthouden en eraf sabbelen, daar waren we wel verbaasd over.
Wat vervelend, al die verkouden kindjes. Marlien heeft er ook last van, hoewel het ergste geweest is, denk ik. Ze heeft 2 dagen koorts gehad, maar dat is alweer een paar dagen geleden. Ze hoest nog wel en is ook snotterig. Ik hoop dat het snel weer overgaat.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
-
[i]Rikkert Zuiderveld[/i]