Nouja, dit is de tweede keer dat het echt ernstig is, maar daar komt wel bij dat het zo vader, zo zoon isquote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor? (Ik vraag dat omdat Jennifer met een onderzoek meedoet naar nieuwe entingen, die zouden ook het aantal gevallen oorontstekingen reduceren. Jennifer gaat wel gewoon zwemmen met mij, is ook vaak verkouden, maar heeft nog niets gehad aan haar oren *afklopt)
Is daar dan niet iets voor te verzinnen zodat je al die ellende niet krijgt. Zijn buisjes daar niet voor?quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, dit is de tweede keer dat het echt ernstig is, maar daar komt wel bij dat het zo vader, zo zoon is
En Bert en zijn oren is een geschiedenis waar ik wel drie topics voor nodig zou hebben om dat allemaal te kunnen opschrijvenEr staat ons nog heel wat te wachten
Nouja, dat is wat zowel de verschillende huisartsen als de kinderarts en de kno-arts aangeven, dus misschien heeft Sasha wel meer van stinkie mee?quote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ook dat zegt helemaal niks. Ik was vroeger een absoluut oren-klantje en so far heeft Sasha nog nergens last van. Ondanks flink wat snot en zwemlessen etc.
Tomas en Yara hebben het nog nooit gehad, gelukkig. Ik heb zelf flink last gehad van m'n oren vroeger (1x in de 2 maanden was het weer raak en zat ik met een middenoorontsteking, verder van alles laten spoelen, leegzuigen, doorprikken maar het hielp niks...) dus ik ben heel blij dat Tomas en Yara nog niets hebben gehad.quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me nu dus af, hebben al veel kindjes oorontsteking gehad? En hoevaak komt dat voor? (Ik vraag dat omdat Jennifer met een onderzoek meedoet naar nieuwe entingen, die zouden ook het aantal gevallen oorontstekingen reduceren. Jennifer gaat wel gewoon zwemmen met mij, is ook vaak verkouden, maar heeft nog niets gehad aan haar oren *afklopt)
Ah, dat wist ik niet. Ik zat het alleen te lezen en ik dacht meteen aan Stella, vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef p_iglet het volgende:
dat zijn geen antibiotica die verwant zijn aan penicilline, dus kunnen zonder gevaar gebruikt worden bij penicilline/amoxicilline allergie
Ik kan het niet helemaal volgen, Ticootje. Maar ze is dus inderdaad allergisch voor amoxicilline en mag dat dus nooit meer hebben. Maar begrijp ik nou goed dat ik me dus geen zorgen hoef te maken bij vaccins en eventuele antibioticum?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef p_iglet het volgende:
dat zijn geen antibiotica die verwant zijn aan penicilline, dus kunnen zonder gevaar gebruikt worden bij penicilline/amoxicilline allergie
Leuk he die papa-kledingcombi'squote:Op woensdag 3 december 2008 07:51 schreef Llewella het volgende:
Alleen maandag had ze een pyamabroek met een net bloesje aan, dus gisterochtend maar zelf kleertjes klaargelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |