abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 14:51:54 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63566354
k_i_m, lees je hier mee? Ik las in het draagdoekentopic dat je vandaag het helmpje op hebt gehaald. Kom eens vertellen hoe het gegaan is in de tussentijd?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je al geweest was voor het meten enzo.
pi_63566772
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Bla_Bla_bla, maar in de ICT kun je vaak weer thuis werken, dat kunnen andere mensen weer niet.
(mijn vriend is systeembeheerder en kan rustig thuis werken als ie ziekjes is of voor wat voor reden dan ook)
Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.
Daarbij komt dat ik niet altijd bij eenzelfde opdrachtgever zit en wel bij de systemen moet komen, wat dus lang niet altijd vanuit elke locatie kan. jammer genoeg
pi_63566859
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Pas vanaf 2010 MISSCHIEN. dit is er nog niet door
pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist had
ticootje je laat me schrikken
pi_63566953
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.
Daarbij komt dat ik niet altijd bij eenzelfde opdrachtgever zit en wel bij de systemen moet komen, wat dus lang niet altijd vanuit elke locatie kan. jammer genoeg

Oh, dat is dan wel balen.. Dat je niet overal bij kan is al helemaal niet handig zeg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63567169
ja, dat is wel balen, ik zou echt blij zijn met de optie om thuis te kunnen werken, al is t maar 1 dag per weer, of alleen als de kleine ziek is...maargoed, mischien vind ik nog wel een bedrijf waar dat wel kan...ben hard op zoek in elk geval
pi_63567241
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist had
ticootje je laat me schrikken
Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63567266
Beterschap voor de zieke kindjes!

Wij hebben Lotte vandaag ook maar thuis gehouden, gisteren 3/4 keer gespuugd en vanmorgen voor ik wegging ook al 2x. Manlief is thuisgebleven bij haar en ik ben om 1 uur naar huis gegaan zodat hij nog even naar kantoor kon.
Wel lullig voor m'n collega, werk je maar 2 dagen en dan ga je 1 daarvan nog eerder weg ook, maar goed..die begreep het wel

De trap op en af doe ik hier ook zonder problemen, je krijgt er vanzelf handigheid in..
pi_63567292
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja, dat is wel balen, ik zou echt blij zijn met de optie om thuis te kunnen werken, al is t maar 1 dag per weer, of alleen als de kleine ziek is...maargoed, mischien vind ik nog wel een bedrijf waar dat wel kan...ben hard op zoek in elk geval
In welke regio zit je?
pi_63567317
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.
Succes dan

Je kan ook iemand in jou huis nemen, dan blijft Jennifer in haar vertrouwde omgeving.
Of je brengt haar naar de gastouder. Dan heb je meestal meer kindjes.
pi_63567370
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Succes dan

Je kan ook iemand in jou huis nemen, dan blijft Jennifer in haar vertrouwde omgeving.
Of je brengt haar naar de gastouder. Dan heb je meestal meer kindjes.
Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?
pi_63567588
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?
pi_63570674
Gastgezin heb ik ook voor gekeken, maar mijn vriend had toch liever dat ze naar het KDV ging. Lijkt me ook wel moeilijk met weten hoe je iemand kunt vertrrouwen enzo.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

In welke regio zit je?
limburg helaas niet echt de meest ideale regio
maargoed, heb mijn werkgebied ligt tussen maastricht en eindhoven. Verder uit de richting is gewoon geen doen.
pi_63570881
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gastgezin heb ik ook voor gekeken, maar mijn vriend had toch liever dat ze naar het KDV ging. Lijkt me ook wel moeilijk met weten hoe je iemand kunt vertrrouwen enzo.
[..]

limburg helaas niet echt de meest ideale regio
maargoed, heb mijn werkgebied ligt tussen maastricht en eindhoven. Verder uit de richting is gewoon geen doen.

Is Belgie voor jou dan ook niet te doen?
Wat doe je dan voor werk? Ik ken wel wat limburgers in die sector. Kan wel vragen of ze nog iemand nodig hebben. (doe anders een PM)
Mijn vriend rijdt elke dag naar Almere (vanaf Drachten) Das is ook echt wel een eind..
  donderdag 27 november 2008 @ 20:50:43 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63575875
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, lees je hier mee? Ik las in het draagdoekentopic dat je vandaag het helmpje op hebt gehaald. Kom eens vertellen hoe het gegaan is in de tussentijd?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je al geweest was voor het meten enzo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk even niet meer weet wat ik nu waar neerzet, het was nogal hectisch de afgelopen weken. Het kan best zijn dat ik dat niet verteld heb.

Het ging eigenlijk heel goed, ik had verwacht dat ze wel zou gaan huilen bij het opzetten maar dat deed ze helemaal niet. Ze moest drie keer passen voordat hij helemaal goed zat (dat passen ze ter plekke aan) en dat was allemaal geen probleem. Dus morgen gaat ie "voor het echt" op. Elke keer een uur, en dan een uur zonder. Dat moeten we in ongeveer anderhalve week opbouwen naar 23 uur per dag.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 27 november 2008 @ 20:57:05 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63576071
Jeetje, wat is het dan vlot gegaan zeg!
Fijn dat het met passen iig een beetje meeviel, en hopelijk gaat het opbouwen en het verdere dragen ook goed.
En... hopelijk gaat het gewoon nog zijn werk doen ook!
  donderdag 27 november 2008 @ 21:02:36 #141
14746 k_i_m
pi_63576261
Daar ben ik van overtuigd hoor, ik heb bijna alleen maar succesverhalen gelezen. Er zijn zoveel mensen met hetzelfde verhaal met een CB wat elke keer maar doet alsof het niks is, en die achteraf zó verschrikkelijk blij zijn dat ze het tóch hebben doorgezet en dat hun kind weer een prachtig rond koppie heeft .
In my life
Why do I smile
pi_63576656
Fijn dat het wennen zo goed ging kim en nu is ze nog jong en krijgt ze er relatief weinig van mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63576713
kim plaats je wel een foto van Lilah met haar mooie helm?

Hier heeft Jen haar avondeten weer uitgespuugd. Lekker hoor.
pi_63578795
Gaat helemaal goedkomen kim! Gelukkig is ze nog jong genoeg dat verzetten weinig zin heeft, en later weet ze er toch ook niets meer van
Saartje
  donderdag 27 november 2008 @ 22:04:18 #145
14746 k_i_m
pi_63578896
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gaat helemaal goedkomen kim! Gelukkig is ze nog jong genoeg dat verzetten weinig zin heeft, en later weet ze er toch ook niets meer van
Heeft je zus het helmpje al opgehaald? Hoe gaat het daar??
In my life
Why do I smile
pi_63579189
Die heb ik al even niet meer gesproken, ik weet het niet. Zal eens zien of ik er achter kan komen
Saartje
pi_63585791
Nou, Amber moet toch nog terug voor een 2e heupecho? Dat had ik niet uit het verhaal begrepen? Ze zeiden; Amber is goedgekeurd en mag nu lekker gaan lopen als het papa en mama het goed vinden.
Niks gehoord over een 2e echo; maar kreeg gisteren wel een nieuwe uitnodiging door de brievenbus. Vanmiddag maar even bellen; want het is ook weer op een tijd dat ik op m'n werk zit.

Gisteren (veel te dure) foto's opgehaald Ja die gratis foto+fotoshoot bonnen in de prenetal doos is kassa voor de betreffende fotograaf
Van de 9 poses heb ik er 4 meegenomen.
Amber als beer tussen de beren, Amber met bloem, Amber met de kerstbeer, en een gezinsfoto.
Ik heb vriendlief gevraagd ze in te scannen op z'n werk, die heeft daar een betere scanner staan.

En Amber had weer een mazzeltje vannacht, lekker naast me geslapen, naja dat doet ze altijd al, maar dan in d'r eigen bed. Nu lag ze tegen me aan, ze werd gisteravond weer wakker en wilde weer drinken. En vannacht heeft ze zelf nog meerdere malen de borst gevonden *klok* daar lag ze dan weer te drinken
Van mij mag ze, vooral de rechterborst goed legen, want die is nog steeds 'raar' (gevoelig plekje, ik denk toch een kliertje of melkkanaaltje).

En Ticootje; die bananendoos is erg schattig!!

Traplopen: Ik heb een kleine trapfobie (ik denk omdat ik als klein kind m'n moeder heb zien donderen van bovenaf de trap, en ook ik ben een keer met baby van de trap gegleden, toen was ik 12 en liep ik met m'n nichtje op de arm); en juist met draagdoek ben ik voorzichtiger omdat ik dan weinig voor me zie, maar op de arm heb ik weinig problemen mee, zelfs niet met tassen er nog bij, en ook niet nu de trap afgedekt is met matten voor de bouwlui. Als ik me maar ergens kan vasthouden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:55:01 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63586531
Ik ben benieuwd naar die foto's Llewella!

Sasha kwam gisteren zo moe thuis van de creche dat hij om 6 uur naar bed gegaan is, om 12 uur heb ik hem nog een fles gegeven (ik heb hem wakker gemaakt) en om 7 uur vanmorgen werd hij pas weer wakker! Slaapkoppie.

En nu is hij heerlijk hierboven aan het scharrelen. Kwam net heel stoer de fles shampoo brengen die hij in de badkamer gevonden had.
pi_63586787
Wat lief

Ben ook benieuwd naar de foto's Llewella! Ik was pas ook voor de bijl gegaan bij de foto's maken bij de AH..wacht alleen nog steeds op de foto's

Ik vind het zo zielig dat Lotte ziek is
Ik denk dat ik liever heb dat ik hardstikke ziek ben dan dat zij de hele tijd loopt de spugen en te hoesten
Luiers zijn gelukkig nog goed, blijkbaar blijft toch het merendeel van de voedingen erin.
Vanmorgen leek het al beter te gaan, maar een heel klein beetje gespuugd t.o.v. gisteren
Nu nog beter drinken, dat zou ook schelen
pi_63586978
Het is ook sneu hoor, zo'n kleintje ziek! Ik ben ook liever zelf ziek dan Leandertje ziek, lijkt me heel normaal

Ik geloof dat we het slapen van Leander nu helemaal goed hebben Gisteren om 23:15 klaar met voeden, na wat gemopper lekker gaan slapen in eigen bed. Vanmorgen hoorde ik hem, automatisch speentje er in (ik kan er heel makkelijk bij), hij ging meteen weer slapen, kijk ik op de klok: kwart voor 7 Hij had best al mogen drinken
En toen werd hij om half 8 wakker

En net in de winkel in de draagdoek (ringsling) in slaap gevallen.. Toen ik thuis kwam heb ik hem zo met (redelijk dun) jasje en al in zijn bed laten glijden, alleen een lakentje over, klaar.
En hij ligt heerlijk te pitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')