Nou, Amber moet toch nog terug voor een 2e heupecho? Dat had ik niet uit het verhaal begrepen? Ze zeiden; Amber is goedgekeurd en mag nu lekker gaan lopen als het papa en mama het goed vinden.
Niks gehoord over een 2e echo; maar kreeg gisteren wel een nieuwe uitnodiging door de brievenbus. Vanmiddag maar even bellen; want het is ook weer op een tijd dat ik op m'n werk zit.
Gisteren (veel te dure) foto's opgehaald

Ja die gratis foto+fotoshoot bonnen in de prenetal doos is kassa voor de betreffende fotograaf

Van de 9 poses heb ik er 4 meegenomen.
Amber als beer tussen de beren, Amber met bloem, Amber met de kerstbeer, en een gezinsfoto.
Ik heb vriendlief gevraagd ze in te scannen op z'n werk, die heeft daar een betere scanner staan.
En Amber had weer een mazzeltje vannacht, lekker naast me geslapen, naja dat doet ze altijd al, maar dan in d'r eigen bed. Nu lag ze tegen me aan, ze werd gisteravond weer wakker en wilde weer drinken. En vannacht heeft ze zelf nog meerdere malen de borst gevonden *klok* daar lag ze dan weer te drinken

Van mij mag ze, vooral de rechterborst goed legen, want die is nog steeds 'raar' (gevoelig plekje, ik denk toch een kliertje of melkkanaaltje).
En Ticootje; die bananendoos is erg schattig!!

Traplopen: Ik heb een kleine trapfobie (ik denk omdat ik als klein kind m'n moeder heb zien donderen van bovenaf de trap, en ook ik ben een keer met baby van de trap gegleden, toen was ik 12 en liep ik met m'n nichtje op de arm); en juist met draagdoek ben ik voorzichtiger omdat ik dan weinig voor me zie, maar op de arm heb ik weinig problemen mee, zelfs niet met tassen er nog bij, en ook niet nu de trap afgedekt is met matten voor de bouwlui. Als ik me maar ergens kan vasthouden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae