abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63558007
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 november 2008 @ 09:46:18 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63558081
Maar wat is ziek dan?

Mss ben ik een kenau hoor, maar als ik zelf niet helemaal fit ben, maar geen koorts heb, ga ik ook gewoon naar mijn werk en zo werkt het bij mij, voor Sasha, ook eigenlijk wel.
Geen koorts is gewoon naar het kdv. Daar kan je ook hangen en zitten en spelen, net als thuis zeg maar.

Dus ik weet niet of ze koorts had of niet, maar als het niet zo is kan ik M. wel begrijpen.
En dat hij het prima vindt dat jij haar thuis houdt als jij thuis zou willen blijven snap ik ook wel. Een soort van 'van mij hoeft het niet, maar als jij het wil moet je het zelf weten'.
pi_63558241
Nee Jen heeft inderdaad geen koorts, maar is wel vreselijk aan het hoesten en ze is helemaal schor. Verder merk je gewoon dat ze zich niet lekker voelt.

Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor BE. Maar ik heb wel zoiets van als je je niet lekker voelt dan ben je gewoon liever thuis. Zeker als zo'n kleine wurm lekker de hele dag tegen mama of papa hangen.

Verder heb ik gister de dokter gebeld en er heerst wel een virus. Ze zei dat het belangrijk was dat Jen rust kreeg.
pi_63558397
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Saartje
pi_63558506
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ook hoor
Het enige wat ik heb is af en toe een kind extra in huis Best relaxed, ook met voeden enzo!
pi_63558598
Ja en ik baal dus af en toe flink dat ik gewoon moet werken... Ik had zo graag lekker thuis gezeten met Jen. Ik merk gewoon dat ik het steeds moeilijker vind.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:08:32 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63558699
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor. Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
pi_63558869
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor. Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreft
pi_63558940
ik heb dat ook hoor. Persoonlijk vind ik het allemaal lekker dat ik me niet in bochten hoef te wringen om oppas enz te regelen, of als ze ziek zijn.

overigens ben ik net zo als BE ik hou ze pas thuis als ze koorts hebben, of zich overduidlijk niet lekker voelen. Maar als ze gewoon vrolijk en lekker spelen zie ik geen reden om ze thuis te houden. Vaak voel je je beter als je lekker bezig bent.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 27 november 2008 @ 11:05:53 #100
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63560278
Ik heb genoten van 5,5 maand thuis (verlof plus zomervakantie), maar ik denk toch dat het voor mij het lekkerst is om wel iets te werken, 2,5 dag ofzo, misschien 3. Gewoon omdat ik het leuk vind met collegae enzo.

Maar dan wel een baan, waar ik gewoon weg kan, mocht het nodig zijn en dus minder dan de 3,5 dag die ik nu werk . Eens kijken of ik dat volgend jaar voor elkaar krijg, een halve dag minder
pi_63561880
Ik begrijp jou ook hoor Ticootje. Als je het gewoon verstandelijk bekijkt, is het wel ok dat jullie alletwee gaan werken en Jen even hoesterig naar het kdv gaat. Maarrrr ik kan me voorstellen dat het emotioneel even net iets anders. Lijkt dan even of je man jou n Jen en je gevoelens niet serieus neemt, toch?

Persoonlijk denk ik niet dat ik zelf graag altijd zou thuis zijn, maar ik denk dat echt fulltime werken me wel zwaar zal vallen, maar hier is er helaas geen andere optie. Ben hoeft wel geen 5 dagen bij de onthaalmoeder, 2 dagen in de week blijft hij lekker bij papa .
pi_63561979
Naja ik begrijp ook ticootjes kant en dr man dr kant
De gevoelsmatige kant is niet altijd hetzelfde als de logische kant he

Ik Ben ook blij dat ik t eerste half jr zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof heb opgenomen. Helaas moet ik straks vanaf januari weer gewoon 4 dagen gaan werken en gaat Dana 3 dgn naar t kdv. Helaas is het in de ICT vrijwel onmogenlijk minder dan 32 uur te werken.
pi_63562103
Ik heb de oplossing, ik ga gewoon de 20 miljoen winnen in de oudejaarsloterij. Hoef ik me nooit meer zorgen te maken over werken...
pi_63563192
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!! Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63563690
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Deirtje het volgende:
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!! Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
Welkom
Geboortedatum zou in ieder geval leuk zijn voor in de OP

Leander lijkt op ritme te zijn vandaag Het is aldoor 2 uur slapen, eten, 2 uur wakker.
Erg relaxed!
En hij is ook erg verkouden wat soms lastig is met inslapen (speen wil niet zo goed) en ook wat lastig met drinken af en toe.
Gelukkig vindt hij de otrivin-baby neusspray grappig, dus dat gebruik ik als het te erg wordt voor het voeden En met een tissue een beetje snot uit zijn neusje knijpen vindt hij ook lollig Best praktisch kind af en toe!

Vannacht heeft hij hierom wel weer bij ons in bed geslapen trouwens. Ten eerste was hij nog niet echt slaperig genoeg na de laatste voeding om relaxed in zijn eigen bed in slaap te vallen en ten tweede was hij zo snotterig dat ik hem steeds even moest troosten en aaien en helpen met de speen. Dan maar bij papa en mama in en dat ging wat beter
pi_63564035
Aileen is geboren op 25-09-2008

Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen! dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564154
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Deirtje het volgende:
Aileen is geboren op 25-09-2008

Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen! dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
oeh relaxed! Vanaf wanneer tot wanneer slaapt ze dan? En derde keer achter elkaar? Dik kans dat het dan wel doorzet
pi_63564350
zo, ik sleep nu seleentje van en naar boven en beneden in de draagdoek geen idee hoe andere mama's het doen, maar ik vindt het doodeng om haar op mijn arm heen en weer te sjouwen. de ochtendpap vind ze lekker en die blijft er ook prima in, al 2 dagen op rij, dus die mag ook blijven.

tis wennen hoor, die drie verdiepingen opeens
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63564400
Bla_Bla_bla, maar in de ICT kun je vaak weer thuis werken, dat kunnen andere mensen weer niet.
(mijn vriend is systeembeheerder en kan rustig thuis werken als ie ziekjes is of voor wat voor reden dan ook)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63564403
Gewoon op de arm Simmu. In het begin vond ik het doodeng een trap af met de kleine. Maar het is een kwestie van wennen.
pi_63564412
Ik sjouw Leander hier in het portiek gewoon op de arm de betonnen trap op
pi_63564415
Helaas is het niet de 3e keer achter elkaar.. Meestal gaat ze rond 21.30/22.00 slapen en komt ze tussen 3 en 5 voor een fles en dan slaapt ze door tot papa naar z'n werk gaat 8.00

Ze is deze week ook 2x om 1.00 wakker geworden (dus 2x snachts), erg vreemd ineens want ze komt altijd maar 1x in de nacht! Misschien komt het omdat ze zaterdag op zondag bij oma heeft geslapen (daar werd ze ook maar 1x wakker snachts)
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564419
Ik werk in de ICT, maar voor mij is het geen doen om thuis te werken hoor.
pi_63564541
tis een oud zeertje: was met broertje indertijd met broertje en al de trap afgedonderd. die mankeerde niks omdat ik hem voor me kon houden terwijl ik achteruit opmlaag vloog (met mijn arme hoofd kwam ik alle treden van de trap tegen). ik was toch aan het oefenen met de doek om lekker het bos in te kunnen als het weer beter wordt

thuiswerken klinkt leuk, maar ben je dan niet steeds afgekeid? ik kom nu ook nauwelijks toe aan dozen uitpakken, we doen het meeste toch 's avonds als selene slaapt en we allebei hier zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63564659
Ik draag haar ook gewoon in mn armen de trap op en af

Aan t einde van dit jaar/begin volgend jaar ga ik voor mijn vader werken. Ik ga dan vanuit thuis werken. Ik hoop dat het goed gaat, want opvang is veel te duur. Ik wil namelijk fulltime blijven werken en 10 dagdelen in de week is niet te betalen.
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564882
ik heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met de trap, moet zelfs bekennen dat ik af en toe met 2 kinderen zo de trap afloop. 1 kind op de ene heup, het andere op de andere heup. maar dat doe ik eigenlijk alleen als het niet anders kan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_63565021
Per volgend jaar wordt de opvang ook weer duurder.... We moeten zo jong mogelijk kindjes krijgen, maar wel blijven werken en het liefst geen gebruik maken van opvang. Moet ik Jen meenemen naar mn werk ofzo?
pi_63565238
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63565452
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.
pi_63565503
Ik heb geen trap Maar vroeger rende ik ook gewoon met kind in m`n armen de trap op of af. Verstand op 0 en dat ging eigenlijk altijd goed
Deirtje welkom hier
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')