Ik wilde dat het kon, maar ik ben deze week nog niet aan mijn werkzaamheden toegekomen. Maandag was ik vrij, dinsdag vergaderen, gister vrij omdat Jen ziek was en vrijdag is mijn vrije dag. Dus alleen vandaag kan ik dus wat doen. Er ligt genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:42 schreef freecell het volgende:
Maar als jij Jen wel ziek genoeg vindt, kan je dan niet beter zelf wél thuisblijven? Anders wordt zij er de dupe van dat jij principieel vindt dat hij ook op moet passen.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft weer rustig geslapen vannacht..van 22.00 tot 7. Ik ben helemaal high van de slaap ^_^
Jullie hebben er niks aan, maar ik ben oh zo blij dat ik niet werk als ik zo jullie verhalen lees over zieken zijn en wegbrengen en thuisblijven enzo..
Ik ben gewoon een vreselijke muts wat Jen betreftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap wel wat je zegt Ticootje, maar ik snap M. ook. Liever zo min mogelijk thuis blijven op dagen dat het niet strikt noodzakelijk is en het thuisblijven gebruiken voor de dagen dat het wel echt nodig is.
En echt, ze zijn daar op die creche niet gek hoor.Ze zullen haar vast wel extra vertroetelen, mss wat meer vasthouden ipv op de grond laten spelen etc. etc.
Welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Deirtje het volgende:
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!!Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
oeh relaxed! Vanaf wanneer tot wanneer slaapt ze dan? En derde keer achter elkaar? Dik kans dat het dan wel doorzetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Deirtje het volgende:
Aileen is geboren op 25-09-2008
Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen!dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |