abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63561880
Ik begrijp jou ook hoor Ticootje. Als je het gewoon verstandelijk bekijkt, is het wel ok dat jullie alletwee gaan werken en Jen even hoesterig naar het kdv gaat. Maarrrr ik kan me voorstellen dat het emotioneel even net iets anders. Lijkt dan even of je man jou n Jen en je gevoelens niet serieus neemt, toch?

Persoonlijk denk ik niet dat ik zelf graag altijd zou thuis zijn, maar ik denk dat echt fulltime werken me wel zwaar zal vallen, maar hier is er helaas geen andere optie. Ben hoeft wel geen 5 dagen bij de onthaalmoeder, 2 dagen in de week blijft hij lekker bij papa .
pi_63561979
Naja ik begrijp ook ticootjes kant en dr man dr kant
De gevoelsmatige kant is niet altijd hetzelfde als de logische kant he

Ik Ben ook blij dat ik t eerste half jr zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof heb opgenomen. Helaas moet ik straks vanaf januari weer gewoon 4 dagen gaan werken en gaat Dana 3 dgn naar t kdv. Helaas is het in de ICT vrijwel onmogenlijk minder dan 32 uur te werken.
pi_63562103
Ik heb de oplossing, ik ga gewoon de 20 miljoen winnen in de oudejaarsloterij. Hoef ik me nooit meer zorgen te maken over werken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63563192
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!! Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63563690
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:59 schreef Deirtje het volgende:
Hallo allemaal !
Ik kom mezelf en mijn dochtertje Aileen hier aanmelden!! Ik weet niet wat jullie allemaal willen weten, dus ipv een heel verhaal hier te typen ga ik jullie vragen beantwoorden!:D
Welkom
Geboortedatum zou in ieder geval leuk zijn voor in de OP

Leander lijkt op ritme te zijn vandaag Het is aldoor 2 uur slapen, eten, 2 uur wakker.
Erg relaxed!
En hij is ook erg verkouden wat soms lastig is met inslapen (speen wil niet zo goed) en ook wat lastig met drinken af en toe.
Gelukkig vindt hij de otrivin-baby neusspray grappig, dus dat gebruik ik als het te erg wordt voor het voeden En met een tissue een beetje snot uit zijn neusje knijpen vindt hij ook lollig Best praktisch kind af en toe!

Vannacht heeft hij hierom wel weer bij ons in bed geslapen trouwens. Ten eerste was hij nog niet echt slaperig genoeg na de laatste voeding om relaxed in zijn eigen bed in slaap te vallen en ten tweede was hij zo snotterig dat ik hem steeds even moest troosten en aaien en helpen met de speen. Dan maar bij papa en mama in en dat ging wat beter
pi_63564035
Aileen is geboren op 25-09-2008

Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen! dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564154
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Deirtje het volgende:
Aileen is geboren op 25-09-2008

Aileen heeft vannacht weer doorgeslapen! dit is de 3e keer dat ze het doet, hopelijk zet het door!
oeh relaxed! Vanaf wanneer tot wanneer slaapt ze dan? En derde keer achter elkaar? Dik kans dat het dan wel doorzet
pi_63564350
zo, ik sleep nu seleentje van en naar boven en beneden in de draagdoek geen idee hoe andere mama's het doen, maar ik vindt het doodeng om haar op mijn arm heen en weer te sjouwen. de ochtendpap vind ze lekker en die blijft er ook prima in, al 2 dagen op rij, dus die mag ook blijven.

tis wennen hoor, die drie verdiepingen opeens
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63564400
Bla_Bla_bla, maar in de ICT kun je vaak weer thuis werken, dat kunnen andere mensen weer niet.
(mijn vriend is systeembeheerder en kan rustig thuis werken als ie ziekjes is of voor wat voor reden dan ook)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63564403
Gewoon op de arm Simmu. In het begin vond ik het doodeng een trap af met de kleine. Maar het is een kwestie van wennen.
pi_63564412
Ik sjouw Leander hier in het portiek gewoon op de arm de betonnen trap op
pi_63564415
Helaas is het niet de 3e keer achter elkaar.. Meestal gaat ze rond 21.30/22.00 slapen en komt ze tussen 3 en 5 voor een fles en dan slaapt ze door tot papa naar z'n werk gaat 8.00

Ze is deze week ook 2x om 1.00 wakker geworden (dus 2x snachts), erg vreemd ineens want ze komt altijd maar 1x in de nacht! Misschien komt het omdat ze zaterdag op zondag bij oma heeft geslapen (daar werd ze ook maar 1x wakker snachts)
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564419
Ik werk in de ICT, maar voor mij is het geen doen om thuis te werken hoor.
pi_63564541
tis een oud zeertje: was met broertje indertijd met broertje en al de trap afgedonderd. die mankeerde niks omdat ik hem voor me kon houden terwijl ik achteruit opmlaag vloog (met mijn arme hoofd kwam ik alle treden van de trap tegen). ik was toch aan het oefenen met de doek om lekker het bos in te kunnen als het weer beter wordt

thuiswerken klinkt leuk, maar ben je dan niet steeds afgekeid? ik kom nu ook nauwelijks toe aan dozen uitpakken, we doen het meeste toch 's avonds als selene slaapt en we allebei hier zijn.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63564659
Ik draag haar ook gewoon in mn armen de trap op en af

Aan t einde van dit jaar/begin volgend jaar ga ik voor mijn vader werken. Ik ga dan vanuit thuis werken. Ik hoop dat het goed gaat, want opvang is veel te duur. Ik wil namelijk fulltime blijven werken en 10 dagdelen in de week is niet te betalen.
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_63564882
ik heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met de trap, moet zelfs bekennen dat ik af en toe met 2 kinderen zo de trap afloop. 1 kind op de ene heup, het andere op de andere heup. maar dat doe ik eigenlijk alleen als het niet anders kan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_63565021
Per volgend jaar wordt de opvang ook weer duurder.... We moeten zo jong mogelijk kindjes krijgen, maar wel blijven werken en het liefst geen gebruik maken van opvang. Moet ik Jen meenemen naar mn werk ofzo?
pi_63565238
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
pi_63565452
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Tico, al eens gedacht aan gastouderopvang?
Ja zeker, dat is volgend jaar helemaal onbetaalbaar.
pi_63565503
Ik heb geen trap Maar vroeger rende ik ook gewoon met kind in m`n armen de trap op of af. Verstand op 0 en dat ging eigenlijk altijd goed
Deirtje welkom hier
Saartje
pi_63565508
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo? je krijgt een mega deel terug via de belasting?
pi_63565698
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoezo? je krijgt een mega deel terug via de belasting?
Vanaf volgend jaar dus niet meer, ze hebben een max gesteld aan de uurprijs (2,61 dacht ik). Alleen over die prijs kun je dus een deel terugkrijgen. Dus je moet nog een flink deel zelf ophoesten.
pi_63565808
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Valt mee, er verandert voorlopig nog niet zo veel
In de draagdoek de trap af is eigenlijk linker Als je valt met beeb draai je automatisch de baby van het gevaar weg. Dat kan niet met een draagdoek.
pi_63565876
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vanaf volgend jaar dus niet meer, ze hebben een max gesteld aan de uurprijs (2,61 dacht ik). Alleen over die prijs kun je dus een deel terugkrijgen. Dus je moet nog een flink deel zelf ophoesten.
Pas vanaf 2010 MISSCHIEN. dit is er nog niet door
pi_63565943
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hm, dan ben ik ook benieuwd hoeveel ik er dan aan overhou... Dan zal er ook wel weer iets veranderen.
(ik ben gastouder)
  donderdag 27 november 2008 @ 14:51:54 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63566354
k_i_m, lees je hier mee? Ik las in het draagdoekentopic dat je vandaag het helmpje op hebt gehaald. Kom eens vertellen hoe het gegaan is in de tussentijd?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je al geweest was voor het meten enzo.
pi_63566772
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Bla_Bla_bla, maar in de ICT kun je vaak weer thuis werken, dat kunnen andere mensen weer niet.
(mijn vriend is systeembeheerder en kan rustig thuis werken als ie ziekjes is of voor wat voor reden dan ook)
Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.
Daarbij komt dat ik niet altijd bij eenzelfde opdrachtgever zit en wel bij de systemen moet komen, wat dus lang niet altijd vanuit elke locatie kan. jammer genoeg
pi_63566859
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Pas vanaf 2010 MISSCHIEN. dit is er nog niet door
pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist had
ticootje je laat me schrikken
pi_63566953
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Helaas is dat niet bij elk bedrijf mogenlijk/ gewenst.
Daarbij komt dat ik niet altijd bij eenzelfde opdrachtgever zit en wel bij de systemen moet komen, wat dus lang niet altijd vanuit elke locatie kan. jammer genoeg

Oh, dat is dan wel balen.. Dat je niet overal bij kan is al helemaal niet handig zeg!
pi_63567169
ja, dat is wel balen, ik zou echt blij zijn met de optie om thuis te kunnen werken, al is t maar 1 dag per weer, of alleen als de kleine ziek is...maargoed, mischien vind ik nog wel een bedrijf waar dat wel kan...ben hard op zoek in elk geval
pi_63567241
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

pff ow gelukkig, dacht al; dat ik weer wat gemist had
ticootje je laat me schrikken
Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.
pi_63567266
Beterschap voor de zieke kindjes!

Wij hebben Lotte vandaag ook maar thuis gehouden, gisteren 3/4 keer gespuugd en vanmorgen voor ik wegging ook al 2x. Manlief is thuisgebleven bij haar en ik ben om 1 uur naar huis gegaan zodat hij nog even naar kantoor kon.
Wel lullig voor m'n collega, werk je maar 2 dagen en dan ga je 1 daarvan nog eerder weg ook, maar goed..die begreep het wel

De trap op en af doe ik hier ook zonder problemen, je krijgt er vanzelf handigheid in..
pi_63567292
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja, dat is wel balen, ik zou echt blij zijn met de optie om thuis te kunnen werken, al is t maar 1 dag per weer, of alleen als de kleine ziek is...maargoed, mischien vind ik nog wel een bedrijf waar dat wel kan...ben hard op zoek in elk geval
In welke regio zit je?
pi_63567317
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou zeg, ik dacht dat het per 2009 in zou gaan. Nou misschien ga ik dan toch eens informatie opzoeken. Ik denk namelijk nog steeds dat Jen beter af is bij een gastgezin.
Succes dan

Je kan ook iemand in jou huis nemen, dan blijft Jennifer in haar vertrouwde omgeving.
Of je brengt haar naar de gastouder. Dan heb je meestal meer kindjes.
pi_63567370
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Succes dan

Je kan ook iemand in jou huis nemen, dan blijft Jennifer in haar vertrouwde omgeving.
Of je brengt haar naar de gastouder. Dan heb je meestal meer kindjes.
Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?
pi_63567588
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er dan iemand in mijn huis komt?
pi_63570674
Gastgezin heb ik ook voor gekeken, maar mijn vriend had toch liever dat ze naar het KDV ging. Lijkt me ook wel moeilijk met weten hoe je iemand kunt vertrrouwen enzo.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

In welke regio zit je?
limburg helaas niet echt de meest ideale regio
maargoed, heb mijn werkgebied ligt tussen maastricht en eindhoven. Verder uit de richting is gewoon geen doen.
pi_63570881
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gastgezin heb ik ook voor gekeken, maar mijn vriend had toch liever dat ze naar het KDV ging. Lijkt me ook wel moeilijk met weten hoe je iemand kunt vertrrouwen enzo.
[..]

limburg helaas niet echt de meest ideale regio
maargoed, heb mijn werkgebied ligt tussen maastricht en eindhoven. Verder uit de richting is gewoon geen doen.

Is Belgie voor jou dan ook niet te doen?
Wat doe je dan voor werk? Ik ken wel wat limburgers in die sector. Kan wel vragen of ze nog iemand nodig hebben. (doe anders een PM)
Mijn vriend rijdt elke dag naar Almere (vanaf Drachten) Das is ook echt wel een eind..
  donderdag 27 november 2008 @ 20:50:43 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63575875
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, lees je hier mee? Ik las in het draagdoekentopic dat je vandaag het helmpje op hebt gehaald. Kom eens vertellen hoe het gegaan is in de tussentijd?
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je al geweest was voor het meten enzo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk even niet meer weet wat ik nu waar neerzet, het was nogal hectisch de afgelopen weken. Het kan best zijn dat ik dat niet verteld heb.

Het ging eigenlijk heel goed, ik had verwacht dat ze wel zou gaan huilen bij het opzetten maar dat deed ze helemaal niet. Ze moest drie keer passen voordat hij helemaal goed zat (dat passen ze ter plekke aan) en dat was allemaal geen probleem. Dus morgen gaat ie "voor het echt" op. Elke keer een uur, en dan een uur zonder. Dat moeten we in ongeveer anderhalve week opbouwen naar 23 uur per dag.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 27 november 2008 @ 20:57:05 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63576071
Jeetje, wat is het dan vlot gegaan zeg!
Fijn dat het met passen iig een beetje meeviel, en hopelijk gaat het opbouwen en het verdere dragen ook goed.
En... hopelijk gaat het gewoon nog zijn werk doen ook!
  donderdag 27 november 2008 @ 21:02:36 #141
14746 k_i_m
pi_63576261
Daar ben ik van overtuigd hoor, ik heb bijna alleen maar succesverhalen gelezen. Er zijn zoveel mensen met hetzelfde verhaal met een CB wat elke keer maar doet alsof het niks is, en die achteraf zó verschrikkelijk blij zijn dat ze het tóch hebben doorgezet en dat hun kind weer een prachtig rond koppie heeft .
In my life
Why do I smile
pi_63576656
Fijn dat het wennen zo goed ging kim en nu is ze nog jong en krijgt ze er relatief weinig van mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63576713
kim plaats je wel een foto van Lilah met haar mooie helm?

Hier heeft Jen haar avondeten weer uitgespuugd. Lekker hoor.
pi_63578795
Gaat helemaal goedkomen kim! Gelukkig is ze nog jong genoeg dat verzetten weinig zin heeft, en later weet ze er toch ook niets meer van
Saartje
  donderdag 27 november 2008 @ 22:04:18 #145
14746 k_i_m
pi_63578896
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gaat helemaal goedkomen kim! Gelukkig is ze nog jong genoeg dat verzetten weinig zin heeft, en later weet ze er toch ook niets meer van
Heeft je zus het helmpje al opgehaald? Hoe gaat het daar??
In my life
Why do I smile
pi_63579189
Die heb ik al even niet meer gesproken, ik weet het niet. Zal eens zien of ik er achter kan komen
Saartje
pi_63585791
Nou, Amber moet toch nog terug voor een 2e heupecho? Dat had ik niet uit het verhaal begrepen? Ze zeiden; Amber is goedgekeurd en mag nu lekker gaan lopen als het papa en mama het goed vinden.
Niks gehoord over een 2e echo; maar kreeg gisteren wel een nieuwe uitnodiging door de brievenbus. Vanmiddag maar even bellen; want het is ook weer op een tijd dat ik op m'n werk zit.

Gisteren (veel te dure) foto's opgehaald Ja die gratis foto+fotoshoot bonnen in de prenetal doos is kassa voor de betreffende fotograaf
Van de 9 poses heb ik er 4 meegenomen.
Amber als beer tussen de beren, Amber met bloem, Amber met de kerstbeer, en een gezinsfoto.
Ik heb vriendlief gevraagd ze in te scannen op z'n werk, die heeft daar een betere scanner staan.

En Amber had weer een mazzeltje vannacht, lekker naast me geslapen, naja dat doet ze altijd al, maar dan in d'r eigen bed. Nu lag ze tegen me aan, ze werd gisteravond weer wakker en wilde weer drinken. En vannacht heeft ze zelf nog meerdere malen de borst gevonden *klok* daar lag ze dan weer te drinken
Van mij mag ze, vooral de rechterborst goed legen, want die is nog steeds 'raar' (gevoelig plekje, ik denk toch een kliertje of melkkanaaltje).

En Ticootje; die bananendoos is erg schattig!!

Traplopen: Ik heb een kleine trapfobie (ik denk omdat ik als klein kind m'n moeder heb zien donderen van bovenaf de trap, en ook ik ben een keer met baby van de trap gegleden, toen was ik 12 en liep ik met m'n nichtje op de arm); en juist met draagdoek ben ik voorzichtiger omdat ik dan weinig voor me zie, maar op de arm heb ik weinig problemen mee, zelfs niet met tassen er nog bij, en ook niet nu de trap afgedekt is met matten voor de bouwlui. Als ik me maar ergens kan vasthouden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:55:01 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63586531
Ik ben benieuwd naar die foto's Llewella!

Sasha kwam gisteren zo moe thuis van de creche dat hij om 6 uur naar bed gegaan is, om 12 uur heb ik hem nog een fles gegeven (ik heb hem wakker gemaakt) en om 7 uur vanmorgen werd hij pas weer wakker! Slaapkoppie.

En nu is hij heerlijk hierboven aan het scharrelen. Kwam net heel stoer de fles shampoo brengen die hij in de badkamer gevonden had.
pi_63586787
Wat lief

Ben ook benieuwd naar de foto's Llewella! Ik was pas ook voor de bijl gegaan bij de foto's maken bij de AH..wacht alleen nog steeds op de foto's

Ik vind het zo zielig dat Lotte ziek is
Ik denk dat ik liever heb dat ik hardstikke ziek ben dan dat zij de hele tijd loopt de spugen en te hoesten
Luiers zijn gelukkig nog goed, blijkbaar blijft toch het merendeel van de voedingen erin.
Vanmorgen leek het al beter te gaan, maar een heel klein beetje gespuugd t.o.v. gisteren
Nu nog beter drinken, dat zou ook schelen
pi_63586978
Het is ook sneu hoor, zo'n kleintje ziek! Ik ben ook liever zelf ziek dan Leandertje ziek, lijkt me heel normaal

Ik geloof dat we het slapen van Leander nu helemaal goed hebben Gisteren om 23:15 klaar met voeden, na wat gemopper lekker gaan slapen in eigen bed. Vanmorgen hoorde ik hem, automatisch speentje er in (ik kan er heel makkelijk bij), hij ging meteen weer slapen, kijk ik op de klok: kwart voor 7 Hij had best al mogen drinken
En toen werd hij om half 8 wakker

En net in de winkel in de draagdoek (ringsling) in slaap gevallen.. Toen ik thuis kwam heb ik hem zo met (redelijk dun) jasje en al in zijn bed laten glijden, alleen een lakentje over, klaar.
En hij ligt heerlijk te pitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')