is er niemand in de buurt die met je kan gaan met de auto?quote:Op zondag 30 november 2008 18:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou, ik mag dus dadelijk met Stella naar de huisartsenpost. Ze is aan der tweede kuurtje, grijpt vandaag toch weer naar der oortjes en nou zag ik net in badje dat ze onder de uitslag zit
.
potverdikkie
en mijn auto is kapot![]()
Nee, de twee emsnen met auto die ik ken, nemen allebei niet op.quote:Op zondag 30 november 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
is er niemand in de buurt die met je kan gaan met de auto?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Guuzewuus het volgende:
En ik ben weer thuis.
Ze heeft een acute allergische reactie op de penicilline. NU mee stoppen en één dosis prednison tegen de allergsche reactie. Ze mag nu dus nooit meer dit kuurtje hebben en ik had adequaat gereageerd, zei de dokter. Oh, en Stella heeft ook nog even gesabbeld aan de neus van de dokter
.
Dat vertelde die arts ook.quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Gelukkig heb je snel actie ondernomen Guus, allergische reacties kunnen heel heftig worden.
Schrijf de naam van de stof op en stop het in je portemonnee, want ook al staat het in haar dossier nu, er wordt zeker nog 10 keer naar gevraagd bij elke andere arts die je ooit gaat tegenkomen.
Beterschap voor Stella!
Ze heeft nu een medicinale neusspray gekregen. Oortjes leken wel aan de beterende hand, dacht de dokter. Bahbah, ik ben echt flink geschrokken zeg. Oh, en zijn advies was "morgen thuishouden'. Tsja, krijgen we dat verhaal weerquote:Op zondag 30 november 2008 20:54 schreef renzell het volgende:
Arme Stella! Eenvoor jullie Guus. Wat gaan ze nu eigenlijk tegen die oorpijn doen, aangezien deze kuur niet meer mag? Want díe is natuurlijk niet weg met die prednison. Wél goed gehandeld dame!!!
En aan de neus van de dokter sabbelen.... hihi, raar kind.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 21:07 schreef renzell het volgende:
Nou, ik duim voor je dat de uitslag weg is dan. Maar zo niet, dan blijf je thuis, hoor je! Desnoods bel ík naar je werk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |