Man ik houd bijna tijd over, zelfs mét gastouder-ukkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:19 schreef mrien het volgende:
Wat fijn dat het nu zo goed gaat Freecell!
Geeft jou opeens heel veel rust denk ik!
Jawel, als ze er bij lacht is het al minder erg. Maar ik vond de sneuheid even van de foto afspatten, zeker ook met die lekkere pokkorsten op d'r lipquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Lishe het volgende:
Ach toch, kijk dat snoetje nou. Kim, ik vind het zo ontzettend knap dat je zelf zo goed doorgezet hebt. Het gaat helemaal goedkomen met dat hoedje (Luuke zat op schoot: "Mam? Wat is dat voor hoedje?"). Nu ziet het er aandoenlijk uit, met dat sippe gezichtje, maar als jullie straks gewend zijn kan ze er vast ook bij lachen. Succes!!! (x100!) (En wat is ze mooi! En wijs al!)
Hier heb ik het niet gehad. Zowel Tomas en Yara werden 's nachts wel wakker voor een voeding/voedingen maar daarna sliepen ze weer heerlijk verderquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:24 schreef Madelieve het volgende:
O ja vraagje: ik ging er altijd van uit: als je een baby hebt, zit je regelmatig 's nachts uren op omdat ze dan niet wil slapen. Maar dit is dus nog nooit gebeurd! Soms is ze na een fles 's nachts wel heel wakker en kan ze echt helemaal druk gaan doen en vol verwachting kijken van: gaan we iets leuks doen? maar als ik haar dan weer in bedje leg slaapt ze toch snel weer in. Had ik nou zo'n vertekend beeld of hebben anderen dit wel ervaren? Of gaat die periode nog komen en juich ik iets te snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |