quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ok.quote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
WEDDEN DAT JIJ 8 F5 KNOPPEN HEB!!!!!
quote:
Ik was je vergetenquote:
Heeft ie WEER een fipoquote:
Dat is bijna banwaardig meng.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Kan dit ook even in de OP?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Niemand?quote:Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie ging die lijst ook alweer bij houden ?
quote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ik stem lekker niet op de waterschapsverkiezingen. Goed he?
Hangt ervanaf voor welk dingetje.quote:
Kankerfaler?quote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor welk dingetje.
doe het dan zo.quote:
uh.. slechtste post natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor welk dingetje.
quote:3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?quote:Op zondag 23 november 2008 15:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doe het dan zo.
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
9) Er mag maar 1x gestemd worden
10) Alle stemmen moeten naar SilentAlarm of Postmortum gepmt worden, anders tellen ze niet!
Ik sta er godverdomme ook niet in. En damsco en anders droevige figuren wel. Kankerwiki.quote:Op zondag 23 november 2008 15:10 schreef Skaff-a het volgende:
WAAROM IS GODVERREDOMME MIJN UI UIT DE OP GEHAALD.
KAN DEZE LUTSER HEM ER WEER IN ZETTEN!!!!!
Die knurft die zichzelf keer op keer weer in de OP zetquote:
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die knurft die zichzelf keer op keer weer in de OP zetgroen draadmanneke met
als hoofd
Over Bt gesproken.quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
Misschien heeft hij mij wel uit de OP gehaald![]()
Hoewel ik nog steeds denk dat het Breathtaking was
KALI ONS ALLER VADERquote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
pas dan lekker zelf de wiki aan, zoek de OP; druk op bewerken, knal je ui ertussen en klaar, is dat nou zo moeilijlk dat we het daar elke SC weer over moeten hebben???![]()
of zijn jullie allemaal epische fail-haren dat jullie dat zelf niet kunnen???
Ik ben ook uit de OP gehaald.quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
Misschien heeft hij mij wel uit de OP gehaald![]()
Hoewel ik nog steeds denk dat het Breathtaking was
Ik ruik een succes...quote:
Technisch minder begaafd.quote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
pas dan lekker zelf de wiki aan, zoek de OP; druk op bewerken, knal je ui ertussen en klaar, is dat nou zo moeilijlk dat we het daar elke SC weer over moeten hebben???![]()
of zijn jullie allemaal epische fail-haren dat jullie dat zelf niet kunnen???
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemenquote:
Alle 4?quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@quote:
Jep, maar die regels is om niet KLB scers weg te houden zei postmortum, eigenlijk moet dat zijn: Je mag alleen stemmen als je al voor langere tijd actief bent geweest in klb sc.quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
rechter is voor mijquote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBTquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
Dat stond nog in de vorige versiequote:3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
Helemaal stoned zeker?quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja. Met NG
Met wie stap ik nou op in Amersfoort?
Pwn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
stoerheidquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
uhuhquote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBT
quote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is deze foto voor je portfolio kali?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat weet jij best wel aangezien jij ze genomen hebt...
heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nuttige vraag maar vooruit:
nee. denk het niet
quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
GA DAN OOK NIET ZO VER WEG VAN ME ZIJN!!!!!_______![]()
Snoep.quote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
teveel snoep ook....gvd zeg dikke care
Ik wel gisteravond. Met zn drieen, andere 5 niet, was echt grappig.quote:
quote:
BIJNA HIPPIE!11!!!1!quote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
JA ECHT HE???? JE ZOU ME BIJNA HIPPIE NOEMEN, MAAR DAT VIND GERS NIET LEUK, WANT HIJ VINDT HIPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb wel wietquote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
GA DAN OOK ZELF GELD HEBBEN EN NIET BIETSEN BIJ EEN BAAS!!!
quote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik wel gisteravond. Met zn drieen, andere 5 niet, was echt grappig.
XUIPUUUUUUUUHquote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik heb wel wiet![]()
en gvd ik heb kk zin in die meet!!! dan ga ik de kankerhardste baas zijn
quote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dat soort uitspraken zijn voor moraalridders
quote:
Ik snap er geen kanker van.quote:Op zondag 23 november 2008 15:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
onder de positive aandacht worden gebracht
FAALquote:Op zondag 23 november 2008 15:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zag de laatste 3 weken geen southpark
Hoe oud ben je eigenlijk? Soms denk ik het ongeveer te weten, en dan zie ik een andere post van jou en dan ligt jouw leeftijd weer een stuk lager.quote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik heb wel wiet![]()
en gvd ik heb kk zin in die meet!!! dan ga ik de kankerhardste baas zijn
quote:
NEE, IK BEN DE DOPSLEUTELquote:Op zondag 23 november 2008 15:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
YOU'RE NOT THE SHARPEST TOOL IN THE BOX??????
quote:Op zondag 23 november 2008 15:38 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Soms denk ik het ongeveer te weten, en dan zie ik een andere post van jou en dan ligt jouw leeftijd weer een stuk lager.
stalkertquote:Op zondag 23 november 2008 15:38 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Soms denk ik het ongeveer te weten, en dan zie ik een andere post van jou en dan ligt jouw leeftijd weer een stuk lager.
quote:
quote:
NOU, IK BLIFJ WEL EVEN LIGGENquote:Op zondag 23 november 2008 15:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
COOL MAN, IK EEN VLEUGELMOER, EN ALS JE DAT NIET GELOOFT, DAN SPRING JE ER MAAR UIT!!!GVD@!@!!@!@
Kanker spang. Vandaag omkeren geleerd.quote:Op zondag 23 november 2008 15:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ben pas net wakker hoor
Hoe ging het rijden in der schnee baaj duh weej
JA DAN KEN JE WEL ZEAU KIEKEN EN BIJ DEUZE POST DENKEN DAT IK 12 BEN MOAR ALS JIE EEN ECHTE STALKERT WAS HADDE JE HET AL WEL GEWETEN!!!!!!!!!!!!_________quote:
kun je ook al met de handrem inparkeren?quote:Op zondag 23 november 2008 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker spang. Vandaag omkeren geleerd.En boeken op de snelweg.
En dan lekker kauwen op die kauwen?quote:Op zondag 23 november 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou graag een luchtbuks willen hebben, dan kan ik meeuwen en kauwen naar beneden schieten ...
Volgens mij ben je 12.quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA DAN KEN JE WEL ZEAU KIEKEN EN BIJ DEUZE POST DENKEN DAT IK 12 BEN MOAR ALS JIE EEN ECHTE STALKERT WAS HADDE JE HET AL WEL GEWETEN!!!!!!!!!!!!_________![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan lekker kauwen op die kauwen?
Nee dank.quote:Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah![]()
Maar als jij ze wilt hebben, dan stuur ik ze wel op, per post ofzo
quote:
Vogels neerschieten is cool!!!11!!1!!1!11!1!!!quote:Op zondag 23 november 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou graag een luchtbuks willen hebben, dan kan ik meeuwen en kauwen naar beneden schieten ...
Die tattoo.quote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vogels neerschieten is cool!!!11!!1!!1!11!1!!!
Ja.quote:Op zondag 23 november 2008 15:48 schreef timmmmm het volgende:
Pff, ik heb even in het banmeld topic gekeken, blijven er nog wel KLBers over ?
quote:Op zondag 23 november 2008 15:48 schreef timmmmm het volgende:
Pff, ik heb even in het banmeld topic gekeken, blijven er nog wel KLBers over ?
Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vogels neerschieten is cool!!!11!!1!!1!11!1!!!
DANKquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit, nog een post voor Bp om op te reageren1
Dat zou ik helemaal niet doenquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!
Ewa, doe chill.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!
Hangze.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga bankhangen....tot vanavond!!!!
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...
Dubbeldom!quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren
Geil.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren
Heerlijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()
quote:
Zal die vent blij mee zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net een warme worst opgegeten______
heh wattes?quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef timmmmm het volgende:
Silent hoop er alleen een te krijgen Bp
EEN PIEMOLquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je weet tenslotte nooit waar zo'n tong is geweest
Rustig silent, who gives a fuck hoe de OP er uit ziet. En trouwens, dit topic is over een uurtje wel volquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.
EEN VINGERquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Spot the missing bodypart!
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rustig silent, who gives a fuck hoe de OP er uit ziet. En trouwens, dit topic is over een uurtje wel vol
O, is het al zo laat?quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.
der vinger is wegquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Spot the missing bodypart!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je weet tenslotte nooit waar zo'n tong is geweest
Daar hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.quote:
Uhm, doe het zelf?quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dag!quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
O, is het al zo laat?
ik moet gaan ben over paar minuutjes weer terug
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!quote:
Ik blijf lekker binnenquote:
PIquote:Op zondag 23 november 2008 15:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!
en gebruik gvd is een PI
Een vinger?quote:Op zondag 23 november 2008 15:55 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Daar hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga maar sneeuwballen gooien. Doei!
Doe ik godverdomme vaak genoeg.quote:Op zondag 23 november 2008 15:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!
en gebruik gvd is een PI
Hier sneeuwt het dan ook al vanaf vanochtend 6 uurquote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hier 0. Het sneeuwt als een gek maar er blijft heulemaal niks liggen
Hier ook niet, komt omdat de zee nog warm is van de zomer, dus is de lucht hier warmer. Westewind enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hier 0. Het sneeuwt als een gek maar er blijft heulemaal niks liggen
NEE.quote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wauw, en daarmee de sepo, mag ik je aanraken
NGquote:
Je zit in de trein?quote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, lol. Kutfok op je mobiel. Wat moet die kanker tim hier, ga weg
Nog een aanbidderquote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, lol. Kutfok op je mobiel. Wat moet die kanker tim hier, ga weg
nee, ben bij mn vriendin, maar haar laptop ir kapot. Ben nu w2- groningen aan t kijken en het sneeuwt hier hardquote:
Je hebt d'r toch wel doorgesmeerd?quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, ben bij mn vriendin, maar haar laptop ir kapot. Ben nu w2- groningen aan t kijken en het sneeuwt hier hard
mooi zo, kutusertquote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik NG dan maar een plezier doen en weer terug naar bed gaan, genietend van mijn kanker
Kan je daar van genieten?quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik NG dan maar een plezier doen en weer terug naar bed gaan, genietend van mijn kanker
jup, en straks weerquote:Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt d'r toch wel doorgesmeerd?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Kanker, mijn ventilatie dingen stonden open.quote:Op zondag 23 november 2008 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
kenker ik ook.. ik voel mijn vingertoppen niet meertoch maar even mn raam dichtdoen denk ik
quote:
raam losquote:Op zondag 23 november 2008 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
kenker ik ook.. ik voel mijn vingertoppen niet meertoch maar even mn raam dichtdoen denk ik
Ik voel de koude lucht naar binnen sijpelenquote:Op zondag 23 november 2008 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, mijn ventilatie dingen stonden open.![]()
Mijn dakramen zijn 1 jaar oud. Dus isoleren wel. Als je dat kankervenitlatie standje dicht doet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik voel de koude lucht naar binnen sijpelenkk dakkapel
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenquote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
#487 Broekpaling 24333
Gister stond ik nog op 500.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn dakramen zijn 1 jaar oud. Dus isoleren wel. Als je dat kankervenitlatie standje dicht doet.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenJoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenzo van WOW fok is kankertraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
zo van WOW fok is kankertraagEcht ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
3000 voor wat?quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik moet nog 200 posts vandaaganders red ik de 3000 niet
Iew, kou.quote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..
als ik mn hand naast dat glas/kozijn houd is het meteen 10graden kouder
quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
zo van WOW fok is kankertraagHAHAHHAHAHAHA JE ZEI WOW!! HAHJAAHHhA NERD!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijnes welquote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..
als ik mn hand naast dat glas/kozijn houd is het meteen 10graden kouder
quote:Op zondag 23 november 2008 16:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHA JE ZEI WOW!! HAHJAAHHhA NERD!11![]()
![]()
Bleugh.quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hier blijft de sneeuw liggen!!!11!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijgen nog van me te heure!quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.![]()
![]()
![]()
hier ook, aan zeequote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hier blijft de sneeuw liggen!!!11!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Kan dit ook even in de OP?
-knip-
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
kutservers man !quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die krijgen nog van me te heure!
'quote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik kan pas rond Januari afrijden. Moet ik al die tijd door het kankerweer.
Hier ook, in puttenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 16:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hier ook, in puttenHahahaha skaff-a woont in puttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hahahaha skaff-a woont in puttenWat een zwerver, ga toch in een huis wonen meng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
hoi.quote:Op zondag 23 november 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
Jij bent toch ook geen die-hard KLB sc'er?
En hoi trouwens!
Ik draai al meer dan 450 topics mee.quote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
Hmneuh, maar ik draai al wel ongeveer 120 topics mee, dus dat is meer dan 10 posts. eerst was het alleen stemmen degenen die vanaf het begin bij KLB SC zitten, maar dan hou je niemand over
moar ik ken wel sjillen met NGquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een zwerver, ga toch in een huis wonen meng.
dat kan me geen fuck schelen, ook al zijn ze paarsquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
Hmneuh, maar ik draai al wel ongeveer 120 topics mee, dus dat is meer dan 10 posts. eerst was het alleen stemmen degenen die vanaf het begin bij KLB SC zitten, maar dan hou je niemand over
coowliejoewlie.quote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draai al meer dan 450 topics mee.
NB, KOM HIER, OUWE NEUKGEITquote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
moar ik ken wel sjillen met NG
NB op msn
Ja meng!quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik voel me zooo Chanel vandaagmet jou wel alles gucci?
quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
Pardon?quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
Boh is zie veel potentiele stemmers op mijquote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
de PI's waren opquote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh is zie veel potentiele stemmers op mij![]()
Dat bepaal jij heul nietquote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Users die mogen stemmen:
Broekpaling
Paaskonijn
Reetveter
Behangplakker
afcajos
De_Ananas
Breathtaking
Bigkahuna
Kali_misty
Bobby-b
Juicyhill (is geil)
jordeeeh
Sackpenis
jitzzeeee
rickokun
gers
4ebebebebebe
mcfearless
De_Boswachter
Biogarde
Juup
Florian
Noorsbloed
IQM
NoelGalan00b
Postnoobnes
Emimich
Fascination
De rest niet!
quote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA, MET JE RAUWE LUL
Maakt niet uit.quote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Fascination het volgende:
De klb sc, de poel van dood en verderf.
De pimps en bitches komen er goed uit de verf.
Sorry als ik iemand vergeten ben.
120 topicsquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoi.
OPquote:Op zondag 23 november 2008 16:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling !
Waar moet ik op stemmen !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |