Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vogels neerschieten is cool!!!11!!1!!1!11!1!!!
DANKquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit, nog een post voor Bp om op te reageren1
Dat zou ik helemaal niet doenquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!
Ewa, doe chill.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!
Hangze.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga bankhangen....tot vanavond!!!!
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...
Dubbeldom!quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren
Geil.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren
Heerlijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()
quote:
Zal die vent blij mee zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net een warme worst opgegeten______
heh wattes?quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef timmmmm het volgende:
Silent hoop er alleen een te krijgen Bp
EEN PIEMOLquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je weet tenslotte nooit waar zo'n tong is geweest
Rustig silent, who gives a fuck hoe de OP er uit ziet. En trouwens, dit topic is over een uurtje wel volquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.
EEN VINGERquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Spot the missing bodypart!
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rustig silent, who gives a fuck hoe de OP er uit ziet. En trouwens, dit topic is over een uurtje wel vol
O, is het al zo laat?quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.
der vinger is wegquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Spot the missing bodypart!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je weet tenslotte nooit waar zo'n tong is geweest
Daar hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.quote:
Uhm, doe het zelf?quote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dag!quote:Op zondag 23 november 2008 15:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
O, is het al zo laat?
ik moet gaan ben over paar minuutjes weer terug
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!quote:
Ik blijf lekker binnenquote:
PIquote:Op zondag 23 november 2008 15:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!
en gebruik gvd is een PI
Een vinger?quote:Op zondag 23 november 2008 15:55 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Daar hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga maar sneeuwballen gooien. Doei!
Doe ik godverdomme vaak genoeg.quote:Op zondag 23 november 2008 15:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nou ook niet allemaal op silentalarm gaan zeiken!!!
en gebruik gvd is een PI
Hier sneeuwt het dan ook al vanaf vanochtend 6 uurquote:Op zondag 23 november 2008 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hier 0. Het sneeuwt als een gek maar er blijft heulemaal niks liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |