Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vogels neerschieten is cool!!!11!!1!!1!11!1!!!

DANKquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit, nog een post voor Bp om op te reageren1

Dat zou ik helemaal niet doenquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!

Ewa, doe chill.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
Skaffa pas nou godverdomme die OP aan. Zet even de regels voor de awards erin!

Hangze.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga bankhangen....tot vanavond!!!!

Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die rot-meeuwen krijsen me iedere ochtend wakker, op de verkeerde tijdstippen...

Dubbeldom!quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren

Geil.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()

Ik zeg toch ook niet de wiki, de OP alleen even. Je kan toch wel kopieren plakken? Je hoeft alleen even die regeltjes die ik postte erin te zetten. En jij bent de TS, dus de enige die het kan doen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet doenaangezien ik dat niet kan EN het ook niet wil leren

Heerlijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe, dat is kut. Ik heb zo'n stomme kuthond, en als ik mijn deur niet helemaal goed dicht doe komt dat beest naar boven en dan gaat ie mn gezicht likken terwijl ik slaap.![]()

quote:

Zal die vent blij mee zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net een warme worst opgegeten______

heh wattes?quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef timmmmm het volgende:
Silent hoop er alleen een te krijgen Bp

EEN PIEMOLquote:Op zondag 23 november 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Je weet tenslotte nooit waar zo'n tong is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |