quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ok.quote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
WEDDEN DAT JIJ 8 F5 KNOPPEN HEB!!!!!
quote:
Ik was je vergetenquote:
Heeft ie WEER een fipoquote:
Dat is bijna banwaardig meng.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Kan dit ook even in de OP?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Niemand?quote:Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie ging die lijst ook alweer bij houden ?
quote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ik stem lekker niet op de waterschapsverkiezingen. Goed he?
Hangt ervanaf voor welk dingetje.quote:
Kankerfaler?quote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor welk dingetje.
doe het dan zo.quote:
uh.. slechtste post natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor welk dingetje.
quote:3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?quote:Op zondag 23 november 2008 15:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doe het dan zo.
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
9) Er mag maar 1x gestemd worden
10) Alle stemmen moeten naar SilentAlarm of Postmortum gepmt worden, anders tellen ze niet!
Ik sta er godverdomme ook niet in. En damsco en anders droevige figuren wel. Kankerwiki.quote:Op zondag 23 november 2008 15:10 schreef Skaff-a het volgende:
WAAROM IS GODVERREDOMME MIJN UI UIT DE OP GEHAALD.
KAN DEZE LUTSER HEM ER WEER IN ZETTEN!!!!!
Die knurft die zichzelf keer op keer weer in de OP zetquote:
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die knurft die zichzelf keer op keer weer in de OP zetgroen draadmanneke met
als hoofd
Over Bt gesproken.quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
Misschien heeft hij mij wel uit de OP gehaald![]()
Hoewel ik nog steeds denk dat het Breathtaking was
KALI ONS ALLER VADERquote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
pas dan lekker zelf de wiki aan, zoek de OP; druk op bewerken, knal je ui ertussen en klaar, is dat nou zo moeilijlk dat we het daar elke SC weer over moeten hebben???![]()
of zijn jullie allemaal epische fail-haren dat jullie dat zelf niet kunnen???
Ik ben ook uit de OP gehaald.quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
Misschien heeft hij mij wel uit de OP gehaald![]()
Hoewel ik nog steeds denk dat het Breathtaking was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |