Ik ruik een succes...quote:
Technisch minder begaafd.quote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
pas dan lekker zelf de wiki aan, zoek de OP; druk op bewerken, knal je ui ertussen en klaar, is dat nou zo moeilijlk dat we het daar elke SC weer over moeten hebben???![]()
of zijn jullie allemaal epische fail-haren dat jullie dat zelf niet kunnen???
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemenquote:
Alle 4?quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@quote:
Jep, maar die regels is om niet KLB scers weg te houden zei postmortum, eigenlijk moet dat zijn: Je mag alleen stemmen als je al voor langere tijd actief bent geweest in klb sc.quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
rechter is voor mijquote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBTquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
Dat stond nog in de vorige versiequote:3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
Helemaal stoned zeker?quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja. Met NG
Met wie stap ik nou op in Amersfoort?
Pwn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
stoerheidquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
uhuhquote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBT
quote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is deze foto voor je portfolio kali?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat weet jij best wel aangezien jij ze genomen hebt...
heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nuttige vraag maar vooruit:
nee. denk het niet
quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
GA DAN OOK NIET ZO VER WEG VAN ME ZIJN!!!!!_______![]()
Snoep.quote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
teveel snoep ook....gvd zeg dikke care
Ik wel gisteravond. Met zn drieen, andere 5 niet, was echt grappig.quote:
quote:
BIJNA HIPPIE!11!!!1!quote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
JA ECHT HE???? JE ZOU ME BIJNA HIPPIE NOEMEN, MAAR DAT VIND GERS NIET LEUK, WANT HIJ VINDT HIPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb wel wietquote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
GA DAN OOK ZELF GELD HEBBEN EN NIET BIETSEN BIJ EEN BAAS!!!
quote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik wel gisteravond. Met zn drieen, andere 5 niet, was echt grappig.
XUIPUUUUUUUUHquote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik heb wel wiet![]()
en gvd ik heb kk zin in die meet!!! dan ga ik de kankerhardste baas zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |