Ik ruik een succes...quote:
Technisch minder begaafd.quote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
pas dan lekker zelf de wiki aan, zoek de OP; druk op bewerken, knal je ui ertussen en klaar, is dat nou zo moeilijlk dat we het daar elke SC weer over moeten hebben???![]()
of zijn jullie allemaal epische fail-haren dat jullie dat zelf niet kunnen???
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemenquote:
Alle 4?quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@quote:
Jep, maar die regels is om niet KLB scers weg te houden zei postmortum, eigenlijk moet dat zijn: Je mag alleen stemmen als je al voor langere tijd actief bent geweest in klb sc.quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
rechter is voor mijquote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
pff das lekker ik weet niet welke ik zou nemen
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBTquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je weet dat jij daar ook niet onder valt?
Dat stond nog in de vorige versiequote:3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.
Helemaal stoned zeker?quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja. Met NG
Met wie stap ik nou op in Amersfoort?
Pwn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
stoerheidquote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT GEZIEK DE HELE TIJD, JE SCHIJNT ER PAS BIJ TE HOREN ALS JE IN DE OP STAAT@!!@!@!@
IS ER OOK IETS VOOR MEEST HUMEURIGE USERT????? IK GA GVD MEZELF DAN NOMINEREN WANT HET BIER SMAAKT WEL HEEL GOED@!@!1@@!
uhuhquote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Dat stond nog in de vorige versie
quote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAR JE HET OVER HEBT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |