Ik voel de koude lucht naar binnen sijpelenquote:Op zondag 23 november 2008 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, mijn ventilatie dingen stonden open.![]()
Mijn dakramen zijn 1 jaar oud. Dus isoleren wel. Als je dat kankervenitlatie standje dicht doet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik voel de koude lucht naar binnen sijpelenkk dakkapel
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenquote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
#487 Broekpaling 24333
Gister stond ik nog op 500.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn dakramen zijn 1 jaar oud. Dus isoleren wel. Als je dat kankervenitlatie standje dicht doet.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenJoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
zo van WOW ik ben 13 plaatsen gestegenzo van WOW fok is kankertraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
zo van WOW fok is kankertraagEcht ongelofelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
3000 voor wat?quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik moet nog 200 posts vandaaganders red ik de 3000 niet
Iew, kou.quote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..
als ik mn hand naast dat glas/kozijn houd is het meteen 10graden kouder
quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
zo van WOW fok is kankertraagHAHAHHAHAHAHA JE ZEI WOW!! HAHJAAHHhA NERD!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijnes welquote:Op zondag 23 november 2008 16:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, mijne ook.. maar isoleren doen ze niet echt..
als ik mn hand naast dat glas/kozijn houd is het meteen 10graden kouder
quote:Op zondag 23 november 2008 16:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHA JE ZEI WOW!! HAHJAAHHhA NERD!11![]()
![]()
Bleugh.quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hier blijft de sneeuw liggen!!!11!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die krijgen nog van me te heure!quote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.![]()
![]()
![]()
hier ook, aan zeequote:Op zondag 23 november 2008 16:17 schreef GasTurbine het volgende:
Hier blijft de sneeuw liggen!!!11!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die al een tijd actief meeposten, dus geen newbies die hier 10 posts hebben gepost en nu denk die-hard KLB scers te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Silentalarm het volgende:
Kan dit ook even in de OP?
-knip-
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |