De klb sc, de poel van dood en verderf.
De pimps en bitches komen er goed uit de verf.
Te beginnen met Broekpaling. Deze dude of dudin baggert naar grote lust, het lijkt wel of hij of zij nooit rust.
Breathtaking brengt iedereen het hoofd op hol, van seks heeft ze haar hoofd vol.
IQM heeft mooie praatjes maar kan ondanks niet ontkennen dat hij Breathtaking ook wel eens zou willen verwennen. Ook al wil hij het verhullen, Jude Law zal hij ook wel eens willen vullen.
Rickokun kan niet genoeg over tieten, kutjes en sletten praten, helaas vult hij met z’n zogenoemde vleesmansch geen gaten.
Sackboy heeft z’n meisjes het liefst strak en jong waarmee hij veel respect in klb sc bedwong.
Waar het gaat over voetbal, daar is gers. Hij studeert in Nijmegen, misschien kruisen daar onze wegen. Gaat het gesprek over homo’s of vrouwen dat klinkt hij soms hard, maar toch heeft hij een goed hart.
Emimich, de grote onbekende sluipmoordenaar. Hij doodt zijn prooi het liefst langzaam en sadistisch, het is heus waar.
Jordeeeh onze kleine grote man. Ondanks de sporadisch groffe taal die komt uit z’n mond, wist hij waar het hart van Allure_ zich bevond.
De_Ananas maakte faam door zijn aparte streken, voor zijn heerlijke ontbijtjes en worsten zijn we inmiddels bezweken.
4EverBlackEyed, de vrouw met ballen, die naar zo het lijkt nog voor geen een klb sc’er is gevallen.
Jos paalt die chickies zo hard als hij kan, toch schuilt er meer dan alleen grote praat achter deze man.
Kali_Mist is de dertigplusser in ons gezelschap. Ondanks dat zijn leeftijd anders zou vermoeden, laat hij zijn lust naar jong vlees graag voeden.
Noorsbloed, de trotse viking die iedere man tot moes slaat als het om Mirre gaat. Hij werkt op een station waar ik de naam van weet, maar als ik dat vertel stopt Noorsbloed eigenhandig een ananas in m’n reet.
BigKahuna is de man van de negerliedjes, hij behoort echter niet tot de mietjes. Hij is namelijk geschorst van school waardoor hij is uitgegroeid tot een soort klb sc symbool.
Bobby-B is de echte Hayden liefhebber. In de strijd om Breathtaking achtte hij zichzelf kanshebber al is gebleken dat die mogelijk niet opgaat maar niet getreurd hij heeft als het goed is zijn piem0l inmiddels al in z’n Amerikaanse vriendin gepleurd.
Sorry als ik iemand vergeten ben

.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.